מה לומדים בסדנת טיקטוק

אם בעולם שלכם הרשת החברתית החמה היא פייסבוק, אתם חייבים עדכון גרסא דחוף. כיום, הרשת החברתית הלוהטת ביותר בארץ ובעולם היא רשת הטיקטוק. מדובר על המקום שבו קורה הכל, כל הצעירים נמצאים בטיקטוק, וגם לא מעט מבוגרים. בזכות הפופולריות העצומה של הרשת החברתית הזו אנשים אלמונים לגמרי הופכים לכוכבי על עם מאות אלפי עוקבים ומיליוני צפיות תוך זמן קצר.

אם אתם ממש רוצים להיכנס גם כן לטיקטוק, אבל לא ממש יודעים איך לעשות את זה, ולא כל כך סומכים על עצמכם עם הטכנולוגיה, יש לנו חדשות מצוינות בשבילכם. כיום ניתן להשתתף בסדנת טיקטוק שבה תלמדו את כל מה שצריך לדעת בקשר לטיקטוק, מ-א ועד ת.

 

מה זה סדנת טיקטוק?

בסדנת טיקטוק בעצם תלמדו כל מה שצריך לדעת על הרשת החברתית החדשה, שלב אחרי שלב. המדריכים ילוו אתכם באופן מקצועי ויסייעו לכם בכל מה שצריך. היופי כאן הוא שלכל אחד מאיתנו יש מכשיר פלאפון חכם כך שהוא יכול לתרגל את כישורי הטיקטוק שלו בכל רגע ולעקוב אחרי המדריך במכשיר שלו.

הכנו כאן עבורכם סקירה כללית על מה שלומדים בסדנת טיקטוק כדי שתוכלו להתרשם. את הפרטים המלאים תוכלו למצוא כאן בקישור הזה tiktag – סדנאות טיקטוק.

סדנה

השלב הראשון

בשלב הראשון של הסדנה תלמדו את הדברים הכי בסיסיים שאפשר. איך אפשר להוריד את אפליקציית טיקטוק למכשיר הסלולרי שלנו, איך הכי נכון לבנות את חשבון הטיקטוק שלנו, מהו שם המשתמש שכדאי לבחור, איזו תמונת פרופיל כדאי להעלות, ומהו התיאור הכתוב שהכי מתאים לפרופיל שלנו.

 

צילום בטיקטוק

בשלב יותר מתקדם בסדנה תלמדו את אחד הכישורים הכי חשובים לכל מי שרוצה להחזיק חשבון טיקטוק מצליח: צילום נכון. מכיוון שמדובר על רשת חברתית שבה אנשים מעלים סרטונים, זה קצת יותר מורכב מצילום של תמונת סטילס. בסדנה תלמדו איך הכי טוב לצלם סרטון לטיקטוק, מאיזו זווית, ועם איזו תאורה. חשוב לדעת שלא צריך לרכוש ציוד עזר לצילום ותאורה בסכומים גבוהים, ובסדנה תלמדו להפיק את המיטב מהמכשיר הסלולרי שלכם.

 

עריכה לטיקטוק

אחרי שלמדנו לצלם כמו שצריך את הסרטון, חשוב כמובן שנדע איך לערוך אותו כדי לעלות סרטון טוב לחשבון הטיקטוק שלנו. הרבה אנשים חוששים מעריכת סרטונים במכשיר סלולרי מכיוון שזה נראה להם מורכב מדי או שהם חוששים שאין להם את היכולות הטכנולוגיות המתאימות.

בסדנה תלמדו שלא צריך להיות איש הייטק בכיר כדי לערוך סרטון בצורה טובה מספיק ולהפוך אותו לסרטון מעולה שאפשר להעלות בכיף לחשבון הטיקטוק שלכם. תלמדו איך להוסיף לסרטון כתוביות, ודברים נוספים.

 

סיכום

אז אם אתם ממש רוצים לפתוח חשבון טיקטוק ולהפוך לכוכבי רשת, סדנת טיקטוק היא הפתרון המושלם עבורכם. חשוב גם לזכור שתמיד אפשר להתאים את הסדנה באופן אישי לרמה הנוכחית שלכם.

סדנת טיקטוק

תוכן עניינים

רוצים לפרסם אצלנו באתר? השאירו פרטים ונחזור אליכם

אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
כתבות אחרונות באתר
ESIM  - שאלות ותשובות
ESIM – שאלות ותשובות

eSIM או Embedded SIM הוא כרטיס SIM דיגיטלי המובנה במכשיר הטלפון הנייד שלכם. בניגוד

כתבות נוספות שאולי תאהבו
ESIM  - שאלות ותשובות
ESIM – שאלות ותשובות

eSIM או Embedded SIM הוא כרטיס SIM דיגיטלי המובנה במכשיר הטלפון הנייד שלכם. בניגוד

.elementor-post__title { height: 8px!important; overflow: hidden!important; } .span.elementor-post__title { display: block; height: 20px; overflow: hidden; }