עץ או זכוכית? כך תבחרו פינת אוכל

פינת האוכל תופסת מקום מרכזי בסלון שלכם והיא צריכה להתאים לקו העיצובי הכללי של הבית ועם זאת להוות פריט מעוצב בפני עצמה. גם עץ וגם זכוכית משתלבים נפלא עם כל צבע וכל מרקם שתבחרו לסלון הבית אך הם נבדלים זה מזה בטעם ובסגנון. בעטרת תוכלו למצוא מגוון רחב של פינות אוכל מזכוכית, נירוסטה ושיש למראה מעוצב מושלם. 

 

פינות אוכל – למה צריך אותן?

בעבר, נהוג היה לבנות בתים עם מטבח קטן וצנוע שלא תמיד היה בו מקום להציב שולחן וכיסא, מקסימום שרפרף ומדף מתקפל. לכן פינות האוכל היו המקום שבו כל המשפחה ישבה לאכול יחדיו ובדרך כלל היתה ממוקמת בפינת הסלון. כיום, בתים רבים נבנים עם אפשרות לאכול במטבח על גבי דלפקים או שולחנות מרווחים אך עדיין פינת האוכל נחשבת חובה בכל בית כדי לארח וגם כדי לשמור על מראה מלא של סלון מהודר ומכובד. פינות אוכל מזכוכית הפכו בשנים האחרונות ללהיט של ממש כיוון שהן מתאימות לכל קו עיצובי ומשתלבות בו באופן מושלם.

 

עץ או זכוכית? כך תבחרו פינת אוכל

פינת אוכל מעץ מספקת מראה חם וכפרי, קלאסי ונעים לעין, אך במידה ותבחרו בעיצוב מוקפד ומודרני או אורבני וחדשני שולחן הזכוכית יתאים לכם הרבה יותר. כמו כן, תוכלו לשלב גם נירוסטה ושיש למראה מבריק, יוקרתי ומלכותי אצלכם בסלון. הזכוכית קלה מאד לניקוי, נשמרת לאורך שנים, עבה דיה כדי להיות בטיחותית ועמידה במיוחד.

פינות אוכל מזכוכית

פינת אוכל טופז

פינת האוכל טופז הינה דוגמא קלאסית לפינת אוכל מעוצבת למופת ועם זאת פרקטית מאד. השולחן בנוי מרגלי נירוסטה מעוצבות בסגנון יוקרתי שניתן לקבל בגוון כסוף או מוזהב לבחירתכם ( מוזהב בתוספת תשלום ) ומעליו פלטת זכוכית או שיש בעל מראה מרהיב שישדרג כל סלון לסגנון מוקפד ומהודר.

 

פינת אוכל לואי

רוצים להרגיש כמו מלכים? פינת האוכל לואי תשרה אוירת דם כחול בבית הפרטי שלכם וכל מה שיהיה חסר לכם זה בקבוק קוניאק קטיפתי ומשובח כדי להרגיש כמו בני אצולה אמיתיים. פינת האוכל מדגם לואי שואבת השראה מתקופת הבארוק הצרפתית, אך את העץ המגולף ביד אמן מחליפה הנירוסטה הנוצצת למראה ניאו קלאסי מושלם ושילוב של ישן וחדש.

פינות אוכל מזכוכית

כיסאות לפינת האוכל

באתר של עטרת תוכלו לבחור בין רכישת פינות אוכל שלמות הכוללות כיסא ושולחן, או לרכוש שולחן וכסאות בנפרד ולבחור ולהתאים אותם בעצמכם מתוך מגוון רחב מאד של כיסאות ושולחנות. הכיסאות האיכותיים של עטרת גם מעוצבים לנראות מרשימה וגם נוחים במיוחד.

 

פינות אוכל יוקרתיות זה עטרת

עם מבחר עצום של פינות אוכל מזכוכית, נירוסטה ושיש במגוון דוגמאות, צבעים ומרקמים, גם הבית שלכם יקבל מראה יוקרתי ומלכותי במחירים סופר משתלמים.

פינות אוכל מזכוכית

תוכן עניינים

רוצים לפרסם אצלנו באתר? השאירו פרטים ונחזור אליכם

אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
כתבות אחרונות באתר
ESIM  - שאלות ותשובות
ESIM – שאלות ותשובות

eSIM או Embedded SIM הוא כרטיס SIM דיגיטלי המובנה במכשיר הטלפון הנייד שלכם. בניגוד

כתבות נוספות שאולי תאהבו
ESIM  - שאלות ותשובות
ESIM – שאלות ותשובות

eSIM או Embedded SIM הוא כרטיס SIM דיגיטלי המובנה במכשיר הטלפון הנייד שלכם. בניגוד

.elementor-post__title { height: 8px!important; overflow: hidden!important; } .span.elementor-post__title { display: block; height: 20px; overflow: hidden; }