מהם השלבים לפרסום כתבה איכותית וממומנת?

קידום העסק שלכם ברחבי האינטרנט דורש לקיחת יוזמה על מגוון רחב של פעולות שונות. האתר שלכם צריך להיות מעניין, נגיש ולשדר מותג יציב וחזק שמבין בתחומו מא' ועד ת' ואיך נוכיח את זה? באמצעות מאמרים איכותיים ומעניינים על המוצר\ השירות\ התחום שבו אנו פועלים. איך עושים את זה?

 

קצת רקע כללי – מה נותן לנו פרסום מאמרים שיווקיים באתרים מובילים?

ככל שההיצע גדל ויש לגולש שלנו מבחר גדול יותר כך הוא גם נהיה בררן יותר. הגולשים כבר לא מסתפקים בעובדה שהאתר שלכם נמצא במקומות הראשונים בגוגל, הם רוצים לקבל מידע ולהגיד ביטחון כשהם בוחרים במוצר\ שירות שלכם. אחת הדרכים הטובות ביותר לעשות את זה היא פרסום כתבות ממומנות במאות אתרים.

 

מה חייב להיות בכתבה ממומנת שנפרסם?

הכתבה חייבת להיות בעלת כותרת מעניינת\ מסקרנת\ מצחיקה\ מפתיעה וזאת כדי להיות בטוח שהקורא ימשיך לקרוא אותה. הדרך שבה אנשים מגיעים לעסק שלנו מהכתבה היא על ידי לינק או קישור, ציון שמו של העסק או של בעל העסק ולכן חשוב מאוד שהכתבה תהיה כתובה בצורה מקצועית, עניינית ומעניינת. תמסרו מידע חשוב שיקדם את הקורא שלכם ובכך הוא יהיה בטוח שאתם, בעלי הידע, גם בטוחים בעצמם ומבינים הכי טוב בתחומכם.

 

אז, איך אפשר לפרסם כתבה שיווקית באתרים?

היום אתרים גדולים מרוויחים את רוב הכסף שלהם מפרסומות וכתבות בעלות ערך. הכתבה שלכם יכולה להופיע שם בתשלום, לכל אתר יש סכום שהוא גובה בעבור השירות. עוד פקטור שמשפיע המון על התשלום הוא המיקום של הכתבה.
מה אנחנו עושים לאחר שאתר גדול פרסם כתבה שלנו? מפרסמים אותה באתר שלנו כמובן! התוכן הזה שווה ערך להמלצה של לקוח. אל תשכחו, רוב האנשים לא יודעים שאתם שילמתם בעבור הכתבה. מבחינתם אתר איכותי פרסם אתכם ונתן את ה"מילה" שלו על העסק שלכם.

 

הגולשים של היום הם חכמים וביקורתיים

כמות המידע שנמצאת היום באינטרנט היא עצומה. אנחנו בתור גולשים ובעלי עסקים נחשפים בעצמנו לכמות בלתי נגמרת של תוכן ופרסומות בכל יום. לכן, כשאתם מפרסמים כתבה או מאמר על העסק או התחום שלכם, חשוב שתהיו גלויים, תחשפו קשיים, תכתבו מהלב והוסיפו נימה אישית. אנחנו לא רוצים לייצר כתבה שהיא רק העברת מידע או רק אישית, היא אמורה להיות מעין שילוב שמשקף את האני מאמין של העסק שלכם.

 

לסיכום 3 סיבות להשקיע בפרסום כתבות ממומנות

ריצה למרחקים ארוכים: האתרים הגדולים בהם אנחנו שואפים לפרסם נשארים לאורך שנים רבות ויש להם גולשים קבועים. הקישורים שלכם הולכים להישאר שם בטווח הארוך.

קידום אתרים: קישורים חזקים תמיד עוזרים לקדם את העסק שלכם ולהביא לידים לעמוד או לאתר שלכם.

יח"צ: פרסום והכרה תמיד מובילים לכך שהעסק שלכם נראה מבטיח יותר על ידי הגולש. ברגע שאדם שמע את השם של המותג שלכם כבר פעמיים הוא מרגיש שהוא יכול לסמוך עליו.

מאחלים לכם המון בהצלחה ומקווים שנהנתם.

שולחן עבודה

 

תוכן עניינים

רוצים לפרסם אצלנו באתר? השאירו פרטים ונחזור אליכם

אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
כתבות אחרונות באתר
ESIM  - שאלות ותשובות
ESIM – שאלות ותשובות

eSIM או Embedded SIM הוא כרטיס SIM דיגיטלי המובנה במכשיר הטלפון הנייד שלכם. בניגוד

כתבות נוספות שאולי תאהבו
ESIM  - שאלות ותשובות
ESIM – שאלות ותשובות

eSIM או Embedded SIM הוא כרטיס SIM דיגיטלי המובנה במכשיר הטלפון הנייד שלכם. בניגוד

.elementor-post__title { height: 8px!important; overflow: hidden!important; } .span.elementor-post__title { display: block; height: 20px; overflow: hidden; }