איזה מידע חשוב להעביר כשמזמינים לוגו לעסק?

כל איש שיווק שנמצא בתחילת הדרך המקצועית שלו יוכל לספר לכם כמה חשוב שיהיה לעסק שלכם לוגו מעוצב היטב. לוגו מייחד את העסק שלכם ומבדל אותו מעסקים אחרים. הוא בעצם סוג של תעודת זהות מהירה יחד עם חלון ראווה לעסק. המטרה שלכם בלוגו היא שכל מי שרואה אותו גם יבין מייד מהו תחום העיסוק של העסק שלכם, וגם ירצה להפוך ללקוח שלכם, או לכל הפחות להתעניין בעסק שלכם.

אז יצאנו לבדוק בשבילכם איזה מידע חשוב להעביר לאנשי המקצוע שמעצבים את הלוגו לעסק שלכם כדי שהוא יצא ברמה הגבוהה ביותר שאפשר. מוכנים? בואו נתחיל!

 

השלב הראשון – מהו תחום העיסוק שלכם?

בשלב הראשון של עיצוב לוגו אתם צריכים להסביר למעצב או למעצבת שלכם על החברה או העסק שהם מעצבים עבורו את הלוגו. מהו תחום העיסוק שלכם? אילו שירותים או מוצרים אתם מציעים? מהם התהליכים שאתם מבצעים? זה השלב הראשון שלפיו מתחילים לחשוב על רעיונות לעסק. ברור לכם שבלוגו של מוסך יהיו אלמנטים עיצוביים מסוימים, ובלוגו של חברת בנייה יהיו אלמנטים עיצוביים שונים.

פעילות

השלב השני – הגדרת קהל היעד

חשוב מאוד להבהיר היטב לאנשי העיצוב למי פונה העסק, או בשפה המקצועית – מיהו קהל היעד שלכם? ברגע שיש לכם את המאפיינים היחודיים של קהל היעד שלכם: למשל, צעירים בגילאי העשרה, אפשר להבין מהם האלמנטים העיצוביים שידברו אליהם וימשכו את תשומת ליבם.

 

איזה מסר אנו רוצים להעביר בעזרת הלוגו?

חשוב להגדיר מהו המסר שאתם רוצים שמי שרואה את הלוגו יקבל. אם אתם רוצים להעביר מסר קליל של כיף והנאה העיצוב יהיה מסוים, אבל אם למשל מדובר על משרד עורכי דין מכובד שהלוגו שלו אמור להעביר רצינות ואחריות העיצוב יהיה שונה לחלוטין כמובן.

 

טיפים נוספים

אספנו כאן עבורכם עוד כמה טיפים שיסייעו לכם בתהליך של עיצוב לוגו:

  1. קבלת השראה – אין ספק שלבנות לוגו מאפס ולחשוב על רעיונות זה לא דבר פשוט, גם לאנשים יצירתיים מאוד. לכן אנו ממליצים לכם בשלב הראשון לבצע סיעור מוחות. שבו עם חברים, בני משפחה, שותפים, עובדים בעסק, וכל מי שיכול לעזור לכם, ופשוט תחשבו על רעיונות שיכולים להתאים. את הרעיונות תרשמו בצורה מסודרת ולאט לאט תתחיל להתגבש לכם תמונה ראשונית של לוגו.
  2. כנסו לראש של הלקוח – נסו להעמיד את עצמכם בצד השני, מה אתם בתור לקוחות הייתם רוצים לראות בלוגו של חברה. מה היה נראה לכם לוגו בנאלי ומשעמם ועל איזה לוגו הייתם נדלקים ואומרים: וואלה, נראה סופר מעניין!

 

סיכום

עיצוב לוגו לעסק הוא אחד השלבים הכי חשובים בבניית מותג וזהות עסקית מובחנת. התהליך יכול להיות מעט ארוך ומתסכל, אבל חשוב מאוד להשקיע בו את כל המאמצים האפשריים.

הזמנת לוגו

תוכן עניינים

רוצים לפרסם אצלנו באתר? השאירו פרטים ונחזור אליכם

אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
כתבות אחרונות באתר
ESIM  - שאלות ותשובות
ESIM – שאלות ותשובות

eSIM או Embedded SIM הוא כרטיס SIM דיגיטלי המובנה במכשיר הטלפון הנייד שלכם. בניגוד

כתבות נוספות שאולי תאהבו
ESIM  - שאלות ותשובות
ESIM – שאלות ותשובות

eSIM או Embedded SIM הוא כרטיס SIM דיגיטלי המובנה במכשיר הטלפון הנייד שלכם. בניגוד

.elementor-post__title { height: 8px!important; overflow: hidden!important; } .span.elementor-post__title { display: block; height: 20px; overflow: hidden; }