2 דרכים לאמוד את מחיר הנכס הדיגיטלי

בתקופה האחרונה אנו שומעים לא מעט על נכסים דיגיטליים ועל ההכנסות הגבוהות שמגיעות עמם. כדי להבין את העניין לעומק ולבצע הנגשה שלו אל מול אלו שלא בקיאים בנושא באופן מעמיק, החלטנו לכתוב סדרת מדריכים שתתמקד בנכסים דיגיטליים ובפרטים חשובים שמעניינים אתכם, הקוראים שלנו. המדריך הנוכחי יעסוק בדרכים לאמוד את המחיר של הנכס הדיגיטלי והוא יאפשר לכם לדעת, עוד לפני שתיצרו קשר עם המוכר, את העלות של הנכס המבוקש.

 

תכירו את הרקע המעמיק לכתיבת מדריך זה

המדריך הנוכחי הוא ה – 5 בסדרת המדריכים שכתבנו ועוסקים בנושא הנכסים הדיגיטליים. ראוי לציין בפניכם כי המדריך הקודם אמור היה להיות האחרון בסדרה, אך קיבלנו מספר רב של פניות מצד קוראים קבועים שלנו שביקשו לקבל מידע מעמיק בנוגע למחירים של הנכסים הדיגיטליים והדרכים לאמוד את המחיר מראש. מספר הפניות הרב גרם לנו להבין כי יש ביקוש עצום למידע זה. כך שהחלטנו לכתוב מדריך נוסף ואחרון לגמרי בנושא. אם פניתם אלינו בבקשה לפרסם את הפרטים הללו, כדאי שתדעו שהמדריך הנוכחי מוקדש לכם באופן אישי.

 

למקרה שלא הייתם פה קודם – תכירו בקצרה את הנכס הדיגיטלי

לעיתים קורה שגולשים חדשים קוראים את המדריכים שלנו מבלי שהם עברו על הקודמים בסדרה. זו הסיבה שאנו תמיד כותבים פסקה קצרה שמסכמת את הנכתב במדריכים שפורסמו קודם לכן. אז אם אתם חדשים כאן, כדאי שתכירו מקרוב את המושג נכסים דיגיטליים. אלו השקעות אלטרנטיביות שנקראות גם 'נדל"ן דיגיטלי'. אם אתם גולשים ברשת באופן קבוע, סביר להניח שאתם נתקלים בהם באופן יומי, הנה כמה מהם לדוגמא:

  • ערוץ יוטיוב
  • פרופיל אינסטגרם עם אלפי עוקבים
  • אתרים וחנויות מקוונות
  • חנות באתר של EBAY
  • קבוצות פייסבוק עם מספר רב של עוקבים ועוד

 

מעוניינים לרכוש נכס דיגיטלי? תכירו את הדרך ה – 1 לאמוד את מחירו

הדרך הראשונה לאמוד את המחיר של הנכס הדיגיטלי הנבחר היא לראות מה עומד מאחוריו. אם למשל מדובר בערוץ יוטיוב, אתם יכולים לבדוק כמה צפיות יש לכל סרטון, כמה עוקבים יש לעמוד של הפרופיל המפרסם וכו'. ככל שיש יותר עוקבים וצפיות, כך המחיר של הנכס יהיה גבוה יותר.

 

מעוניינים לרכוש נכס דיגיטלי? תכירו את הדרך ה – 2 לאמוד את מחירו

הדרך השנייה היא לפנות אל שמאי נכסים דיגיטליים. כן, יש כזה מקצוע. מדובר באדם שמכיר את התחום באופן מעמיק. כך שהוא יכול במבט קצר להגיד לכם כמה הנכס צפוי לעלות לכם. אם אתם רוצים לקבל אומדן כמה שיותר מדויק, כדאי שתפנו אליו ואל תנסו לעשות את ההליך בעצמכם כפי שהוצע לכם בפסקה הקודמת.

 

לסיום

עד כאן המדריך המקיף שהציג בפניכם את 2 הדרכים לאמוד את מחירו של נכס דיגיטלי. נאחל לכם הצלחה בהליך.

מחשבון

 

תוכן עניינים

רוצים לפרסם אצלנו באתר? השאירו פרטים ונחזור אליכם

אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
כתבות אחרונות באתר
כתבות נוספות שאולי תאהבו
.elementor-post__title { height: 8px!important; overflow: hidden!important; } .span.elementor-post__title { display: block; height: 20px; overflow: hidden; }