סדרה או פולהאוס? הכירו את חוקי המשחק האהוב עליכם

גם לכם יש את החבורה הקבועה שנפגשת פעם בשבוע לערב פוקר? גם אתם לא מסוגלים לוותר על הבילוי הזה? אם כן, אתם מכירים את הסיטואציות האלה שבהן יש לשני שחקנים ידיים חזקות, ולא ברור מי המנצח. כולכם כבר יודעים בדיוק מי יגיד מה, כל אחד ישלוף מהראש שלו איזה משהו שהוא שמע פעם ממישהו שהיה בלאס וגאס. בקיצור, לא תהיה הכרעה ברורה והדבר היחיד שיכול להיות הוא שיהיה לכם בלאגן בחבורת הפוקראז כדי לפתור לכם את הבעיה הזו הכנו כאן עבורכם מדריך קצר.

 

חוקי הפוקר

הכנו לכם כאן מדריך קצר וברור באדיבות המומחים של אתר 7XL, אחד המקומות המקצועיים ביותר בכל מה שקשור לפוקר. המשחק מתחיל כאשר כל שחקן מקבל שני קלפים ומתבצע סבב ראשון של הימורים. לאחר מכן הדילר חושף שלושה קלפים ראשונים ומבצעים עוד סבב של הימורים. בשלב הזה ניתן להשוות, להעלות, או לפרוש מן המשחק. לאחר מכן ישנם עוד שני סבבים שבכל אחד מהם הדילר פותח קלף והשחקנים מבצעים סבב הימורים. בסוף הסבב האחרון כל השחקנים פותחים את הקלפים והשחקן עם היד החזקה ביותר מנצח. כמובן שאם כולם פרשו האחרון שנשאר במשחק מוכרז כמנצח, גם אם לא התבצעו כל השלבים.

 

עוצמת הידיים בפוקר

כדי לפתור לכם את התהייה הנצחית מהו דירוג הידיים המדויק בפוקר, הכנו לכם רשימה מסודרת וברורה, מהיד החלשה לחזקה. במצב בו לכל השחקנים יש 5 קלפים שונים, השחקן שיחזיק בקלף הגבוה ביותר הוא המנצח. כאשר לאחד השחקנים יש זוג קלפים זהים ושלושה קלפים שונים הוא יוכרז כמנצח. אם לשני שחקנים יש זוג קלפים זהים, זה שמחזיק בזוג הגבוה יותר ינצח.

אם שני הזוגות זהים, זה שמחזיק בקלף יותר גבוה מבין הקלפים השונים ינצח. אותם עקרונות תקפים גם כאשר לשחקן כלשהו או ליותר משחקן אחד יש שני זוגות של קלפים זהים וקלף אחד שונה. שלישיית קלפים זהים חזקה יותר משני זוגות, והעקרונות במצב בו יש ליותר משחקן אחד שלישייה דומים. רצף של 5 קלפים (למשל: 5,6,7,8,9,) מנצח שלישייה, ובין רצפים הרצף הגבוה מנצח.

מצב בו יש לשחקן רצף קלפים באותה צורה חזק יותר מרצף רגיל. פול האוס, מצב בו יש לשחקן שלישייה וזוג הוא חזק יותר, כאשר גם כאן אם יש לשני שחקנים פול האוס בעל הערך הגבוה יותר מנצח. כאשר יש לשחקן 4 קלפים זהים הוא יזכה בניצחון על פול האוס. סטרייט פלאש, מצב בו יש לשחקן רצף של 5 קלפים באותה צורה גובר על רביעייה, והיד החזקה ביותר בפוקר היא רויאל פלאש – רצף של 5 הקלפים הגבוהים באותה צורה.

 

סיכום

קראו את המדריך הזה וזכרו אותו היטב. הוא יחסוך לכם הרבה ויכוחים ומריבות!

ז'יטונים

 

תוכן עניינים

רוצים לפרסם אצלנו באתר? השאירו פרטים ונחזור אליכם

אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
כתבות אחרונות באתר
ESIM  - שאלות ותשובות
ESIM – שאלות ותשובות

eSIM או Embedded SIM הוא כרטיס SIM דיגיטלי המובנה במכשיר הטלפון הנייד שלכם. בניגוד

כתבות נוספות שאולי תאהבו
ESIM  - שאלות ותשובות
ESIM – שאלות ותשובות

eSIM או Embedded SIM הוא כרטיס SIM דיגיטלי המובנה במכשיר הטלפון הנייד שלכם. בניגוד

.elementor-post__title { height: 8px!important; overflow: hidden!important; } .span.elementor-post__title { display: block; height: 20px; overflow: hidden; }