מסעדות בתקופת הקורונה – אילו שינויים דיגיטליים קרו במהלך השנה הזו

הקורונה הביאה איתה המון שינויים וברובם שינויים דיגיטליים שהעולם כולו נאלץ להתרגל אליהם ולחיות לפיהם.

כל מה שקשור לעולם הדיגיטלי קורונה שינתה את כללי המשחק, ובמשך יותר משנה אנשים התרגלו להפוך את המטבח הפרטי שלהם למסעדה.

לפי מחקר שעשו ההוצאות שלנו על מסעדות ומשלוחים גדלה לפחות ב-10% מלפני כן.

היו גם כמה עסקים שהצליחו להפוך את הלימון ללימודה והכי חייבים לעשות סדר ושינויים דיגיטליים התואמים את המצב הקיים.

 

המעבר לאפליקציות

לפני הקורונה היו מספר לא קטן של מסעדות שרק הריח של חזה עוף הוביל אתכם אליה מבלי לחשוב יותר מידי. בתקופת קורונה הדברים השתנו וקיבלו תפנית דיגיטלית. המאפיות והמסעדות נאלצו לסגור את דלתם והם היו צריכים לחשוב על פתרון להגיע לכמה שיותר לקוחות.

שם הגיע בעצם הצורך והרצון לפתוח אפליקציה לעסק, אתר או לשתף פעולה עם אפליקציות משלוחים בכדי עדיין להגיע לקהל רחב של אנשים.

זה עזר לבעלי עסקים למעשה לפתוח מחדש חנות דיגיטלית, ולעבוד עם חברת משלוחים שישלחו לכל הארץ. ישנם קונדטיריות שהבינו שהטרנד של פיקניק עם מפה עם משבצות חזר לאופנה, ואל הטבע היה ניתן לצאת לעיתים בין הסגרים והחליטו להציע למגוון אוכלוסייה סלסלה מפנקת של פיקניק.

 

תפריטים דיגיטליים

מכיוון שקורונה עברה בין אנשים במגע ידיים, מסעדות מסוימות החליטו ליצור יותר תפריטים דיגיטליים ולנקות יותר את הצגים כשהמסעדות כן פעלו. וכך בעצם יכלו להעביר את התפריט בין אנשים אחרי חיטוי וניקוי.

 

מסעדה ללא מגע אדם – הדור הבא

בהרצליה מתכוננת לקום מסעדה ראשונה ללא קל מגע אדם עקב צל הקורונה. המסעדה למעשה מאפשרת לכל סועד להזמין את האוכל שלו מהתאמה אישית ממסך הנייד, לאסוף את המנה מלוקר מבודד כשהודעה על כך שזה מוכן מגיעה לנייד.

הרעיון למעשה בא לענות על מספר צרכים של אנשים בצל הקורונה – הוא חוסך מבעל המסעדה את שירות המלצרים, ולמעשה מספק שירות מלא וזריז ללא תלות במלצרים, חוסך עלויות של משלוח, מגיש למעשה אוכל של מסעדה חם וטרי שמותאם לאוכל המגיע בקופסאות ללא מגע פיזי עם אדם שעלול להביא למעשה להדבקות בקורונה.

 

לסיכום

עידן הקורונה למעשה שינה את כללי המשחק בהרבה תחומים ובתחום המסעדנות בפרט. הכל הפך להיות יותר דיגיטלי ומרוחק ולמעשה מסעדות שכן שרדו את המשבר היו צריכים למצוא לעצמם פתרון שיוכלו להגיע לכמה שיותר אנשים. לכן הרבה עסקים פתחו אתרי אינטרנט ואפליקציות, וגם עשו שיתופי פעולה עם אפליקציות קיימות של משלוחי מזון, דבר המאפשר להם להרים מעט את הראש ולנשום אוויר כלכלי בתקופה הזו. מסעדות שכן פתחו בין הסגרים השתמשו בתפריטים דיגיטליים שיוכלו לחטא לאחר שימוש. טרנד נוסף הוא מסעדה ללא מגע אדם, שבעצם מאפשרת לכל סועד להזמין בהתאמה אישית את האוכל שלו ללא כל מגע אדם. כך שדבר זה מצמצם משמעותית את הסיכוי להדבקות.

 

מסך

תוכן עניינים

רוצים לפרסם אצלנו באתר? השאירו פרטים ונחזור אליכם

אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
כתבות אחרונות באתר
ESIM  - שאלות ותשובות
ESIM – שאלות ותשובות

eSIM או Embedded SIM הוא כרטיס SIM דיגיטלי המובנה במכשיר הטלפון הנייד שלכם. בניגוד

כתבות נוספות שאולי תאהבו
ESIM  - שאלות ותשובות
ESIM – שאלות ותשובות

eSIM או Embedded SIM הוא כרטיס SIM דיגיטלי המובנה במכשיר הטלפון הנייד שלכם. בניגוד

.elementor-post__title { height: 8px!important; overflow: hidden!important; } .span.elementor-post__title { display: block; height: 20px; overflow: hidden; }