היתרונות שבקניית קישורים על פני החלפת קישורים

כל מקדם אתרים יודע, שקישורים היו, וסביר להניח שגם יהיו בעתיד הקרוב, פקטור חשוב מאוד בדירוג של אתרים בדפי תוצאות החיפוש. ישנן דרכים רבות לבניה וטיוב של פרופיל הקישורים, אולם שתי הדרכים העיקריות שבהן עושים מקדמי אתרים שימוש הן קניה של קישורים והחלפה של קישורים.

אם אתם רוצים לזרז את תהליך בניית הקישורים לאתר שאתם מקדמים, ויש ברשותכם תקציב מתאים לכך, הרי שלעיבוי פרופיל הקישורים באמצעות רכישה של קישורים ישנם יתרונות רבים על פני ביצוע החלפות שונות מול מקדמי אתרים אחרים. הנה כמה מן היתרונות המרכזיים של קניית קישורים:

 

יתרון ראשון: חיסכון בזמן

רכישה של קישורים תסייע לכם לחסוך זמן רב, שכן כל מה שתידרשו לעשות הוא לפנות אל ספק הקישורים, למלא מספר נתונים בטבלה כמו נושא המאמר וטקסט העוגן, לבצע העברה של התשלום ופשוט לשכוח מן העניין. הרבה ספקי קישורים מספקים בנוסף גם שירותי כתיבת תוכן כך שמקרה כזה תפנו זמן רב יותר לעבודת הקידום עצמה. כמו כן, תוכלו להספיק ולבנות קישורים רבים יותר בזמן נתון, מה שיהפוך את תהליך הקידום לאפקטיבי יותר.

 

יתרון שני: לא נדרשת תמורה מלבד כסף

בעת רכישה של קישור לא תידרשו לתת כל תמורה פרט לכסף. לא כך הדבר בעת ביצוע החלפה של קישורים מול מקדם אחר. בתהליך של החלפת קישורים תידרשו להוציא מאחד האתרים שאתם מנהלים קישור לטובת המקדם איתו אתם מבצעים את עסקת ההחלפה. קישור כזה, בטח אם הוא יוצא מאתר לקוח אמיתי ולא מאתר תמיכה, עלול "ללכלך" את האתר שלכם, לגרום לכך שיוטמע בו תוכן לא איכותי, שאינו תואם את הסטנדרטים של האתר, ובכלל שנראה כעצם זר התקוע באתר שכה טיפחתם.

 

יתרון שלישי: הקישורים ישארו שם

רכישה של קישורים מבטיחה, ברוב סוגי העסקאות המבוצעות, שהקישורים ישארו שם לכל אורך חיי האתר. כאשר אתם מבצעים החלפת קישורים, אין דרך אמיתית להבטיח את המשכיות הקישור, שכן תלויים בה גורמים נוספים, כמו הבעלים של האתר, לקוח הקצה ועוד. אם אתם מעוניינים שקישורים שבניתם בעמל רב לא ילכו לתהום, רכישה של קישורים כאלו מספק קישורים אמין היא דרך טובה להבטיח זאת.

 

יתרון רביעי: לא תמיד תוכלו לספק תמורה מלבד כסף

אם אתם מנהלים אתר אינטרנט ומעוניינים לקדם אותו בגוגל בצורה אורגנית, תוכלו לבצע החלפת קישורים רק אם יש בידכם אתרים רלוונטיים מהם תוכלו להוציא קישורים. בדרך כלל, לא זה המצב המתאר את סביבת העבודה של מנהלי אתרים. מנהל אתר הוא בדרך כלל מנהל עסק, המתמקד בתפעול השוטף של העסק עצמו, ולא בבניית תשתית להחלפת קישורים. לכן, אם אין לכם תשתית כזאת, ואתם לא עובדים בצמוד למקדם אתרים, החלפה של קישורים היא בכל מקרה לא משהו רלוונטי עבורכם.

 

יתרון חמישי: רמת המורכבות של העסקה

כשאתם נפנים לבצע עסקת החלפת קישורים, העסקה צריכה להיות כדאית לכלל הצדדים המעורבים: לכם, למקדם האתרים שמשמש כמתווך, למנהל האתר אליו תוציאו קישור ולמנהל האתר ממנו תקבלו קישור. כלל הצדדים צריכים לחשוב שהעסקה כדאית מבחינתם. במקרים רבים, עסקאות כאלו מתמשכות בגלל המורכבות שלהן. אין הדבר דומה בעת רכישה של קישורים. התקשרות מול ספק קישורים לצורך קניית קישורים היא פשוטה וקלה, חסכונית באנרגיות הדרושות לתפעול שלה, ומדידה בצורה הרבה יותר שקופה.

אדם על מחשב

לסיכום

מעוניינים בבנייה מבוקרת של פרופיל הקישורים הנכנס לאתר שלכם? רכישה של קישורים מספק קישורים אמין היא מתודה בעלת יתרונות רבים ומגוונים.

תוכן עניינים

רוצים לפרסם אצלנו באתר? השאירו פרטים ונחזור אליכם

אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
כתבות אחרונות באתר
כתבות נוספות שאולי תאהבו
.elementor-post__title { height: 8px!important; overflow: hidden!important; } .span.elementor-post__title { display: block; height: 20px; overflow: hidden; }