אבחון תקלות הליכונים בדיגיטל – האם זה אפשרי

היום יותר מתמיד, ישנה מודעות מאד גבוהה לספורט ותזונה נכונה והרבה אנשים שמעוניינים לעשות ספורט אך מכל מיני סיבות לא יכולים לצאת מהבית לחדר כושר או לרוץ בחוץ, בוחרים לרכוש הליכון ביתי.

ההליכון משמש לאימוני הליכה וריצה גם יחד ובאמצעותו אפשר לשפר את הכושר הגופני וסיבולת לב ריאה.

ההליכון הוא מכשיר חשמלי שבזמן שימושו העומס עליו גדול מאד ונוסף, הוא מכיל רכיבים חשמליים רבים, רצועה נעה, כרטיס אלקטרוני וכדומה.

כל אלו מובילים לכך שיכולות להיות בעיות גם בעקבות תחזוקה לקויה וגם כתוצאה משימוש מתמשך ובלאי טבעי.

 

מה עושים שיש תקלה?

לפני שממהרים להזמין טכנאי, ישנן תקלות שניתן לאתר לבד ולפתור בבית באמצעות שיטוט קצר באינטרט. ניתן למצוא הרבה טיפים של מה לעשות במקרים מסויימים, כאשר הטיפים ניתנים על ידי אנשי מקצוע מהתחום והם פתוחים לכולם בדיגיטל. ישנם סימנים ברורים שיכולים להעיד שמשהו לא תקין עם ההליכון שלכם ומספיק שיהה לכם אחד כדי לדעת שיש בעיה ולפעול בהתאם. דבר ראשון יופיעו רעשים וחריקות שאתם לא מזהים. הרעשים יכולים להיות כתוצאה מכך שאי אפשר לכוון את המהירות המתאימה והרצועה לא מסתובבת כמו שצריך, בצורה חלקה. לעיתים, ההליכון פשוט לא נדלק או שאי אפשר לכוון את השיפוע הרצוי לאימון. בדרך כלל מדובר בבעיה במנוע של ההליכון ובמקרים קיצוניים יכול להיות ריח של שרוף, במצב כזה חובה לכבות את המכשיר מייד, לנתק מהחשמל ולהזמין טכנאי.

 

תחזוקה מונעת תקלות

כמובן שאי אפשר למנוע לחלוטין תקלות בהליכון, שכן מדובר במכשיר חשמלי עם מרכיבים עדינים אך כן ניתן לשמור על תחזוקה נאותה שתמנע בעיות לא רצויות שעלולות להופיע רק משימוש לקוי. להלן כמה דוגמאות: ההליכון הוא לא מתלה ולכן הימנעו מלהניח עליו דברים כבדים, מומלץ לשאוב אבק מידי פעם מהרצועה ולהוציא לכלוכים גדולים שיכולים לתקוע אותה ובנוסף, מומלץ לשמן את המסילה כל פעם אחרי 10 שעות של שימוש. יש להימנע מלהפעיל את ההליכון כאשר הוא נמצא בשמש ולשמור על הכבל מפגיעה, כמו כן, לשמור גם על השקע ולהחליף אותו אם הוא נפגם. אם נדלק איזשהו חיישן שמעיד על תקלה, תבדקו בהקדם מה הפיתרון עם טכנאי, או כאמור, תחפשו מידע בדיגיטל. יש להחליף את המסילה אם מופיעים סימנים של בלאי ובנוסף, למתוח את הרצועה ולשמן אותה באם והיא רופפת ולא מספיק מתוחה.

 

הזמנת טכנאי

לא תמיד אפשר להימנע מלקרוא לטכנאי ולכן אם בכל זאת עלה הצורך בכך אז כמובן שתבחרו רק בטכנאי מוסמך שיודע לעבוד עם מכשירי כושר בכלל והליכון בפרט ובמיוחד שמכיר את החברה והדגם שיש לכם. גם לגבי הזמנת טכנאי, יש הרבה פתרונות בדיגיטל. חיפוש פשוט בגוגל יוביל אתכם למספר אפשרויות מתאימות ואתם תבחרו מה שמתאים לכם. למידע נוסף היכנסו ל https://www.google.com/maps?cid=15039037129746265405

 

איש רץ

תוכן עניינים

רוצים לפרסם אצלנו באתר? השאירו פרטים ונחזור אליכם

אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
כתבות אחרונות באתר
ESIM  - שאלות ותשובות
ESIM – שאלות ותשובות

eSIM או Embedded SIM הוא כרטיס SIM דיגיטלי המובנה במכשיר הטלפון הנייד שלכם. בניגוד

כתבות נוספות שאולי תאהבו
ESIM  - שאלות ותשובות
ESIM – שאלות ותשובות

eSIM או Embedded SIM הוא כרטיס SIM דיגיטלי המובנה במכשיר הטלפון הנייד שלכם. בניגוד

.elementor-post__title { height: 8px!important; overflow: hidden!important; } .span.elementor-post__title { display: block; height: 20px; overflow: hidden; }