בניית חנויות וירטואליות – איך תעשו זאת בלי קוד

בין אם אתם מעוניינים למכור מוצר מסוג כזה או אחר, אתם תצטרכו לעשות זאת בימינו גם אונליין.

הקמת חנות אונליין אמנם היא משימה מאוד פשוטה, אבל אפשר לצלוח אותה גם ללא המון הבנה וניסיון בקוד ותכנות, או אפילו בניית אתרים.

בואו נבין עד כמה כדאי לבנות אתר מכירות אינטרנטי לבד, או שפחות.

עד כמה מומלץ לבנות חנות וירטואלית בעצמנו? ספוילר: לרוב יהיה כדאי להסתייע בחברת בניית אתרים מקצועית. מצטערים שאנחנו מוותרים על התשובה כל כך מהר, אבל זהו המצב. גם אם אפשר לבנות חנות וירטואלית ללא הבנה וידיעה בקוד, עדיין עדיף יהיה לקבל סיוע מאת מומחים בתחום של בניית אתרים וחנויות וירטואליות. יחד עם זאת, בואו בכל זאת נדבר על כמה פלטפורמות שמאפשרות לכם בניית חנויות וירטואליות ללא ידיעה והבנה בקוד. הנה כל המידע הנדרש לכם בנושאים אלו:

 

לבנות אתר מכירות אונליין בלי ידיעת קוד – אפשרי?

מכירים את פלטפורמת וורדפרס? אם אתם לא מכירים את פלטפורמת WORDPRESS, ייתכן שהרגע חזרתם מטיול של 10 שנים מיערות האמזונס בדרום אמריקה. נכון לימינו, אחוז ניכר מהאתרים האינטרנטיים נבנים על פלטפורמת וורדפרס. שהיא בעצם מאפשרת לכם בניית חנויות וירטואליות גם ללא ידיעה בקוד.

יחד עם זאת שוורדפרס מאפשרים בניית חנויות וירטואליות ללא הבנה בקוד, חשוב להבין משהו עקרוני. חשוב להבין, תמיד יהיה עדיף להסתייע בבעלי מקצוע מומחים בתחום של בניית אתרים. חלק נכבד מהתהליך של הקמת חנות וירטואלית כרוך בהבנה בסיסית ומתקדמת בבניית אתרים. לכל הפחות, היכולת ללמוד זאת בצורה אוטודידקטית.

 

בניית חנות וירטואלית דרך וורדפרס

אם אתם מעוניינים להשתמש בפלטפורמת וורדפרס כדי לבנות חנות ואין לכם ניסיון קודם בבניית אתר, אנו נמליץ לכם על אתר יוטיוב. תוכלו למצוא ביוטיוב המון סרטוני הדרכה על הקמת חנויות וירטואליות בכוחות עצמכם.

כמו כן, אפשרי גם ללמוד בשלל קורסים וסדנאות אונליין בנושאים האלו. דבר נוסף שאפשר לציין כאן, הוא האפשרות להקים חנות אינטרנטית על פלטפורמת WIX. פלטפורמת WIX לא נתפסת בתור פלטפורמה מתקדמת כמו WORDPRESS, אבל יש בה לא מעט אפשרויות מעולות עבור בוני אתרים ללא ידיעה בקוד. כמו כן, ניתן להקים דרך וויקס גם אתרים תדמיתיים, תיקי עבודות ועוד.

 

כמה עולה הקמת חנות וירטואלית בממוצע

בין אם אתם צריכים חנות וירטואלית או אתר מסוג אחר, אנחנו ממליצים לקבל סיוע מקצועי ולבצע מחקר שוק מקדים. תבדקו את סוגי השירותים שחברות בניית אתרים מספקות. אבל לא פחות חשוב, תבררו גם עלויות ממוצעות של בניית חנויות וירטואליות. בממוצע, הקמת חנות וירטואלית תעלה לכם כ-7,500 ₪ ומעלה. תלוי בסוג החנות ובסוג העבודה. אם החנות מצריכה עבודה מאומצת ורבה, כמובן שהמחיר יהיה גם גבוה יותר מ-7,500 ₪.

 

איש וחנות

תוכן עניינים

רוצים לפרסם אצלנו באתר? השאירו פרטים ונחזור אליכם

אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
כתבות אחרונות באתר
ESIM  - שאלות ותשובות
ESIM – שאלות ותשובות

eSIM או Embedded SIM הוא כרטיס SIM דיגיטלי המובנה במכשיר הטלפון הנייד שלכם. בניגוד

כתבות נוספות שאולי תאהבו
ESIM  - שאלות ותשובות
ESIM – שאלות ותשובות

eSIM או Embedded SIM הוא כרטיס SIM דיגיטלי המובנה במכשיר הטלפון הנייד שלכם. בניגוד

.elementor-post__title { height: 8px!important; overflow: hidden!important; } .span.elementor-post__title { display: block; height: 20px; overflow: hidden; }