פרסום באינטרנט – למה לא שלט חוצות

אנשים רבים שאלו את שאלה זו. איך עברנו משלטי החוצות לאורך כבישי איילון במרכז לקישורים קטנים בפלאפונים שלנו? התשובה היא פשוטה מאוד – יעיל

יותר, זול יותר וחשיפה גדולה יותר.

בסופו של דבר, איפה יש יותר אנשים כל יום – בכבישי ישראל או ברשתות החברתיות? אם התשובה עדיין לא ברורה לכם, הנה למה הפרסום באינטרנט עובד

הכי טוב

 

תנועה (Traffic)

גם בעברית וגם באנגלית, המילה משתמעת לנו בהקשר של עומס בכבישים, ואכן זה הכוונה. התנועה של אנשים באתרי האינטרנט השונים והמדיות החברתיות היא הפכה להיות נתון קבוע. מיליוני אנשים נכנסים בכל יום לאיזושהי רשת חברתית, שבה מתפרסם איזשהו אתר אינטרנט. דרך הרשת החברתית נכנסים לאתר האינטרנט. מה שאתם לא יודעים, שיחד אתכם כנראה שיש עוד אלפי גולשים באתר האינטרנט בו זמנית.

 

קהל יעד

פרסום באינטרנט טורף את כל הקלפים. באמצעותו, קהל היעד של העסק שלך הופך להיות כולם. אם במציאות, החנות\משרד שלך היו ממוקמים באזור מסוים בעיר, ושעות הפעילות היו מוגבלות רק לאנשים מסוימים, דרך האינטרנט כולם יכולים להתרשם ממך. אתר אינטרנט עובד 7/24, ללא בונוסים ותוספת שכר. האתר הוא ה – פרסום שלך ורק צריך למצוא את הדרך למשוך אנשים לאתר שלך.

 

מחירים

מה לדעתכם יקר יותר? פרסומת שלט חוצות או שטח פרסום באתר אינטרנט? שאלה מצויינת. התשובה – לא מה ששאתם חשובים. כשאדם רוצה לפרסם של העסק שלו, הוא עושה זאת באמצעות רכישה של לידים (קישורים ליצור קשר עם בעל עסק). במקום להתקשר למספר טלפון שראיתם  באיזה שלט, אתם משאירים פרטים, ומשם הכדור הוא בידיים של בעל העסק. מחיר של לידים יכול לעלות בחודש בין 50 ל- 5,000 ₪. אותו הדבר לגבי פרסום קישורים לאתר האינטרנט שלכם או ישירות לעסק. המחיר עדיין יותר זול, אך ההבדל המהותיביותר הוא – כמות האנשים שנחשפים לעסק. הרשת האינטרנטית גוברת על המציאות.

 

תלות מול נגישות

מאוד פשוט. אם אדם פרסם את העסק שלו בשלט חוצות אלקטרוני ענקי בצומת הכניסה לבאר שבע, יהיה עליי לעבור בצומת הזו כדי להיחשף לפרסומת שלו. אם הוא עושה זאת באמצעות קידום ממומן בפייסבוק – לא משנה איפה אהיה, אני אראה את שם העסק שלו. הפרסום באינטרנט מסיר את התלות במיקום ויכול להפוך עסק קטן ממקומי לארצי. הכל תלוי בשירות שלו.

 

הכל בין המילים

כשנולד עסק חדש, קטן ככל שיהיה – בלי פרסום  הוא מת. מה שכיום עובד הכי חזק ותלוי במילים שאתם כבעלי עסק תבחרו לפרסם, הוא האינטרנט. ישנן דרכים רבות לקדם את הפן העסקי ברחבי הרשת, ומומלץ מאוד להתייעץ עם יועץ מומחה בתחום כדי להתאים את אופי הפרסום לעסק שלכם, כדי למצות את מלוא הפוטנציאל שלו.

 

לוח תוצאות

תוכן עניינים

רוצים לפרסם אצלנו באתר? השאירו פרטים ונחזור אליכם

אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
כתבות אחרונות באתר
ESIM  - שאלות ותשובות
ESIM – שאלות ותשובות

eSIM או Embedded SIM הוא כרטיס SIM דיגיטלי המובנה במכשיר הטלפון הנייד שלכם. בניגוד

כתבות נוספות שאולי תאהבו
ESIM  - שאלות ותשובות
ESIM – שאלות ותשובות

eSIM או Embedded SIM הוא כרטיס SIM דיגיטלי המובנה במכשיר הטלפון הנייד שלכם. בניגוד

.elementor-post__title { height: 8px!important; overflow: hidden!important; } .span.elementor-post__title { display: block; height: 20px; overflow: hidden; }