מה הוא שרת VPS מנוהל?

איחסון אתר הוא לא ממש בגדר בחירה, אלא בגדר חובה. ללא אחסון אתר האתר שלכם בעצם לא יהיה "באוויר". קיימים שרתים שונים ומגוונים בישראל, אז איך אפשר לבחור בין כולם? במאמר הבא נדבר על שרת VPS ולאילו צרכים הוא יוכל להתאים.

 

מדוע צריך שרת איחסון?

שרת איחסון הוא חובה לכל אתר. אם ננסה להקביל את זה לעולם האמיתי, תשלום על שטח איחסון מקביל לתשלום שכר דירה, או לתשלום ארנונה.  ברחבי העולם קיימות חוות שרתים מגוונות המאפשרות איחסון לאתרים בהתאם לצרכים של אותו האתר. שרת VPS מנוהל לדוגמא מתאים לאתרים שצריכים שרת עוצמתי לצד שירות ותמיכה.

שרת אחסון

הכירו את שרת איחסון VPS

אם יש לכם אפליקציה מורכבת, או שאתם רוצים שהאתר שלכם יהיה מהיר מתמיד, ממש כדאי שתכירו את שרת VPS. סוג האיחסון הזה מיועד לאתרים שרוצים לספק חווית גלישה מהירה ונוחה למשתמשים, אתרים שצריכים לעמוד בעומסים כבדים או אתרים מורכבים.

שרת VPS מנוהל כולל גם אבטחה וגיבוי מעבר לעוצמה שהוא מעניק. בנוסף לכך, מדובר על שרת מאובטח במיוחד, המתאים גם לאתרי איקומרס הכוללים סליקה של כרטיסי אשראי וכמו כן, גם באתרים המכילים מידע רפואי או אישי.

 

היתרונות של שרת VPS

לשרת VPS מנוהל יש כמה יתרונות על פני השרתים האחרים.

 

שרת מנוהל בישראל

קודם כל ולפני הכל, השרת מנוהל בישראל ולכם יכול להעניק מהירות רבה יותר, דבר המשפיע באופן ישיר על חווית הגלישה והדירוג של האתר במנועי חיפוש.

 

אבטחה גבוהה

עם כל המידע שרץ היום וכמות ההאקרים המעוניינים במידע הזה, תמיד עדיף לדאוג לאבטחת האתר שלכם, בעיקר כדי שהמשתמשים ירגישו גם הם בנוח. שרת VPS מנוהל בעל אבטחה גבוהה.

 

אפשרות הרחבה

אתם צופים שיהיה עומס על האתר או ריבוי גולשים וצריך להרחיב את האחסון? אין שום בעיה. תוכלו לעשות את זה באופן מיידי ובקלות.

 

גיבוי

יתרון נוסף לשרת VPS מנוהל הוא גיבוי Snapshot עד 7 ימים אחורה.

 

סוגי ניהול

אז אחרי שהבנתם למה שרת VPS, בואו נדבר על סוגי הניהול האפשריים:

הַנהָלָה

ניהול שרת בסיסי

ניהול שקורה בשעות הפעילות באופן שוטף וגם כולל בדיקה חודשית לשרת. ניהול בסיסי הוא חלק מהחבילה שאנחנו מציעים ללא תוספת תשלום.

 

ניהול שרת מלא

ניהול שרת מלא מאפשר לכם להיעזר במומחים שלנו 24 שעות 7 ימים בשבוע עם כל בעיה שנתקלתם בה. בנוסף לכך, כחלק מניהול שרת מלא תוכלו ליהנות משדרוג ועדכון של השרת כל הזמן, לצד בדיקות אבטחה שוטפות במטרה לוודא שאין פרצות.

 

סיכום

אז לסיכום, כמו שכבר הבנתם, כל אתר זקוק לשרת ואם האתר שלכם מורכב, מלא במידע וגם במשתמשים ההמלצה היא להיעזר בשרת VPS. במידה ואתם חנות הפועלת 24 שעות 7 ימים בשבוע, מומלץ לקחת את הניהול המלא שתוכלו לפתור בעיות בזמן אמת.

שרת מנוהל

תוכן עניינים

רוצים לפרסם אצלנו באתר? השאירו פרטים ונחזור אליכם

אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
כתבות אחרונות באתר
ESIM  - שאלות ותשובות
ESIM – שאלות ותשובות

eSIM או Embedded SIM הוא כרטיס SIM דיגיטלי המובנה במכשיר הטלפון הנייד שלכם. בניגוד

כתבות נוספות שאולי תאהבו
ESIM  - שאלות ותשובות
ESIM – שאלות ותשובות

eSIM או Embedded SIM הוא כרטיס SIM דיגיטלי המובנה במכשיר הטלפון הנייד שלכם. בניגוד

.elementor-post__title { height: 8px!important; overflow: hidden!important; } .span.elementor-post__title { display: block; height: 20px; overflow: hidden; }