בניית מוניטין ברשת – מהי הדרך המושלמת

כל עסק או אדם פרטי הרוצים לשפר את המוניטין שלהם באמצעות הרשת, חייבים לנקוט במספר פעולות שיעזרו לגבש עליהם דעות חיוביות ולגרום להם להופיע בעמודי החיפוש הראשונים במנוע של גוגל.

איך עושים זאת? על כך במאמר הבא.

 

כשהכול עומד במקום

אנשים פרטיים ועסקים רבים לא תמיד מבינים מדוע האתרים שלהם אינם מתנהלים כפי הרצוי, מדוע המכירות ברשת יורדות ומדוע הם אינם מצליחים למתג את עצמם. ראשית, עליהם לאתר מה מקור הבעיה. ייתכן ואדם המנהל בלוג לא מצליח להרים אותו בשל חוות דעת שליליות או עסקים עומדים במקום ללא תנועה באתרים שלהם מכיוון שהגולשים לא נכנסים לשם. מדוע זה כך? היכולת של גוגל לזהות עסקים ולהציבם בעמודים הראשונים של מנוע החיפוש גבוהה כאשר הם מקבלים תגובות שליליות וחיוביות. מאות גולשים נכנסים בכל שעה לחפש מידע רלוונטי ועדכני או לרכוש באתרים בעלי מוניטין. כאשר מופיעות תוצאות החיפוש הם פוגשים בעסקים עם המלצות גרועות, חוות דעת או אזכורים שליליים. לעיתים אף מופיעים פסקי דין שהעסק היה קשור אליהם, ביקורות או מידע שלילי אחר – וזה לא מה שהם מחפשים. כאשר התגובות חיוביות והעסק ממותג האזכורים החיוביים הם אלו שיובילו את הקהל הרחב להיכנס לאתרים שלהם. לפיכך חשוב קודם כל לזהות את מקור הקושי להתרומם ולפעול בכל החזיתות על מנת לדחוק את האזכורים השליליים לעמודי החיפוש האחרונים של גוגל כדי שלא יהיו חשופים לקהל הרחב.

 

כיצד בונים מוניטין ברשת?

הדחקת האזכורים השליליים נעשית בכמה מישורים. הפעולה הראשונה שיש לעשות היא להגיע למפרסמים ולבקש מהם להסיר אותם. כמובן שלא ניתן תמיד להגיע לכולם וגם אם כן לא בטוח שיסכימו להסיר את חוות הדעת השליליות. גם לגוגל יש מדיניות המסירה מידע רק בתנאי שהוא גובל בהפרת זכויות או בקבלת צו מבית המשפט. בהנחה שהאזכורים שליליים כתוצאה מתכנים כפולים שבעלי העסק יצרו באתר שלהם או תכנים ישנים ולא רלוונטיים, הם יכולים להסיר אותם אך יתקלו בקושי נוסף. כאשר גוגל מזהה שמסירים תכנים באתר היא מפסיקה לאנדקס אותו במנוע החיפוש והוא לא יופיע שם, כך שגם פעולה זו אינה רלוונטית. אם כך מה עושים? – הדרך היעילה ביותר היא לפנות לחברות העוסקות בתחום בניית מוניטין ברשת. לחברות אלו יש את הכלים והטכניקות לייצר אזכורים חיוביים ולדחוק את השליליים לעמודים האחרונים במנוע החיפוש של גוגל.

 

ניהול מוניטין ברשת

חברות לניהול מוניטין ברשת בונות תכנית אסטרטגית הפועלת בכל האמצעים הדיגיטליים ברשת על מנת להעצים את העסק ולגרום לגוגל לזהות אותו באמצעות אזכורים חיוביים. בין אם אלו פרסומים של תכנים ענייניים ומקוריים ברשתות החברתיות, העלאת סרטונים איכותיים ליוטיוב, פתיחת בלוג, פרסום תכנים מקצועיים ושיווקיים ופעולות נוספות שיגרמו לדחיקת האזכורים השליליים וליצירת אזכורים חיוביים.

 

איש מדרג

תוכן עניינים

רוצים לפרסם אצלנו באתר? השאירו פרטים ונחזור אליכם

אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
כתבות אחרונות באתר
ESIM  - שאלות ותשובות
ESIM – שאלות ותשובות

eSIM או Embedded SIM הוא כרטיס SIM דיגיטלי המובנה במכשיר הטלפון הנייד שלכם. בניגוד

כתבות נוספות שאולי תאהבו
ESIM  - שאלות ותשובות
ESIM – שאלות ותשובות

eSIM או Embedded SIM הוא כרטיס SIM דיגיטלי המובנה במכשיר הטלפון הנייד שלכם. בניגוד

.elementor-post__title { height: 8px!important; overflow: hidden!important; } .span.elementor-post__title { display: block; height: 20px; overflow: hidden; }