6 פריטים קטנים שיוסיפו לכם קסם למרפסת

המרפסת היא חלל חיצוני שיכול לאכלס את השולחן, הכיסאות והספרים האהובים עליכם. הדרך הטובה ביותר להפיק את המרב מהמרפסת שלך היא פריטים קטנים שמוסיפים לה קצת קסם. פרטי עיצוב קטנים כמו מראות, עציצים ותאורה מוסיפים אופי לחלל. עם זאת, עבור חללים קטנים יותר עם אור מוגבל או שטח קיר, אולי כדאי לך לבדוק השקעה בכמה גופים ואורות רציניים. המשך לקרוא עבור כל מה שאתה צריך לדעת על הוספת חן למרפסת שלך.

 

כיצד להוסיף חן למרפסת שלך

מהי הדרך הטובה ביותר להוסיף חן למרפסת שלך? פשוט, באמת. אם אתה רוצה ליצור חלל פשוט אך אלגנטי, אז עציץ וכמה אורות הם הדרך! הפק את המרב מהאור בחדר ויהיה לך חלל שנראה יותר כמו פנטזיה מאשר גוש בטון.

 

פריטים קטנים מעלים זיכרונות

בואו נהיה אמיתיים, לפעמים תרצו לזרוק את מחזיק המפתחות ולחזור לספר התשבצים הישן והשחוק הזה. אבל מה עם התזכורות הקטנות האלה שנותנות לחלל שלך פופ של צבע? ציורים דקורטיביים בעיצוב וינטג הם תוספת מעולה. אז פעם הבאה שאתם מחפשים אקססוריז למרפסת ציורים כאלה נשמעים בדיוק כמו מה שאתם צריכים, והם יכולים להיות סופר זולים. הם נהדרים להוספת אופי לחלל, והם קלים להתקנה בדרך כלל.

 

עיצוב קיר דקורטיבי

אם הקירות במרפסת שלך נראים קצת פשוטים, כדאי לשקול להוסיף כמה פריטים דקורטיביים כדי להאיר את המקום. אפשרות זולה היא פוסטר קיר יפה. הם נהדרים להוספת אופי לחדר. אפשרות נוספת היא להשתמש בפוסטר כרקע יפה לצילום.

 

אורות במרפסת

אם אתם מחפשים יותר פעילות בחלל המרפסת, תוכלו למעשה להוסיף אורות לחדר. הדרך הקלאסית לעשות זאת היא להציב שתי נורות במעבר מרכזי של החדר. הגדירו את האחד לעמעום והשני לבהיר, ויש לכם מופע אור קלאסי ומלא מצב רוח.

 

אומנות דקורטיבית על קירות

אם אתם מחפשים קצת מוצא לכישרון אומנותי וקצת קישוט בחלל המרפסת שלכם, אתם באמת יכולים לעשות את הצעד הנוסף ולצייר את העיצוב שלכם! אפשרות נוספת היא להשתמש במסגרת של פריט אמנות קיר כמקור אור. דרך מצוינת נוספת להוסיף קצת צבע ומרקם לקירות היא על ידי צביעתם בשחור. אם אתה מחפש מראה קצת יותר רשמי, אתה יכול גם לנסות להשתמש בקנבס או בפריט אמנות דמוי קנבס על הקיר.

 

חפצים דקורטיביים כמו מראות וצמחים

אם אתם מחפשים מראה קצת יותר רשמי בחלל המרפסת שלכם, תוכלו גם לנסות להוסיף לחדר צמחים מטפסים. אלה קיימים כבר זמן רב, ואנשים רבים עדיין משתמשים בהם כדרך להוסיף קצת אופי לקירות שלהם. אתה יכול גם להוסיף מראות במרפסת כדי להוסיף מגע אישי יותר לקירות, או שאתה יכול להשתמש בצמח דקורטיבי כדי להוסיף מגע דקורטיבי נחמד גם לקירות. לבסוף, אתה יכול פשוט להניח צמחים על שולחן, שולחן קפה, או פריט קבוע אחר במרפסת.

 

סיכום

מקווים שהבאנו לכם השראה לעיצוב המרפסת שלכם במראה ייחודי שיאיר לכם את הפינה הנעימה בבית.

אנחנו בטוחים שלא משנה מה תבחרו מהאופציות כל אדם שיגיע יחמיא לכם על המרפסת היפיפיה שלכם!

בית

 

תוכן עניינים

רוצים לפרסם אצלנו באתר? השאירו פרטים ונחזור אליכם

אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
כתבות אחרונות באתר
ESIM  - שאלות ותשובות
ESIM – שאלות ותשובות

eSIM או Embedded SIM הוא כרטיס SIM דיגיטלי המובנה במכשיר הטלפון הנייד שלכם. בניגוד

כתבות נוספות שאולי תאהבו
ESIM  - שאלות ותשובות
ESIM – שאלות ותשובות

eSIM או Embedded SIM הוא כרטיס SIM דיגיטלי המובנה במכשיר הטלפון הנייד שלכם. בניגוד

.elementor-post__title { height: 8px!important; overflow: hidden!important; } .span.elementor-post__title { display: block; height: 20px; overflow: hidden; }