איך לנהל את התקציב המשפחתי אונליין

אם אתה זקוק לעזרה בשליטה בהוצאות שלך ושל משפחתך, אפליקציות לניהול תקציב משפחתי עשויות להיות בדיוק מה שאתה צריך. ישנן אפליקציות רבות לבחירה, כאשר כל אחת מהן נלחמת כדי להבדיל את עצמה מהאחרות.

אפליקציות רבות מיועדות לניהול תקציב משפחתי, אך לכל אחת מהן יש משהו ייחודי להציע. אפליקציה אחת מתמחה בכלי תקצוב אישי, ואילו אחרת מציעה מעקב אחר חשבונות. אחת היא ייחודית בכך שהיא מציעה את היכולת להקצות לכל שקל שיש לך מטרה, וליצור מערכת ניהול כספים מלאה. אחרת מציע אזהרות כשאתה קרוב לבזבוז יתר.

 

הטובה ביותר בסך הכל: Mint

Mint היא אחת מאפליקציות התקצוב הוותיקות והידועות ביותר. בבעלות Intuit, אותה חברה שמייצרת Quickbooks ו- TurboTax, Mint מציעה מגוון תכונות שיעזרו לך לעקוב ולנהל את כספיך מרשימה ענקית של בנקים, מנפיקי כרטיסי אשראי ומוסדות פיננסיים אחרים.

האפליקציה מגיעה עם מגוון רחב של תכונות, שהשימושיות ביותר הן כלי התקצוב, שנמצא בראש ובראשונה כשאתה נכנס. Mint מסווגת באופן אוטומטי עסקאות מכרטיסי אשראי מקושרים ועוקבת אחרי תקציב שתוכל להתאים אישית לצרכי המשפחה שלך.

 

הכי טובה בשמירה נגד בזבוז יתר: PocketGuard

כפי שהשם מרמז, PocketGuard יכולה לעזור לך להישמר מפני הוצאות רבות מדי. אפליקציית תקציב זו מקושרת לכל החשבונות הפיננסיים שלך ועוזרת לך לעקוב אחר ההוצאות שלך בהשוואה לתקציב שלך לאורך כל החודש.

זוהי אפליקציה קלה מאוד להגדרה וחיבור לחשבונות הבנק שלך. היא עוקבת אחר הסכום שאתה מרוויח, עוקבת אחר ההוצאות שלך על חשבונות חוזרים והוצאות יומיומיות, ועוקבת אחר הפקדות לחשבון החיסכון שלך לאורך תקופה.

 

הטובה ביותר לתקצוב פשוט: Wally

Wally אינה האפליקציה הקלה ביותר לניווט בהשוואה לאחרות ברשימה זו, אך היא עובדת היטב על דבר אחד: תקצוב. אפליקציה זו עוזרת לך לעקוב אחר הכנסות והוצאות תוך מתן תמונת מצב של התקציב הנותר שלך כדי לעזור לך להימנע מבזבוז יתר.

פופולרית יותר בקרב צעירים, אפליקציה זו חופשית לשימוש ויש לה גרסאות אייפון ואנדרואיד (גרסת האנדרואיד נקראת Wally +). יתרון אחד מרכזי של Wally הוא התמיכה המובנית שלה כמעט בכל המטבעות הזרים, מה שהופך אותה לאופציה טובה יותר עבור מי שמתגורר בישראל.

 

הטובה ביותר לזוגות: Goodbudget

זוהי האפשרות המושלמת עבור זוגות שרוצים לחלוק את תהליך התקצוב שלהם יחד. היא משתמשת בפילוסופיית תקצוב המעטפות המוכרת כדי להניע את התקציב הפרואקטיבי שלך לכל החשבונות וההוצאות שלך.

מכיוון שתוכלו לשתף ולסנכרן תקציבים עם שותפי תקצוב ברחבי ספקטרום האייפון והאנדרואיד, זה נהדר עבור זוגות עם כספים משותפים, תוך שהוא עובד מצוין גם עבור תקציבים אישיים.

כאשר אתה מוסיף עסקאות חדשות, יש לך אפשרות להוסיף מספר פרטים, ולפרק את הוצאותיך למספר מעטפות.

 

חישבו כספי

תוכן עניינים

רוצים לפרסם אצלנו באתר? השאירו פרטים ונחזור אליכם

אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
כתבות אחרונות באתר
ESIM  - שאלות ותשובות
ESIM – שאלות ותשובות

eSIM או Embedded SIM הוא כרטיס SIM דיגיטלי המובנה במכשיר הטלפון הנייד שלכם. בניגוד

כתבות נוספות שאולי תאהבו
ESIM  - שאלות ותשובות
ESIM – שאלות ותשובות

eSIM או Embedded SIM הוא כרטיס SIM דיגיטלי המובנה במכשיר הטלפון הנייד שלכם. בניגוד

.elementor-post__title { height: 8px!important; overflow: hidden!important; } .span.elementor-post__title { display: block; height: 20px; overflow: hidden; }