מינוף שיווק בדוא"ל למטפלים: כיצד לבנות ולתחזק רשימת דוא"ל חזקה

שיווק של העסק שלכם באינטרנט הוא חשוב מאוד בעידן הטכנולוגי המפותח של היום. כולם נמצאים ברשת, בפלטפורמה זו או אחרת, וכך ניתן להגיע לאנשים רבים ולייצר מודעות. דבר זה רלוונטי במיוחד עבור מטפלים, שיכולים להשתמש בפלטפורמות ברשת ליצירת קשר עם לקוחות ולקידום השירותים שלהם.

אחת משיטות השיווק היא שיווק בדוא"ל, שיכול לעזור לכם לטפח בסיס לקוחות יציב וחזק. אז איזה אסטרטגיות ישנן לבנייה של רשימת דוא"ל חזקה ותחזוק שוטף שלה?

 

יצירת תוכן טוב ובעל ערך

אחד הדברים החשובים ביותר שאתם יכולים לעשות כדי למשוך מנויים ולשמור על הלקוחות הקיימים הוא ליצור תוכן רלוונטי שיש לו ערך עבור הלקוחות שלכם. שיווק למטפלים צריך לכלול תוכן שיספק טיפים, הסבר על דרכי טיפול, מאמרים בתחומים שקשורים לעולם שלכם ועוד. באמצעות ניוזלטר שמבוסס על אינפורמציה אישית ומקצועית תוכלו למשוך את הקהל שלכם לקרוא ולהיעזר בכם- וכך לעודד אותם ליצור עמכם קשר.

תוֹכֶן

מבצעים בלעדיים והטבות מיוחדות

דרך טובה לשמור על קהל ניוזלטר נאמן הוא להציע הטבות מיוחדות עבור המנויים. אם זה 10 אחוז הנחה לטיפול או פגישת ייעוץ ראשונה בחינם- חשוב שתנסו לספק מבצעים שונים למנויים, מה שיעודד אנשים חדשים להצטרף אל רשימת הדוא"ל שלכם. הגדלת הרשימה תוביל לכך שגם קהל הלקוחות היומיומי שלכם יגדל באופן טבעי.

 

עיצוב מקצועי ואסתטי

כשאתם שולחים דוא"ל לרשימת התפוצה שלכם חשוב שתקפידו על העיצוב. המון פעמים זאת תהיה הדרך לייצר רושם ראשוני על לקוחות ואתם רוצים שהם יראו שאתם מקצועיים. יש להקפיד על הודעות נוחות לקריאה, עם המיתוג העסקי שלכם, תמונות רלוונטיות, צבעים ועוד. חשוב גם לא להגזים בעיצוב- לפעמים פחות זה יותר.

מקצועי

איך למשוך אנשים להצטרף אל רשימת הדוא"ל שלכם?

בתור מטפלים אתם לא נתקלים ביומיום באנשים רבים, וזאת בניגוד לחנויות ובתי עסק שיש להם לקוחות משוטטים פוטנציאליים שנכנסים ויוצאים. על כן חשוב שתמשכו אנשים להירשם אל רשימת השיווק שלכם.

הדרך הראשונה לעשות זאת היא ליצור כפתור הצטרפות באתר שלכם ובפלטפורמות הסושיאל מדיה. הכפתורים הללו צריכים להיות בולטים ונוחים לשימוש כך שלמבקרים יהיה קל להירשם. מומלץ גם לייצר קריאה לפעולה ולא רק להשאיר את כפתור ההצטרפות. קריאה לפעולה טובה תהיה קצרה ותייצר מעורבות של הלקוחות עם תחום הטיפול שלכם.

דרך נוספת היא פרסום ממומן. אתם יכולים להשתמש בפלטפורמות המדיה החברתית כדי למשוך קהל. ניתן לטרגט את הקהל הרלוונטי אליכם באמצעות האלגוריתם של הפלטפורמות וכך להגיע אל מי שהכי סביר להניח ירצה להיות מטופל שלכם. אתם יכולים לצרף תמונות וסרטונים מטיפולים, המלצות של לקוחות וכל דבר נוסף שימשוך אנשים. אל תשכחו להוסיף לינק להצטרפות לרשימת התפוצה שלכם בדואר האלקטרוני!

שיווק בדואל

תוכן עניינים

רוצים לפרסם אצלנו באתר? השאירו פרטים ונחזור אליכם

אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
כתבות אחרונות באתר
ESIM  - שאלות ותשובות
ESIM – שאלות ותשובות

eSIM או Embedded SIM הוא כרטיס SIM דיגיטלי המובנה במכשיר הטלפון הנייד שלכם. בניגוד

כתבות נוספות שאולי תאהבו
ESIM  - שאלות ותשובות
ESIM – שאלות ותשובות

eSIM או Embedded SIM הוא כרטיס SIM דיגיטלי המובנה במכשיר הטלפון הנייד שלכם. בניגוד

.elementor-post__title { height: 8px!important; overflow: hidden!important; } .span.elementor-post__title { display: block; height: 20px; overflow: hidden; }