האם יש הבדל בין שיחת ועידה בינלאומית לרגילה

שיחות ועידה ידועות ככאלו שמאפשרות לשוחח בו זמנית עם כמה אנשים שונים. נעשה בהן שימוש לא פעם למטרות פרטיות, משפחתיות, עסקיות וכו'. תקופת הקורונה העלתה באופן משמעותי את מספר שיחות הועידה הרגילות והבינלאומיות. עובדה זו גרמה לנו להחליט לבדוק את העניין לעומק ולבחון האם יש הבדל בין שיחות ועידה רגילות לבין אלו הבינלאומיות. קראו את השורות הבאות ותגלו את המסקנות שלנו בנושא.

 

הגורמים שסייעו לנו בכתיבת המדריך

את המדריך הנוכחי כתבנו לאחר שהסתייענו בגורמים חיצוניים שמבינים דבר או שניים בשיחות ועידה. מדובר באנשים פרטיים שעורכים שיחות ועידה על בסיס קבוע עם קרובי משפחה, בעלי עסקים וקולגות שנמצאים ברחבי הארץ ומעבר לים. שאלנו אותם את כל השאלות הנחוצות כדי שנוכל לדעת האם יש הבדלים בין שני סוגי שיחות הועידה שצוינו לעיל ואם כן, ביררנו באופן מעמיק מהם ההבדלים הללו?

 

יש הבדלים בין שיחות ועידה רגילות לבין לאומיות

נגלה לכם שגילינו די מהר שיש הבדל משמעותי בין שיחות ועידה רגילות לבין אלו הבינלאומיות. הנה כמה מהבולטים שבהם:

  • הפרשי שעות
  • תרבות שיחה
  • אופי השיחה

יכול להיות שחלק מההבדלים הללו לא ברורים לכם ב – 100% ואם כן, זה בסדר. אנחנו כאן כדי להעמיק בהם כדי שכל אחד יוכל להבין במה מדובר.

 

ההבדל ה- 1: הפרשי שעות

שיחות ועידה רגילת שנערכות בין גורמים שנוכחים בארץ יכולים לקבוע שעה מסוימת שבה כל המשתתפים יענו לשיחה. לעומת זאת, שיחת ועידה בינלאומית צריכה להיקבע בהתאם לכמה שעות שונות שמתאימות לכל אחד מהנוכחים בשיחה. כך שאם יש למשל נוכחים מלונדון, הודו, ישראל וארצות הברית, צריך לתאם שעה זהה למרות הבדלי השעות.

 

ההבדל ה- 2: תרבות השיחה

לעיתים, שיחות ועידה שמתקיימות בין נוכחים מישראל יכולות להיות בעל תרבות שיח שמתאים לישראלים. עם סלנגים מקומיים ושפה פשוטה. לעומת זאת, לא פעם, בשיחות ועידה בינלאומיות מתקיימת תרבות שיח אחרת, כזו שמזוהה עם הצד שנמצא מעבר לקו. ראוי לציין שההבדל הזה מושפע מאופי השיחה. שכן, יכולה להיות גם שיחת ועידה בינלאומית שייקחו בה חלק ישראלים שנמצאים במקומות שונים ברחבי העולם והדבר עשוי לגרור לתרבות שיחה שמזוהה עם זו המקומית הישראלית

 

ההבדל ה- 3 : אופי השיחה

יש הבדל בין שני סוגי השיחות שצוינו לעיל שכן, לא פעם, שיחות רגילות יכולות להיות למטרות עסקיות ושיחות בינלאומיות עשויות להתקיים למטרת עסקים. כך שאופי השיחה משתנה משיחה כזו לאחרת. ראוי לציין שגם כאן אין נוסחה קבועה. שכן, אופי השיחה עשוי להשתנות מפעם לפעם בהתאם לנוכחים בשיחה.

 

כמה מילים לפני סיום המדריך

רגע לפני שהמדריך מסתיים, נציין בפניכם שישנם עוד הבדלים בין שיחות ועידה רגילות לבינלאומיות, אך אלו הבולטים ביותר שמצאנו ואנו סבורים שכדאי להכיר בהם.

שיחות ועידה

תוכן עניינים

רוצים לפרסם אצלנו באתר? השאירו פרטים ונחזור אליכם

אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
כתבות אחרונות באתר
כתבות נוספות שאולי תאהבו
.elementor-post__title { height: 8px!important; overflow: hidden!important; } .span.elementor-post__title { display: block; height: 20px; overflow: hidden; }