הכירו את בי דיגיטלי

 

יש אמירה בשיווק דיגיטלי: "המקום הטוב ביותר להסתיר גופה הוא בעמוד השני של חיפוש בגוגל". יש בזה קצת אמת. לפי Search Engine Journal, לתוצאות בעמוד 2 של חיפוש בגוגל יש פחות מ-1% שיעור קליקים (CTR). אם יש לכם עסק או ארגון שאתם מעוניינים לפרסם חשוב שתהיה לכם אסטרטגיית פרסום דיגיטלית בתשלום – כזו שתשמור את המיקום שלכם אל מול הלקוחות שלכם (ותרחיק את הלקוחות שלכם מהמתחרים). בעזרת השירותים של חברת פרסום דיגיטלי, כמו בי דיגיטל גם אתם יכולים לקחת את העסק שלכם אל אופק הפוטנציאל שלכם.

 

מומחים לקידום ממומן ברשת

שיווק בתשלום או קידום ממומן הוא אחת הדרכים המהירות ביותר לעזור ללקוחות פוטנציאליים לגלות את המותג וההצעות שלכם. בשיווק בתשלום, אתם רוכשים פרסום שמאפשר לכם למקד ספציפית לקהלים, במקום לחכות שהם ימצאו אתכם באופן אורגני. בדרך כלל, שיווק בתשלום מוצג בדפי תוצאות של מנועי חיפוש (SERP) ובערוצי מדיה חברתית.

בעת יצירת מודעות שיווק בתשלום, אתם בוחרים ערוץ ספציפי, כגון גוגל אדס או פייסבוק, ולאחר מכן מגדירים את לקוח היעד על סמך קריטריונים החל ממיקום, מונחי חיפוש, תחומי עניין, דמוגרפיה, רכישות קודמות ודפים אחרים שבהם ביקרו. שני סוגי השיווק הללו בתשלום הם תשלום לקליק, כלומר אתם משלמים רק כאשר מישהו לוחץ על המודעה שלכם. בדרך כלל אתם מגדירים תקציב מקסימלי, כגון $500, ואז המודעה תוצג עד למיצוי התקציב שלכם.

קידום ממומן

למה אתם צריכים את בי דיגיטל?

אם כל זה נשמע לכם קצת מסובך, או שיש לכם את האמצעים לקחת מומחים של ממש עם ניסיון של שנים רבות, הצוות של בי דיגיטל הוא הפתרון המושלם עבורכם. אם יש לכם עסק ואתם חושבים שלא הגעתם למלוא הפוטנציאל שלכם, או שאתם חושבים שהנוחכות שלכם באינטרנט נמוכה מידי, למומחים של בי דיגיטל יש הפתרונות המושלמים עבורכם.

 

בי דיגיטל לעסקים

עבור עסקים רבים, שיווק בתשלום מביא את אחת מההחזרים הגבוהים ביותר על ההשקעה  עבור כספי השיווק שלהם. דוח ההשפעה הכלכלית של Google מצא שעסקים מרוויחים בממוצע הכנסה של $2 על כל $1 שהם מוציאים ב-Google Ads. עסקים מקומיים, במיוחד, רואים החזר ROI גבוה עם שאילתות של כוונת מיקום, מה שמביא לאתרים המדורגים במיקום העליון את העלייה הגבוהה ביותר בשיעור הקליקים.

מכיוון ש-76% מהמשווקים אינם משתמשים בנתוני התנהגות לצורך מיקוד מקוון, עסקים הנוקטים בצעד זה יכולים להגדיל את החשיפה שלהם ללקוחות חדשים.

 

לסיכום

אנו מזמינים אתכם להיכנס לאתר של בי דיגיטלי קידום ממומן, ולהתחיל את המסע שלכם אל עבר ישות איתנה באינטרנט. בין אם מדובר בארגון, עמותה, עסק משפחתי או חברה גדולה. אנשי המקצוע של בי דיגיטל עומדים לרשותכם, על מנת לספק לכם את המעטפת האולטימטיבית של שיווק דיגיטלי שפוגע במטרה ומספק תוצאות מידיות.

קידום ממומן

תוכן עניינים

רוצים לפרסם אצלנו באתר? השאירו פרטים ונחזור אליכם

אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
כתבות אחרונות באתר
ESIM  - שאלות ותשובות
ESIM – שאלות ותשובות

eSIM או Embedded SIM הוא כרטיס SIM דיגיטלי המובנה במכשיר הטלפון הנייד שלכם. בניגוד

כתבות נוספות שאולי תאהבו
ESIM  - שאלות ותשובות
ESIM – שאלות ותשובות

eSIM או Embedded SIM הוא כרטיס SIM דיגיטלי המובנה במכשיר הטלפון הנייד שלכם. בניגוד

.elementor-post__title { height: 8px!important; overflow: hidden!important; } .span.elementor-post__title { display: block; height: 20px; overflow: hidden; }