רוצים לפנק את העובדים לשבועות? כך תעשו את זה!

אין הזדמנות טובה יותר מערב חג לפנק את העובדים. בפרט כאשר מדובר בחג כמו שבועות שמגיע בתקופה עמוסה לקראת הקיץ בו יש הרבה עבודה במרבית מקומות העבודה ומהעובדים נדרשים משאבים להתמיד ולהשקיע בעבודה. למה לרכוש מתנות לעובדים ואיזה מתנות יכולות להתאים? ריכזנו לכם מידע בתקווה שהוא יסייע לכם.

 

למה לרכוש מתנות לעובדים?

יותר ויותר מעסיקים נוכחים לראות כי ככל שמשקיעים בעובדים ומפנקים אותם, בין אם מדובר בתנאי עבודה מפנקים ובין אם מדובר בצ'ופרים קטנים מידי פעם, כשהעובד מרגיש שהוא חשוב למעסיק והמעסיק רוצה בטובתו, הוא הרבה יותר רתום לעבודה. הוא מתאמץ להביא תוצאות ככל יכולתו והמעסיק מגדיל את רווחיו מהעובד.

מתנות לעובדים

אילו מתנות יכולות להתאים?

לפני שאתם רוכשים מתנה לעובדים, חשוב שתנסו להיכנס לראש העובדים ולבדוק מה ישמח אותם לקבל. כאשר רווקה בת 18 מקבלת מתנה סט צלחות מפואר, בדרך כלל זה לא יהיה שימושי עבורה. היא עדיין לא גרה בדירה משלה ואין לה מה לעשות עם סט צלחות. היא יכולה להנות הרבה יותר מכרטיס מתנה דיגיטלי או תו קניה בחנות מפנקת…

שוברים למסעדות גם הם יכולים להוות מתנה טובה בכל גיל ובכל מצב. עובד מבוגר ועובד צעיר, כולם יהנו לצאת למסעדה בסתם יום של לחול. ברכישת מתנה לעובדים הרעיון הוא אחד: לחשוב מה ישמח את העובדים לקבל. אם מגוון העובדים הוא רחב ואין מתנה אחידה שיכולה להתאים עבור כולם, כרטיס מתנה דיגיטלי, תווי קנייה ברשת מפנקת או אפילו שוברים למסעדות יכולים להתאים בצורה הטובה ביותר.

 

על מה לשים דגש בבחירת מתנה לעובד?

כאשר רוכשים מתנות לעובדים, יש מספר שיקולים מרכזיים:

  • אתם רוצים לתת לעובד מתנה שהוא ישמח לקבל ויהיה לו מה לעשות איתה.
  • אתם רוצים שהמתנה תהיה איכותית והיא תחזיק מעמד בשימוש העובד. אתם רוצים תמורה הוגנת לכסף ששילמתם.
  • יש מסגרת תקציב עבור מתנות לעובדים ממנה לא ניתן לחרוג. כדי למקסם את התמורה אתם יכולים לערוך השוואה בין מספר חנויות ולבקש הצעות מחיר ממספר בעלי עסקים.
    מתנה

מתנות עם תרומה לקהילה

יש לא מעט בעלי עסקים שחשוב להם לתגמל את העובדים שלהם במתנה שרכישתה תתרום לקהילה וכך הם מעדיפים לרכוש מתנה שיוצרה על ידי אנשים בעלי צרכים מיוחדים / מתנה העונה להשקפת עולמם כמו שוברים למסעדות טבעוניות וכו'. חשוב לא להתבלבל ולזכור לאורך כל הדרך כי מקבל המתנה הוא זה שאמור להנות מהמתנה ולכן, גם אם בעל העסק הוא טבעוני, אין סיבה שהוא ירכוש לעובדים שובר למסעדה טבעונית…

שורה תחתונה, לפני רכישת מתנה לעובדים, בעל העסק צריך לבדוק מה ישמח את העובדים לקבל. כשהם יקבלו מתנה שהם שמחים בה, תפוקת העבודה שלהם תעלה.

עובדים

תוכן עניינים

רוצים לפרסם אצלנו באתר? השאירו פרטים ונחזור אליכם

אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
כתבות אחרונות באתר
ESIM  - שאלות ותשובות
ESIM – שאלות ותשובות

eSIM או Embedded SIM הוא כרטיס SIM דיגיטלי המובנה במכשיר הטלפון הנייד שלכם. בניגוד

כתבות נוספות שאולי תאהבו
ESIM  - שאלות ותשובות
ESIM – שאלות ותשובות

eSIM או Embedded SIM הוא כרטיס SIM דיגיטלי המובנה במכשיר הטלפון הנייד שלכם. בניגוד

.elementor-post__title { height: 8px!important; overflow: hidden!important; } .span.elementor-post__title { display: block; height: 20px; overflow: hidden; }