איזה אוכל הכי מומלץ לגורים?

גורי כלבים, ממש כמו תינוקות של בני אדם, גדלים ומתפתחים במהירות רבה. הגיל הזה הוא שלב קריטי בהתפתחות נכונה ומלאה של הכלבים, והם חייבים לקבל בו מזון מספיק בריא ואיכותי. אם הם לא יקבלו תזונה מספקת, יכולות להיות להם בעיות התפתחות ובעיות בריאות שגם ילוו אותם עוד הרבה זמן הלאה.

חשבו על זה כמו על מגדל גבוה: הילדות היא הבסיס והיסודות של המגדל, ואם הם לא ייבנו כמו שצריך, המגדל כולו לא יהיה יציב. כדי לעזור לכם לבחור את האוכל הטוב ביותר עבור גורי הכלבים שלכם, הכנו כאן מדריך פשוט מאוד. מוכנים? בואו נצא לדרך!

 

מה זה גור כלבים?

גורי הכלבים נולדים אחרי היריון שאורך מעט יותר מחודשיים בממוצע. משקלם של גורי כלבים מגזעים קטנים נע בין חצי קילו לקילו וחצי, בעוד שמשקלם של גורי כלבים מגזעים גדולים נע בין 6.5 ל- 10 קילו. בשבועות הראשונים לחייהם, עד גיל חודש בערך, גורים ניזונים מחלב אם.

אנו ממליצים לכם בחום לא להפריד את הגורים מהאם בשלב הזה, ולא רק מסיבות תזונתיות. אם בכל זאת יש לכם גור קטנטן ללא האם, תוכלו לרכוש עבורו תחליפי חלב אם שמכילים את כל החומרים הדרושים. אם אתם גרים במרכז, תוכלו למצוא את תחליפי  החלב הללו בחנות חדשה שממוקמת בתוך מגדל ספיר רמת גן.

מזון לגורים

גורים בני חודש ומעלה

מגיל חודש בערך גורי הכלבים מתחילים להיגמל מחלב האם ולעבור לאוכל מוצק, תהליך שדומה לתהליך שעוברים תינוקות אנושיים. אוכל מומלץ לגורים יכלול כמות גדולה של קלוריות, מכיוון שזהו השלב שבו הגורים בונים את הגוף שלהם וגדלים. כאשר אתם בוחרים מזון לגורים תוודאו שיש בו הרבה חלבונים, הרבה שומן, ואת הוויטמינים הדרושים. כל אלו חיוניים להתפתחות נכונה של גור הכלבים שלנו.

 

במה עוד צריך להתחשב?

ישנם עוד שני פרמטרים נוספים שצריך להתחשב בהם בזמן בחירת המזון לכלב: גזע הכלב, וגודל הכלב. כיום ישנם מוצרים שמותאמים לכלבים מגזעים שונים ומגדלים שונים. ברור לכם למשל שגור כלבים מגזע רועה בלגי זקוק לאוכל שונה, ומתפתח באופן שונה, מגור של פודל.

מזון לגורים

איך לבחור מזון איכותי?

אם אתם מתלבטים בין שני מוצרים, אנו ממליצים לכם להסתכל על רשימת הרכיבים, שיכולה לספר לנו הרבה מאוד על רמת האיכות של המוצר. תתעלמו מהאותיות הגדולות ומהאריזה הנוצצת. רשימת הרכיבים מסודרת בעצם לפי כמות הרכיבים בתוך המוצר, זה אומר שהרכיב שמופיע ראשון ברשימת הרכיבים הוא זה שנמצא בכמות הגדולה ביותר במוצר. כדאי לוודא שהמזון שאתם קונים מכיל בעיקר בשר וחלבונים, ולא קמח ודגנים נוספים.

 

סיכום

גורי כלבים חייבים לקבל מזון איכותי ומזין מאוד על מנת לגדול ולהתפתח כמו שצריך, ולהימנע מבעיות בריאותיות. לכן חשוב להקפיד על מוצר איכותי שמתאים לגיל, לגזע, ולגודל שלהם.

מזון לגורים

תוכן עניינים

רוצים לפרסם אצלנו באתר? השאירו פרטים ונחזור אליכם

אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
כתבות אחרונות באתר
ESIM  - שאלות ותשובות
ESIM – שאלות ותשובות

eSIM או Embedded SIM הוא כרטיס SIM דיגיטלי המובנה במכשיר הטלפון הנייד שלכם. בניגוד

כתבות נוספות שאולי תאהבו
ESIM  - שאלות ותשובות
ESIM – שאלות ותשובות

eSIM או Embedded SIM הוא כרטיס SIM דיגיטלי המובנה במכשיר הטלפון הנייד שלכם. בניגוד

.elementor-post__title { height: 8px!important; overflow: hidden!important; } .span.elementor-post__title { display: block; height: 20px; overflow: hidden; }