6 תוספים שאפשר לשים באתר חדש

אחת הדרכים הפופולריות ביותר לשדרג את האתר שלכם היא להוסיף מגוון תוספים שמייעלים פעולות האתר, עוזרים לקידומו ב- SEO וכן תורמים להעלאת

רמת הנגישות ונוחות המשתמש שלו.

במדריך הזה, סיכמנו עבורכם כמה מהתוספים השווים ביותר שתוכלו להוסיף לאתר שלכם!

קידום ובניית אתרים באינטרנט, במיוחד אתרי אינטרנט עסקיים, דורשת מעקב מתמיד אחרי הטרנדים החמים והטכנולוגיות החדשות שיוצאות לעולם הדיגיטלי. בעזרת המומחים מחברת Webinke, המתמחה בקידום ובנייה של אתרי אינטרנט ואתרי וורדפרס, הכנו עבורכם רשימה מפורטת של תוספים מעניינים שיוכלו לשדרג את האתר שלכם באופן משמעותי:

 

YOAST SEO:

תוסף היואסט הוא למעשה אחד מתוספי הקידום המצליחים בעולם, המתמקד בקידום אורגני לאתרי וורדפרס. YOAST SEO מאפשרת לכם לעשות אופטמיזציה מלאה לכלל התוכן באתר שלכם, החל מתוכן ומילות מפתח, ועד לתמונות וכותרות. תוסף זה למעשה עוזר לכם לבחור מילים וביטויים ספציפיים שיעזרו לקידום האתר במנועי החיפוש עבור כל עמוד בנפרד, וכן מבצעת אנליזה מלאה של התוצאות המתקבלות. התקנה של YOAST SEO תייעל משמעותית את עבודת הקידום האורגני של האתר שלכם!

 

Contact Form 7:

התוסף הזה הוא ככל הנראה תוסף הקבצים הפופולרי והמצליח ביותר בעולם, וניתן למצוא אותו במגוון רחב של שפות. בעזרתו, תוכלו ליצור טפסים שונים לכל מטרה שתרצו. תוסף זה נחשב לרוב כתוסף "חובה" עבור רוב אתרי הוורדפרס.

 

WP Rocket:

תוסף זה מתמקד בשיפור מהירות הגלישה באתר שלכם עבור הגולשים. אתרים מהירים ונוחים לגלישה לרוב נוטים לקבל העדפה על ידי מנועי החיפוש, שלא לדבר על כך שאתר איטי ירחיק גולשים מהאתר שלכם. תוסף ה- WP Rocket למעשה נותן "העדפות" לטעינה של קבצים שונים בדפי האתר שלכם, צמצום קודים ופעולות נוספות שלמעשה מייעלות את מהירות ההעלאה של האתר שלכם ומשפרות משמעותית את מהירות הגלישה בו. יתרון בולט נוסף של תוסף זה, הוא נוחות השימוש בו על אף הפעולות המורכבות אותן הוא מבצע.

 

WP SMUSH:

תוסף זה מתמקד בשילוב של תמונות ותוכן אינטראקטיבי באתר הוורדפרס שלכם בכדי להוסיף עניין ולמשוך את תשומת לב הגולשים. העיקרון שמייחד את WP SMUSH הוא שהתוסף הזה למעשה מאפשר לכם לכווץ את התמונות והתוכן האינטראקטיבי ביעילות ובכך לא לפגוע במהירות הגלישה באתר שלכם.

 

Download Manager:

תוסף זה הוא בגדר חובה לכל אתר שמאפשר לגולשים שלו להוריד קבצים מסוימים, כמו קבצי PDF, DOCX וכו'. בגדול, תוסף זה מאפשר לכם להגן על הקבצים שלכם באמצעות סיסמא, וכן נותן חיווי בזמן אמת של אילו קבצים הורדו וכמה פעמים. ניתן גם לעדכן את הקבצים להורדה ולהשאיר את הלינק הקודם ללא מאמץ כלל.

 

TablePress:

תוסף חינמי זה מאפשר לכם להכניס טבלאות וגרפים באתר שלכם בצורה קלה ומהירה.

 

מחשב

תוכן עניינים

רוצים לפרסם אצלנו באתר? השאירו פרטים ונחזור אליכם

אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
כתבות אחרונות באתר
ESIM  - שאלות ותשובות
ESIM – שאלות ותשובות

eSIM או Embedded SIM הוא כרטיס SIM דיגיטלי המובנה במכשיר הטלפון הנייד שלכם. בניגוד

כתבות נוספות שאולי תאהבו
ESIM  - שאלות ותשובות
ESIM – שאלות ותשובות

eSIM או Embedded SIM הוא כרטיס SIM דיגיטלי המובנה במכשיר הטלפון הנייד שלכם. בניגוד

.elementor-post__title { height: 8px!important; overflow: hidden!important; } .span.elementor-post__title { display: block; height: 20px; overflow: hidden; }