סרטוני הדרכה לנכס דיגיטלי – איך להכין בצורה מושלמת

נכסים דיגיטליים הם כל מה שמניב עבורכם הכנסות באינטרנט: אתרים, פרופילים ברשתות חברתיות, ערוץ יוטיוב, אפליקציות, קבוצות חברתיות כמו ווטסאפ וכד'.

על מנת לשווק את הנכסים הדיגיטליים ולהתחיל למכור ניתן להפיק סרטוני קידום.

המאמר יפרט איך להכין סרטוני הדרכה לנכס דיגיטלי.

 

מהו סרטון הדרכה לנכס דיגיטלי?

הפקת סרטוני הדרכה לנכסים דיגיטליים הם כלי חשוב המסביר את מהות המכירות שלכם בנכס. לדוגמה, אדם שיש לו פרופיל באינסטגרם והוא מוכר מוצרים מסוימים יהיה חשוב לו לשווק אותם באמצעות סרטוני הדרכה שיעסקו בשימוש במוצרים, הוראות הפעלה או אינפורמציה אחרת. העוקבים באינסטגרם יכנסו לסרטון ויבינו בדיוק מה צריך לעשות, כיצד משתמשים במוצר, איך מרכיבים אותו ויקבלו מידע על שאלות מעניינות ורלוונטיות שסרטון ההדרכה יקדם.

 

ההבדל בין סרטון הדרכה לסרטון תדמית

ישנם עסקים המשווקים מוצרים בנכסים דיגיטליים שדווקא מעוניינים לחשוף ולמתג את עצמם כדי לרכוש כמה שיותר לקוחות. את המיתוג עושים באמצעות הפקת סרטוני תדמית. למשל לעסק שמוכר באמצעות הפייסבוק חשוב שיידעו מי הוא, מה מהותו ומה מייחד אותו על מנת שיהיו לו עוקבים ושיתופים וכך הוא ייחשף לעוד משתמשים ויקבל הכרה. בניגוד לכך, סרטוני ההדרכה יתנו מענה מדויק לגבי המוצרים והשימוש בהם. העסקים משתמשים בדרך כלל בסרטוני הדרכה גם עבור העובדים שלהם. הם מפיקים סרטונים לתהליכי עבודה, סרטוני בטיחות בעבודה, עזרה ראשונה, נהלים וכד'. את הסרטונים הם מעבירים לעובדים באמצעות קישורים או בדואר האלקטרוני וחוסכים עלויות וזמן על כנסים. העובדים מקבלים את המידע הרלוונטי ויכולים לצפות בו בזמנם החופשי ולא על חשבון העבודה.

 

כיצד יוצרים סרטון הדרכה לנכס דיגיטלי?

גם אם אתם אלופים בהעלאת סרטונים לרשתות החברתיות, ליוטיוב או לאתר העסק באינטרנט, חשוב שסרטון ההדרכה של הנכס הדיגיטלי יהיה מקצועי על מנת שלא תפספסו את המטרה שלו ואת הפרטים הקטנים. כדי להתחיל קודם כל צריך לגבש את הרעיון והמטרה של הסרטון ולהגדיר את הקהל אליו הוא יפנה. רק לאחר שיהיה לכם ברור מה אתם רוצים גייסו חברת הפקות עם צוות מקצועי כדי שהסרטון יהיה איכותי וברמה גבוהה. אל תשכחו שאתם רוצים להיות צעד אחד לפני המתחרים שלכם. לחברת ההפקה יש תסריטאי שיכתוב את המלל על המוצר, אופן השימוש בו, התחזוקה שלו וכד' באופן מתומצת, מקורי וקליל. כאשר התסריט מוכן ניתן להתחיל לצלם. הצלם המקצועי של חברת ההפקות צריך לצלם את המוצר המוחשי מזוויות שונות ולהתאים את אופן הצילום למלל ולתסריט. בשלב העריכה ניתן להכניס קטעי אנימציה במידת הצורך, לשלב מוסיקה, קריינות, אפקטים וטכניקות שיעשירו את הסרטון מצד אחד וישיגו את המטרה מצד שני. זכרו שאתם מפיצים את סרטון ההדרכה בנכס הדיגיטלי על מנת לשווק ולמכור ולכן התוצאות צריכות לספק את הצרכים שלכם.

 

וידאו

תוכן עניינים

רוצים לפרסם אצלנו באתר? השאירו פרטים ונחזור אליכם

אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
כתבות אחרונות באתר
ESIM  - שאלות ותשובות
ESIM – שאלות ותשובות

eSIM או Embedded SIM הוא כרטיס SIM דיגיטלי המובנה במכשיר הטלפון הנייד שלכם. בניגוד

כתבות נוספות שאולי תאהבו
ESIM  - שאלות ותשובות
ESIM – שאלות ותשובות

eSIM או Embedded SIM הוא כרטיס SIM דיגיטלי המובנה במכשיר הטלפון הנייד שלכם. בניגוד

.elementor-post__title { height: 8px!important; overflow: hidden!important; } .span.elementor-post__title { display: block; height: 20px; overflow: hidden; }