ריטיינר שנתי / בנק שעות / תמיכה מרחוק – כל מסלולי שירותי המחשוב לעסקים עומדים לרשותך

העולם הטכנולוגי משרת כיום את מרבית העסקים בארץ ובעולם באופן ניכר.

לא ניתן לחשוב על עסק בו אין סיוע כלשהו של מערכות מחשוב מסוימות. מטבע הדברים לאמצעים טכנולוגיים יש נטייה להתקלקל ולמערכות מחשוב גם לעמוד בפני סכנות פריצה של גופי סייבר שונים.

לכן, כשאנו מדברים על תחום המחשוב, על מנת שעסק יוכל להתנהל בצורה בטוחה ובראש שקט הוא מוכרח לקבל סיוע שוקף ומקצועי של חברה מנוסה המעניקה שירותי מחשוב לעסקים.

עם זאת, מאחר ואופי מסגרת העבודה של כל חברה משתנה – גם היקף שעות התמיכה עשוי להשתנות. יש חברה הזקוקה ל- 24 שעות תמיכה, בעוד חברה אחרת זקוקה לשעות מופחתות באופן ניכר. משכך, הדבר הוליד את הצורך ב"בנק שעות" שנותן לעסקים אפשרות ל"רכוש" זמני תמיכה לפי שעות במסלול שנקבע מראש.

 

אז למי בנק שעות מתאים?

שאלה טובה. למעשה בנק שעות מהסוג שתיארנו לעיל מתאים לעסק בינוניים וקטנים; עסקים שלא זקוקים לתמיכה רחבה סביב השעון בצורה רציפה. כמו כן שירות זה מתאים גם לעסקים שמסגרת העבודה שלהם דורשת תמיכה טכנולוגית בצורה תכופה, אלא בצורה מזדמנת מדי פעם. לאחר שצוות השירות יפתור את הבעיה זמן העבודה יקוזז ויישלח ללקוח זמן השירות שנעשה ומהי "יתרת השעות" שנותרה עבורו.

כמו כן, אין חובה לרכוש שעות ספציפיות. ברשותכם עומדת אפשרות לקבל תמיכה טכנית מקצועית במקרה מיוחד, אופציה זו נקראת "בנק שעות של מומחה". פתרון זה יעניק לכם שירות מקומי בהתאם לבעיה הנוכחית שלכם, ולא על בסיס מספר השעות שרכשתם. לעסקים שלא זקוקים לתמיכה שוטפת ותמידית פתרון זה עשוי להיות נהדר.

חברת פסגות המציעה שירותי מחשוב לעסקים היא בעלת ניסיון רב בכל מה שקשור לשירותי מחשוב לעסקים, והיא מציעה ללקוחותיה מסלולים רבים לבחירה שיעניקו להם שירות מקצועי וזמין בעלות מאוד משתלמת. באמצעות יצירת קשר עם חברת פסגות תוכלו להיחשף לכל מסלולי התמיכה שהחברה מציעה ללקוחותיה.

 

ריטיינר – תמיכה ללא גבול!

מסלול זה מאפשר את קבלת השירות הרחבה ביותר. במסלול זה נהנה הלקוח משירות בלתי מוגבל של תמיכה מרחוק או בתמיכה פיזית מהמקום בו יבקש הלקוח. את התעריף לשירות זה קובעים על פי פרמטרים שונים, כמו: כמות המדפסות והמחשבים בעסק, מה מצב המחשבים מבחינת שנה, חברה ותפעול, היכן העסק ממוקם ועוד. למי מסלול זה מיועד? לעסקים כאלה שמעדיפים ראש שקט בלי להתעסק בתשלומים וחישובי שעות. לקוחות אלה יזכו לשירות מלא ולהרבה שלווה.

 

סיכום:

כל עסק כיום זקוק לפתרון וסיוע בבעיות מחשוב שונות. חברת פסגות מציעה ללקוחותיה מגוון מסלולים בהם ניתן לבחור שנועדו לתמוך בעסק בהיבט הטכנולוגי, הן בתמיכה מרחוק והן בתמיכה פיזית. מסלולים אלה הוכחו ככאלה שמייעלים את תפקוד החברה ומאפשרים לעובדיה להתעסק בתוכן עצמו בלבד, ולא בטיפול בבעיות יום-יומיות.

 

נותן שרות

תוכן עניינים

רוצים לפרסם אצלנו באתר? השאירו פרטים ונחזור אליכם

אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
כתבות אחרונות באתר
ESIM  - שאלות ותשובות
ESIM – שאלות ותשובות

eSIM או Embedded SIM הוא כרטיס SIM דיגיטלי המובנה במכשיר הטלפון הנייד שלכם. בניגוד

כתבות נוספות שאולי תאהבו
ESIM  - שאלות ותשובות
ESIM – שאלות ותשובות

eSIM או Embedded SIM הוא כרטיס SIM דיגיטלי המובנה במכשיר הטלפון הנייד שלכם. בניגוד

.elementor-post__title { height: 8px!important; overflow: hidden!important; } .span.elementor-post__title { display: block; height: 20px; overflow: hidden; }