למה צריך קידומת כשמחייגים לחו"ל?

בעת ביצוע שיחות בינלאומיות מישראל, אולי שמתם לב שעליכם לחייג קידומת ספציפית לפני הזנת קוד מדינת היעד. קידומת זו הכרחית ליצירת קשר עם היעד הרצוי בחו"ל. ההבנה מדוע נדרשת קידומת זו וכיצד היא פועלת, יכולה לעזור לכם להוציא שיחות לחו"ל ביעילות רבה יותר. במאמר זה, נבדוק מדוע אתם צריכים קידומת כאשר אתם מתקשרים מישראל לחו"ל, ונכיר את המנגנונים הבסיסיים בהקשר הזה.

 

קוד חיוג בינלאומי

כדי ליצור שיחה בין שתי מדינות, לכל מדינה מוקצה קוד חיוג בינלאומי ייחודי. כמו כן, קודים אלה משמשים כשיטה סטנדרטית לזיהוי מדינות שונות בעת ביצוע שיחות בינלאומיות. בהתאם, כאשר מוצאים שיחות לחו"ל, חשוב להכיר את קוד החיוג של מדינת היעד אליה תרצו להוציא את השיחה.

 

קידומת חיוג ספציפית למדינה

בעת התקשרות לחו"ל, עליכם לספק מידע שיגרום לספק הסלולר להבין שאתם מעוניינים להוציא שיחה מישראל לחו"ל. האופן בו זה יעשה, הוא על ידי הוספת קידומת ספציפית לפני חיוג קוד מדינת היעד, קידומת זו ידועה כקוד גישה בינלאומי. כמו כן, גם לישראל קוד גישה ספציפי המשמש להוצאת שיחה לחו"ל.

 

ניתוב שיחות

כאמור, מטרת קוד הגישה הבינלאומי היא ליידע את רשת הטלפון שלכם שבכוונכם לבצע שיחה מחוץ לישראל. בהתאם, כאשר אתם מחייגים את קוד הגישה, זה מאותת לרשת לנתב את השיחה שלכם דרך שער בינלאומי. לאחר מכן, השער מחבר את השיחה שלכם למדינת היעד הספציפית בהתבסס על קידומת המדינה הבאה שתחייג.

 

מניעת בלבול

הצורך בקוד גישה חיוני כדי למנוע בלבול בין שיחות מקומיות ובינלאומיות. כלומר, מכיוון שבמדינות שונות יש מערכות מספור שונות, חיוג ישיר לקידומת מדינה ללא קוד יציאה עלול להוביל לחיוג שגוי או לבלבול עם מספרים מקומיים בתוך ישראל.

 

רצף הפעולות להוצאת שיחה לחו"ל

כדי לבצע שיחה בינלאומית מישראל, בדרך כלל תצטרכו לבצע רצף חיוג מסוים:

א. חייגו את קוד היציאה הבינלאומי.

ב. הזינו את קידומת המדינה של מדינת היעד.

ג. חייגן את אזור החיוג (אם רלוונטי) או את קידומת העיר.

ד. לבסוף, הזינו את מספר הטלפון המקומי של האדם או העסק שאליו אתם מתקשרים.

כמו כן, הבנת החשיבות של קידומת החיוג ושמירה על רצף החיוג יבטיחו שהשיחות הבינלאומיות שלכם מישראל יהיו מוצלחות ויגיעו ליעדן בהצלחה.

 

לסיכום – יש סיבה טובה לקידומת

הצורך בקידומת בעת ביצוע שיחות מהארץ לחו"ל הוא בעיקר כדי להבדיל בין שיחות פנים לחוץ ולנתב את השיחה אל היעד המתאים. כמו כן, על ידי חיוג קוד היציאה הבינלאומי לפני קידומת מדינת היעד, אתם מודיע לרשת הטלפון שאתם מתכוון לבצע שיחה לחו"ל. לשם כך, זכרו לעקוב אחר רצף החיוג הנכון. כעת, לאחר שיש לכם הבנה של הסיבות מאחורי דרישת הקידומת, אתם יכולים להתקשר בקלות עם חברים, משפחה ועם כל מי שתרצו ברחבי העולם, בהצלחה!

שיחות לחול

תוכן עניינים

רוצים לפרסם אצלנו באתר? השאירו פרטים ונחזור אליכם

אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
כתבות אחרונות באתר
ESIM  - שאלות ותשובות
ESIM – שאלות ותשובות

eSIM או Embedded SIM הוא כרטיס SIM דיגיטלי המובנה במכשיר הטלפון הנייד שלכם. בניגוד

כתבות נוספות שאולי תאהבו
ESIM  - שאלות ותשובות
ESIM – שאלות ותשובות

eSIM או Embedded SIM הוא כרטיס SIM דיגיטלי המובנה במכשיר הטלפון הנייד שלכם. בניגוד

.elementor-post__title { height: 8px!important; overflow: hidden!important; } .span.elementor-post__title { display: block; height: 20px; overflow: hidden; }