מבצעים חמים באתר הוט!

אין כמו לחזור הביתה ולהתפנק מול הטלויזיה, ליהנות מאינטרנט מהיר ומסטרימינג שזורם בלי הפרעות. התקדמו גם אתם לטריפל של הוט ותרוויחו עולם שלם של חוויות במחירים מהסרטים. הוט מביאה לכם את המבצעים החמים ביותר עם קו טלפון ביתי, תכנים איכותיים, אינטרנט עד 1000 מגה וסטרימינג מעולה כדי שלא תפסידו אף רגע.  

 

המבצעים הכי חמים באתר הוט

כדי שגם אתם תוכלו לחזור הביתה ופשוט להתפנק עם ערב של חוויות של הסרטים והסדרות הכי טובות, גיימינג רציף ללא תקלות, אינטרנט יציב ומהיר וקו טלפון ביתי בלי שום דאגות, התקדמו לאחד מהמבצעים הכי השווים ביותר בישראל שגם יעניק לכם ראש שקט וגם יחסוך לכם כסף. כדי להתרשם ממבחר המבצעים ולבחור לעצמכם את החבילה המתאימה ביותר הכנסו לאתר של הוט מבצעים עוד היום ותתחילו ליהנות.

הוט מבצעים

מבצעי טריפל מחיר קבוע

הפתעות הם דבר נפלא אבל לא כשמדובר בחשבונות שלכם. כדי למנוע מעצמכם 'הפתעות' בסוף החודש ולדעת בדיוק כמה תשלמו, הצטרפו עוד היום לטריפל מחיר קבוע הכולל ממירי פייבר ומיני, שירותי תוכן מעולים כשכל הערוצים פרט לחיצוניים פתוחים, תשתית אינטרנט 200 מגה וקו טלפון ביתי עם שיחות ללא הגבלה בארץ גם לנייחים וגם לניידים. המחיר החודשי הקבוע יעמוד על 224 ש"ח ללא הפתעות וללא שינויים.

 

אינטרט 1000מגה

חולמים לגלוש במהירות על? זקוקים לאינטרנט יציב וחזק לצורכי עבודה מהבית, גימיינג ברשת, סטרימינג עוצמתי? עם אינטרנט 1000 מגה לא תפספסו אף שניה, תוכלו לגלוש בראש שקט לצורכי בידור ועבודה באופן רציף ללא שום התחייבות. המבצע כולל דמי שכירות מודם ב – 19.90 לחודש בלבד ורק 59 ש"ח לחודש למצטרפים חדשים כולל תשתית וספק, כאשר לאחר מכן המחיר יעמוד על 139 בחודש בלבד לעוצמה מדהימה של אינטרנט מהיר.

הוט מבצעים

חבילת סלולר וגלישה עם חיסכון אדיר

זקוקים לטלפון הנייד שלכם כמו אויר לנשימה? הטלפון שלכם עובד בשבילכם כל שעות היממה? אוהבים לגלוש ולשחק באמצעות הטלפון ולהשאר הכי מעודכנים ולהיות צמודים לעבודה? הוט מביאה לכם חבילת סלולר וגלישה ענקית של 200 מגה עם 3000 דקות שיחה ו3000 הודעות אס.

אמ. אס לשניים או יותר מנויים! וזה לא הכל, בנוסף תקבלו גם 300 דקות שיחה ליעדים נבחרים בחו"ל ואת אפליקציית NextTV לצפייה בתכנים של הוט מכל נקודה בעולם עם שירות תיקונים HOT MOBILE FIX לתיקון או תקלה בלי דאגות.

 

הוט – תמיד בשבילכם

עם החבילות הכי משתלמות לתכנים מעולים, אינטרנט מהיר וחבילות סלולר מהחלומות, אין פלא שהוט הינה המובילה בארץ עם מליוני משתמשים מרוצים. הצטרפו גם אתם לנבחרת החלומות של מבצעי הוט, חיסכו כסף ותהנו מראש שקט, סטרימניג ללא הפרעות, אינטרנט חזק ויציב ומהירות על לעבודה, לגיימינג, לצפייה בתכנים שאתם הכי אוהבים ועוד.

הוט מבצעים

תוכן עניינים

רוצים לפרסם אצלנו באתר? השאירו פרטים ונחזור אליכם

אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
כתבות אחרונות באתר
ESIM  - שאלות ותשובות
ESIM – שאלות ותשובות

eSIM או Embedded SIM הוא כרטיס SIM דיגיטלי המובנה במכשיר הטלפון הנייד שלכם. בניגוד

כתבות נוספות שאולי תאהבו
ESIM  - שאלות ותשובות
ESIM – שאלות ותשובות

eSIM או Embedded SIM הוא כרטיס SIM דיגיטלי המובנה במכשיר הטלפון הנייד שלכם. בניגוד

.elementor-post__title { height: 8px!important; overflow: hidden!important; } .span.elementor-post__title { display: block; height: 20px; overflow: hidden; }