היום אינסטגרם היא אחת מהפלטפורמות החזקות ביותר בעולם, רק בארץ יש לנו 3,700,000 משתמשים חודשיים באפליקציה. ג
ולשים באפליקציה משתמשים בה להנאה ולעסקים גם יחד, לשמירה על קשר עם חברים ומכרים וצריכת תוכן מגוון שכל אחד יכול להגיש – ממדריכי איפור ועד מומחי חלל.
כל אחד בוחר לעצמו את התוכן שמתאים לו – אופנה, אוכל, לייפסטייל, עשה זאת בעצמך, קואצ'ינג, חיות, תוכן משעשע, מפורסמים והרשימה לא נגמרת.
היום כל עסק קטן או גדול שרוצה להיות עדכני בהתרחשויות חייב לפרסם עצמו ואף להשתמש בקידום ממומן באינסטגרם. ריכזנו עבורכם כל המידע, בקצרה מה האפליקציה מציעה לכם וחמש סיבות למה כדאי לקדם בה.
כשתשכנעו נסו קידום אינסטגרם ותודו לנו אחר כך!
אינסטגרם הושקה בשנת 2010 ומאז היא לא מפסיקה לעלות, הרשת השלישית בגודלה בעולם, מעל מיליארד משתמשים הרשומים בפעילות גבוהה פי 2 מכל רשת חברתית אחרת.
האופציות המוצעות למשתמש
FEED דף הבית בו המשתמש יכול לצפות בתוכן שכל המשתמשים אחריהם הם עוקבים מעלים.
EXPLORE המשתמש יכול לצפות בתוכן הפופלרי ביותר מכל רחבי האפליקציה מכל העולם.
NEWS דף המכיל את התגובות, לייקים, ומעקבים של המשתמש.
STORY פיצ'ר המאפשר פרסום תמונות וסרטונים קצרים בתחושת "מה קורה עכשיו?" או מעין יומן זיכרונות דיגיטלי. תוכן הסטורי ימחק באופן אוטומטי לאחר 24 שעות אם לא מגדירים אותו כ HIGHLIGHT והוא ישמר על הקיר של המשתמש.
- אופי הקהל – הקהל המשתמש בפלטפורמה זו הם בעיקר צעירים. בשנת 2021 35% מכל המשתמשים באינסטגרם היו בין גילאי 25-34, לפרסום לקהל יעד צעיר נרשמת הצלחה גדולה.
- זמן ממושך של הגולשים באפליקציה – גולשים המשתמשים באופן יומי מבלים בשיטוט זמן רב משעות יומם כך קידום באינסטגרם יכול להיות אפקטיבי ולהגיע לכמה שיותר אנשים במעט זמן.
- טירגוט מוצלח – כל משתמש אינסטגרם בוחר את התוכן המעניין אותו לדוגמא – אופנה, אוכל, אומנות, נעליים, אפייה, תחרויות כלבים וכל העולה בדעתכם. שימוש בנתונים אלו יכולים להביא לפיצוח מהיר ומדויק של תחומי העניין שאותו הגולש יתעניין לראות בקידום הממומן בfeed שלו.
- עובדות-אינסטגרם נרשם ככלי השיווקי השני בעל החזרה השקעה הגדול ביותר
70% מגולשים שחובבים קניית בגדים באינטרנט משתמשים באינסטגרם למטרה זאת.
54% מהמשפיענים משתמשים בסטוריז לקמפיינים ממונים.
מעל 200 מליון משתמשים מבקרים בפרופיל עסקי אחד לפחות מידי יום.
3% מהעסקים בארהב היו באינסטגרם ב2020, שליש מהסטוריז הנצפים ביותר היו של עסקים. - שימוש בהאשטג (#) ומיקום – בכל תמונה\סרטון שמעלים ניתן לצרף האשטג מתאים לתוכן ואת המיקום בו נלקחה התמונה או המיקום אותו רוצים לפרסם. ככה אנשים שמחפשים את אותו ההאשטג או מיקום יכולו לראות את התוכן שאתם מציעים בעוד מיני פלטפורמה בתוך האינסטגרם.