מהו עמוד 404 ואיך הוא עוזר לקידום

אתם מכירים את זה שבמהלך הגלישה שלכם באינטרנט, אתם לפתע נתקלים בדף שנראה כאילו הוא אינו קיים יותר? כן, המצב הזה קורה בעקבות סיבות שונות ומשונות, שמובילות את הגולשים הרבים לדרך שאין ממנה מוצא.

העמוד הזה נקרא עמוד 404, ואם בעבר היה לו פורמט אחיד ומדכא, הרי שהיום הוא מגיע בשלל דרכים שונות.

במאמר הקרוב נבין מהו עמוד 404 ואיך הוא עוזר לקידום אתרים.

 

עמוד 404 היום לעומת בעבר

עד לפני כמה שנים, עמוד 404 היה עמוד שלהיתקל בו היה מעמד לא פחות ממלחיץ ומטריד. המילה ERROR נכתבה בו באותיות אדומות עם הסבר בכתב שחור ומאיים, והתחושה היתה כאילו אנחנו, בתור גולשים, עשינו משהו לא בסדר.

על מנת לפזר מעט את התחושה האפלולית, הרבה בוני אתרים היום מתייחסים אל עמוד 404 בתור הזדמנות נהדרת להפגין את ערכי העסק בעוד פלטפורמה, ולשלב בו ניסוחים משעשעים שיהפכו את אווירת הטעות להרבה יותר נעימה.

 

עמוד 404 – האם הוא עוזר לקידום?

לא ניתן להגיד באופן חד משמעי שעמוד 404 עוזר לקידום, אבל בהחלט ניתן לומר בצורה מפורשת כי הוא אינו פוגע בו, וזוהי נקודה שחשוב מאוד להתמקד בה. גוגל אמנם רוצה לקדם אתרים שיש מהם מוצא, אבל היא לא פוסלת עמודים שמנווטים אל עמודי שגיאה כמו עמוד 404 – במיוחד אם הם מכילים קישורים נוספים. מבולבלים? אל דאגה – בואו נמשיך.

 

עמוד 404 – יש יציאה או אין יציאה? זאת השאלה

על מנת שעמוד 404 לא יפגום בקידום אתרים, רצוי שהוא יכיל קישורים נוספים שיאפשרו לגולש להבין שהוא לא הגיע ל"דד אנד", אלא שיש לו אפשרות, מתוך עמוד השגיאה, לצאת ולגלוש באתרים הנכונים. ככל שעמוד 404 לא רק יבשר על השגיאה, אלא גם יאפשר ניווט לאתרים אחרים – כך הוא יהיה גם יותר נעים לגולש מצד אחד, וגם מצד שני יהיה נגיש עבורו להמשך פעולה.

 

יש הרבה מה לדעת – ולא כדאי לעשות את זה לבד

העולם של בניית אתרים בכלל וקידום אתרים בפרט מביאים איתם לא מעט אנקדוטות חשובות, ולכן כדאי לקבל שירותים מאנשי מקצוע שמבינים דבר או שניים בתחום. בכל הנוגע לעמוד 404, בוני האתרים ישמחו לשלב תוכן משעשע שמאפיין את העסק שלכם בתוכו, כמו גם לבנות אותו באופן שיאפשר המשך גלישה לאחר ההגעה אליו.

במקביל, קידום אתרים גם הוא צריך להתבצע באמצעות מקדמי אתרים מנוסים ומקצועיים, ויש לא מעט אנשים שישמחו לעשות את זה עבורכם. הסוד טמון בלבחור את איש המקצוע לא רק עם הצעת המחיר האטרקטיבית ביותר, אלא בזה שיש לו קבלות והוכחות בשטח לעבודתו הטובה והמקצועית. אז קדימה, זה הזמן שלכם לבנות עמוד 404, לקדם אתרים ולהרים את העסק שלכם למעלה.

 

מסך של מחשב

תוכן עניינים

רוצים לפרסם אצלנו באתר? השאירו פרטים ונחזור אליכם

אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
כתבות אחרונות באתר
כתבות נוספות שאולי תאהבו
.elementor-post__title { height: 8px!important; overflow: hidden!important; } .span.elementor-post__title { display: block; height: 20px; overflow: hidden; }