הכל על השרת של וווינדוס

בעוד שהצרכן הפרטי מכיר את מערכות ההפעלה של מיקרוסופט דרך אלו שבהן הוא עושה שימוש במחשב הפרטי שלו, לצרכן המסחרי יש מערכות אחרות שמיועדות עבור עבודה בנפחים גבוהים יותר. השרת של ווינדוס הוא שירות שמיועד בעיקר לחברות ועסקים גדולים, והוא מאפשר לכם להנות מעבודה יעילה הרבה יותר. אנחנו כאן כדי לספר לכם עליו.

 

השרת של ווינדוס

windows server 2019 הוא אחד השרתים בסדרת השרתים של ווינדוס. בניגוד למערכת הפעלה רגילה, שרת הוא מערכת עוצמתית הרבה יותר שמאפשרת לנהל יחד מספר רב של מחשבים. השרת הוא מעין מחשב רב עוצמה שאליו מחוברים מחשבים נוספים, כאשר השרת הוא סוג של מנהל רשת, ואת השירותים השונים המחשבים מקבלים דרכו.

 

למי השרת הזה מיועד?

כאמור, לצרכן הפרטי אין באמת מה לעשות עם השרת הזה, ועבורו מערכות ההפעלה השונות של מיקרוסופט בהחלט מספיקות. השרת מיועד עבור מי שצריכים לנהל מספר רב של מחשבים וזקוקים למערכת חזקה יותר על מנת לנהל את המחשבים והנתונים שלהם. בתור בעלי עסקים, לעבודה בעזרת השרת של ווינדוס יש מספר יתרונות שכדאי לכם להכיר.

 

עבודה מרחוק

הממשק של המחשבים אחד עם השני מאפשר לכם לתת לכל עובד לעבוד מהבית. העבודה נעשית באמצעות חיבור של המחשב הביתי אל השרת המרכזי, וכך העובד מקבל בבית בדיוק את מה שיש לו בעסק. בהיבט של זמינות עובדים ויעילות עבודה, השרת בהחלט מהווה כלי מרכזי.

 

אחסון נתונים בכמות גדולה

בארגונים גדולים ובחברות, כמות המידע שנצברת יכולה להיות מאוד גדולה, מה שעלול להוביל להאטה בקצב שבו המחשבים עובדים. השרת, בתור מחשב רב עוצמה גם מחזיק בנפח אחסון רב, כך שלא משנה כמה מידע אתם צריכים לאגור, זה לא אמור להשפיע על מהירות הריצה של המחשבים. המידע מאוחסן בשרת עצמו וכך המחשבים של העובדים נשארים נקיים ומהירים.

 

חיבור בין מספר רב של מחשבים

חיבור של רשת מחשבים יכול להיעשות גם בלי שרת מרכזי, אולם השרת מאפשר לכם גם לנהל את החיבור הזה בצורה נוחה. באמצעות השרת תוכלו להסתכל בכל המחשבים, ולראות בכל רגע מה קורה בהם. לכל מחשב תוכלו להגדיר הרשאות משלו, ובתור מנהלים העבודה שלכם תהיה נוחה יותר.

 

אבטחת מידע ברמה הגבוהה ביותר

הדבר האחרון ואולי החשוב ביותר הוא רמת האבטחה שאותה השרת מספק לכם. למרבה הצער, לא מעט ארגונים סובלים מפריצות שונות למחשבים שלהם, אולם באמצעות השרת של ווינדוס אתם יכולים להיות רגועים בהיבט הזה. החברה פיתחה מערכת הגנה יעילה במיוחד, והשרת שלה נחשב קשה לפריצה באופן משמעותי.

 

לסיכום

השרת של ווינדוס הוא מערכת הפעלה רבת עוצמה, שנועדה עבור מי שצריכים לנהל רשת מחשבים גדולה. לשרת ישנה יעילות רבה בניהול של עסק או ארגון, ובתור מנהלים הכלי הזה ישפר אתכם משמעותית.

מכשירים דיגיטליים

 

תוכן עניינים

רוצים לפרסם אצלנו באתר? השאירו פרטים ונחזור אליכם

אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
כתבות אחרונות באתר
ESIM  - שאלות ותשובות
ESIM – שאלות ותשובות

eSIM או Embedded SIM הוא כרטיס SIM דיגיטלי המובנה במכשיר הטלפון הנייד שלכם. בניגוד

כתבות נוספות שאולי תאהבו
ESIM  - שאלות ותשובות
ESIM – שאלות ותשובות

eSIM או Embedded SIM הוא כרטיס SIM דיגיטלי המובנה במכשיר הטלפון הנייד שלכם. בניגוד

.elementor-post__title { height: 8px!important; overflow: hidden!important; } .span.elementor-post__title { display: block; height: 20px; overflow: hidden; }