טיק מה? הכל על הרשת החברתית הכי פופולרית!

אם גם אתם שומעים כל הזמן את השם המוזר טיקטוק, אבל לא ממש ברור לכם על מה מדברים, ותמיד התביישתם לשאול, הגעתם למקום הנכון. הכנו כאן עבורכם מדריך פשוט שבו תוכלו למצוא את כל מה שאתם צריכים לדעת על הרשת החברתית החדשה שכבשה את העולם בסערה.

מה עושים בה? מה היתרונות שלה? איך אפשר לנצל אותה לטובת העסק שלנו? תשובות לכל השאלות הללו תמצאו כאן במאמר הזה. מוכנים? בואו נצא לדרך.

 

אז מה זה טיקטוק בכלל?

טיקטוק היא רשת חברתית חדשה יחסית שכבשה את העולם בסערה. טיקטוק פופולרית במיוחד בקרב בני נוער וצעירים, למרות שתוכלו למצוא בה לא מעט מבוגרים, והיא מהווה תחרות רצינית לפייסבוק ואינסטגרם הענקיות. כמו לכל רשת חברתית, גם לטיקטוק יש קטע מסוים, ומדובר על סרטונים.

התכנים שאותם משתמשי הטיקטוק משתפים הם סרטונים קצרצרים, באורך של בין 15 שניות לדקה. המשתמשים מצלמים את עצמם בסרטונים, ויכולים לערוך אותם ולהוסיף להם כתוביות ואפקטים שונים.

בכל מקרה טיקטוק

אז איך עובד האלגוריתם של טיקטוק?

כמו לכל רשת חברתית, גם לטיקטוק יש אלגוריתם שקובע איזה תכנים המשתמשים של הרשת החברתית יראו. כמובן שהאלגוריתם לא שקוף לחלוטין, אבל באופן כללי ניתן להבין אותו. בשונה מרשתות חברתיות אחרות שבהן תראו תכנים מדפים ואנשים שאתם עוקבים אחריהם או חברים שלהם, הסוד בטיקטוק הוא דף ה- for you . התחכום כאן הוא שהרשת קובעת עבורכם אילו תכנים תראו, במקום שאתם תחליטו אחרי מי לעקוב.

כל סרטון שמשתמש כלשהו מעלה נחשף לקבוצה קטנה יחסית של אנשים באופן אקראי. אם הם צופים בסרטון ואוהבים אותו הוא מתחיל לרוץ ולהפוך לוויראלי. ככל שסרטון נצפה יותר וגרר יותר התייחסות הוא יופץ אצל עוד ועוד אנשים.

 

מה היתרון של פרסום בטיקטוק

רשת חברתית חדשה היא כמובן עוד פלטפורמה פרסומית חשובה, במיוחד אם קהל היעד לפרסום הוא צעירים או בני נוער. היתרון העצום של טיקטוק עבור מפרסמים ובעלי עסקים הוא האפשרות להפוך לוויראלי בקלות יחסית ובלי לשלם כסף. כדי להפוך לוויראלי ברשתות חברתיות כמו פייסבוק או אינסטגרם צריך כמות גדולה מאוד של עוקבים, שדורשת קידום ממומן ותשלום של סכומי כסף גבוהים.

בטיקטוק לעומת זאת, מה שמנצח הוא התוכן ולא מי שהעלה אותו. לסרטון שהעלה משתמש עם מעט מאוד עוקבים יש את אותם סיכויים להפוך לוויראלי כמו סרטון שהעלה כוכב רשת עם מאות אלפי עוקבים, וכמובן שמדובר על פרסום חינמי. צריך טיקטוק לעסק? אל דאגה. גם אם אתה לא ממש מבין בטכנולוגיה ולא אוהב להתעסק בתחום, ישנן חברות מקצועיות שמציעות שירותי פרסום לעסקים בטיקטוק.

 

סיכום

טיקטוק היא רשת חברתית חדשה שבה נמצאים כל הצעירים ובני הנוער, ולכן היא פלטפורמה אידיאלית לפרסום. היתרון הנוסף הוא שהפרסום חינמי!

רשת חברתית

תוכן עניינים

רוצים לפרסם אצלנו באתר? השאירו פרטים ונחזור אליכם

אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
כתבות אחרונות באתר
ESIM  - שאלות ותשובות
ESIM – שאלות ותשובות

eSIM או Embedded SIM הוא כרטיס SIM דיגיטלי המובנה במכשיר הטלפון הנייד שלכם. בניגוד

כתבות נוספות שאולי תאהבו
ESIM  - שאלות ותשובות
ESIM – שאלות ותשובות

eSIM או Embedded SIM הוא כרטיס SIM דיגיטלי המובנה במכשיר הטלפון הנייד שלכם. בניגוד

.elementor-post__title { height: 8px!important; overflow: hidden!important; } .span.elementor-post__title { display: block; height: 20px; overflow: hidden; }