טיפים חשובים לפני בניה של אתר אינטרנט

הקמתם עסק חדש? מזל טוב! כעת ודאי תתפנו להקים לעסק אתר אינטרנט מודרני, שישמש הן ככרטיס הביקור שלכם, והן ככלי שיווקי שימשוך קהל יעד של גולשים ומתעניינים. לפני שאתם מתקשרים מול חברה לבניית אתרים או פרילנסר שיבצע עבורכם את העבודה, קבלו מספר טיפים שיסייעו לכם לוודא שהעבודה תתבצע על הצד הטוב ביותר.

 

טיפ מספר 1: בצעו מחקר מתחרים מקיף

הדרך הטובה ביותר לוודא שאתם מקימים אתר אינטרנט מוצלח וממיר שיסייע לכם להתעלות מעל המתחרים שלכם – היא להכיר את המתחרים שלכם. כנסו לאתרי המתחרים עוד לפני שאתם מתכננים את אתר האינטרנט של העסק שלכם. לימדו את הצעות הערך של המתחרים, את תחומי הפעילות שלהם, את ערוצי ההתקשרות של הלקוחות השונים, את חווית המשתמש המסופקת להם באמצעות דפי האתר, את מבנה האתר והיררכית הדפים בו ועוד ועוד.

 

לאחר שהבנתם מהם היתרונות המרכזיים שמציעים אתרי האינטרנט של המתחרים, נסו להבין כיצד תוכלו אתם להתעלות עליהם במסגרת התקציב העומד לרשותכם. רק אז, פנו לאפיין את האתר שלכם.

 

טיפ מספר 2: בצעו אפיון מסודר לאתר

אפיון מסודר לאתר הוא לא רק דרך להבטיח שתקבלו מחברת בניית האתרים שלכם בדיוק את מה שביקשתם, אלא למפות לעצמכם בצורה שיטתית את כלל הדרישות שלכם מן האתר. אפיון מסודר יכריח אתכם להקדיש מחשבה לאוסף נקודות שבלהט הקמת העסק ודאי לא הייתם מתייחסים אליהם, ומשלמים על התיקון שלהן אחר כך הרבה יותר.

 

 

טיפ מספר 3: ביחרו את הפלטפורמה עליה תקימו את האתר

ישנן פלטפורמות רבות עליהן תוכלו להקים אתר אינטרנט בקלות ובפשטות. כשאתם באים לבחור את הפלטפורמה הטובה לכם ביותר, נסו להבין האם יש צפי שתירצו לבצע בעתיד שינויים באתר, האם תירצו לבצע אותם בעצמכם או שתירצו להתקשר מול תוכניתן מקצועי, האם האתר מיועד לצרכי תדמית בלבד או שמדובר בחנות מקוונת עם כוונות מסחריות בהיקפים גדולים, מהו התקציב העומד לרשותכם לצורך בניית האתר ועוד.

טיפ מספר 4: ביחרו חברת אחסון מוצלחת לאתר

לשירות האחסון שבו תבחרו תהיה משמעות גדולה הן על המהירות שבה האתר יפעל, הן על רמת האבטחה שלו, הן על חווית המשתמש והן על השירות והתמיכה שתקבלו. נסו להבין האם חשוב לכם שחברת האחסון תהיה זמינה עבורכם כל העת, האם תירצו לתקשר איתה באמצעות המייל או שאתם זקוקים למענה טלפוני, האם אתם זקוקים לעזרה מחברת האחסון בהתקנת תעודת SSL באתר ועוד.

 

טיפ מספר 5: בנו היררכיה נכונה באתר

היררכיה מוצלחת באתר תסייע לגולשים באתר שלכם לנווט בקלות וביעילות בין דפים שונים באתר, תדגיש בפני מנועי החיפוש אילו עמודים חשובים יותר ואילו פחות באתר, תספק חווית משתמש מוצלחת יותר לגולשים באתר, ותאפשר לכם בנוסף הוספת עמודים נוספים ותוכן חדש בקלות ובאפקטיביות רבה.

אתר אינטרנט

 

טיפ מספר 6: צרו אסטרטגיית תוכן עבור האתר

כדי להצליח ולהגיע לקהל גולשים נאמן תצרכו לייצר אסטרטגיית תוכן מוכחת, שתקפיץ את האתר שלכם שלב אחד קדימה. כשאתם ניגשים לבצע את המטלה הזאת, מפו את כותבי התוכן שתזדקקו להם עבור התכנים באתר, נסו להבין האם נדרשת מומחיות מסויימת או הכשרה מסויימת על מנת לכתוב את התכנים השונים באתר, מהי רמת הביקוש וההיצע של כותבי תוכן בנישה הספיציפית הרלוונטית לאתר, ועד כמה כותבי התוכן הללו פנויים לעבודה באופן שוטף איתכם. בנוסף, חשוב יהיה להבין שאתם מצליכים לייצר תקשורת חיובית עם כותבי התוכן ושאתם נמצאים, מה שנקרא בשפה העממית, "באותו ראש".

תוכן עניינים

רוצים לפרסם אצלנו באתר? השאירו פרטים ונחזור אליכם

אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
כתבות אחרונות באתר
ESIM  - שאלות ותשובות
ESIM – שאלות ותשובות

eSIM או Embedded SIM הוא כרטיס SIM דיגיטלי המובנה במכשיר הטלפון הנייד שלכם. בניגוד

כתבות נוספות שאולי תאהבו
ESIM  - שאלות ותשובות
ESIM – שאלות ותשובות

eSIM או Embedded SIM הוא כרטיס SIM דיגיטלי המובנה במכשיר הטלפון הנייד שלכם. בניגוד

.elementor-post__title { height: 8px!important; overflow: hidden!important; } .span.elementor-post__title { display: block; height: 20px; overflow: hidden; }