ההבדלים בין אתר מכירות לאתר תדמית

בשיתוף: "סוכנות איקומרס "Original Concepts מי שמתכננים להקים אתר בקרוב צריכים להכיר את ההבדלים החשובים בין אתרי מכירות לבין אתרי תדמית. היכרות מעמיקה עם ההבדלים הללו תאפשר לבנות את האתר הטוב ביותר שמתאים לצרכי העסק. כל מומחה בתחום האתרים יוכל לומר לכם גם מתוך שינה שישנם שני סוגי אתרים עיקריים שקיימים כיום ברחבי הרשת. הראשון הוא אתר תדמית והשני, אתר מכירות.

מדובר בשתי פלטפורמות שונות שכל אחת מהן משרתת מטרות אחרות. אם אתם עומדים בפני הקמה של אתר, אתם צריכים לקרוא את השורות הבאות בעיון רב. לצורכי הכתבה נפגשנו להתייעץ עם  ג’ורג’ שופאני, המנכ”ל והבעלים של סוכנות איקומרס Original Concepts , המתמחה בבנייה, פרסום וקידום אתרי מכירות ( למידע נוסף >>> ). שכן, במהלך הקריאה, יתגלו בפניכם ההבדלים בין אתר מכירות לאתר תדמית שאתם צריכים להכיר היטב.

 

בואו נכיר קודם את אתר המכירות

אתר מכירות הוא כזה שמאפשר לפתוח אפיק שיווקי יעיל להגדלת ההכנסות של העסק. מי שמקימים אתר מכירות יכולים להציג בו את המוצרים של החברה או את השירותים שהיא מעניקה ללקוחותיה. באתרים מסוג זה אפשר להציע הטבות ייחודיות ולשכנע את הגולשים לבצע רכישה. באתר מסוג זה, בדומה לאתר תדמית, יש להיות קשובים לחוויית הלקוח.

אתר מכירות

עכשיו אפשר להכיר את אתר התדמית

אתר תדמית, כשמו כן הוא, זהו אתר שהמטרה שלו היא להציג לעולם את העסק שלכם, את הערכים שלו והעולמות שבהם הוא פועל. אתר מסוג זה נועד לחזק את החיבור בין אנשים שונים למותג שלכם. כך שמי שגולש בו יכול ללמוד על העסק שלכם יותר. אתרי תדמית יכולים לכלול בין היתר את הדברים הבאים:

  • פורומים שמאפשרים להתייעץ עם מומחים
  • פעילויות אינטראקטיביות
  • קורסים מקוונים
  • בלוגים מקצועיים
  • סרטוני וידאו ועוד

הבדל מספר 1 שבא לידי ביטוי בין אתר מכירות לאתר תדמית

אם נתמקד לרגע בבנייה של שני סוגי אתרים אלו, נוכל לציין כי יש הבדל משמעותי שבא לידי ביטוי במטרה של כל אתר. בבניה של אתר תדמית יש רב לחוויית הגלישה של הלקוח. בעוד באתר מכירות, הדגש נמצא בעיקר בהקשר של מכירות.

 

הבדל מספר 2 שבא לידי ביטוי בין אתר מכירות לאתר תדמית

ההבדל השני שבא לידי ביטוי וראוי להציג אותו כאן נוגע לעדכון המידע באתרים השונים. באתר תדמית יש צורך לעדכן תכנים ואמצעי שיווק לפחות פעם בשבוע. המטרה של עדכון זה היא כדי לקדם את האתר באופן אורגני ברחבי הרשת.

באתר מכירות לעומת זאת, צריך לעדכן את המוצרים או השירותים שמוצעים למכירה. שכן, לעיתים יש מוצרים שלא נמצאים במלאי וצריך להוריד אותם מהאתר. לעיתים יש צורך בהוספה של מוצרים חדשים. כך שיש עדכון שונה של מידע בכל אחד מהאתרים.

אתר תדמית

איך אפשר לדעת מהו האתר המתאים ביותר לעסק שלכם?

בשלב זה, כבר ידוע לכם מהם ההבדלים הבולטים ביותר בין אתר מכירות לבין אתר תדמית. כך שכעת, עליכם לדעת איך תוכלו לבחור את האתר המתאים עבור העסק שלכם. כדי שתוכלו לבצע את ההתאמה המדויקת, עליכם לחשוב תחילה מהי המטרה של האתר? האם המטרה שלו היא למכור מוצרים ושירותים? אם כן – יש לכם צורך באתר מכירות שבו תוכלו להציג אותם ולמכור אותם באופן מקוון.

במידה והמטרה של האתר שלכם היא למסור מידע ללקוחות שלכם על שירותים ומוצרים, מבלי שיהיה צורך למכור אותם, אתם צריכים לבנות אתר תדמית. ראוי לציין כי במצבים מסוימים, יהיה צורך בשילוב של שני סוגי האתרים בפלטפורמה אחת.

 

קבלת ליווי לצורך הקמת אתר מקצועי

רגע לפני סיום, חשוב להבין,  בניית אתר זה תהליך משמעותי שיכול להשפיע דרמטית על כמות המכירות והלקוחות בעסק שלך. הקמה של אתר מכירות או אתר תדמית אינה עניין של מה בכך. מדובר בהליך שמצריך היכרות מעמיקה עם הנושא. לכן, ההמלצה שלנו ושל כל מי שבקיא בנושא היא לפנות אל חברה מקצועית שמבצעת על בסיס יומי הליך של.

נציגי החברה ישאלו אתכם את כל השאלות החשובות שיובילו אותם לדעת מהו האתר המתאים לכם מבין השניים. בסופו של דבר, הם יבחרו עבורכם את הפלטפורמה המתאימה, יעצבו את האתר בהתאם ויעשו הכול כדי שהתוצר הסופי, האתר שלכם, יהיה לא פחות ממושלם. כעת, כשיש לכם את כל המידע, נותר לכם רק לפנות אל חברה מומלצת לבניית אתרים שתבצע את ההליך עבורכם.

אתר מכירות

תוכן עניינים

רוצים לפרסם אצלנו באתר? השאירו פרטים ונחזור אליכם

אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
כתבות אחרונות באתר
ESIM  - שאלות ותשובות
ESIM – שאלות ותשובות

eSIM או Embedded SIM הוא כרטיס SIM דיגיטלי המובנה במכשיר הטלפון הנייד שלכם. בניגוד

כתבות נוספות שאולי תאהבו
ESIM  - שאלות ותשובות
ESIM – שאלות ותשובות

eSIM או Embedded SIM הוא כרטיס SIM דיגיטלי המובנה במכשיר הטלפון הנייד שלכם. בניגוד

.elementor-post__title { height: 8px!important; overflow: hidden!important; } .span.elementor-post__title { display: block; height: 20px; overflow: hidden; }