מהו ביטוח סייבר ובאילו מקרים תצטרכו אותו

יכול מאוד להיות שזו הפעם הראשונה שאתם נתקלים במושג הזה, אך ביטוח סייבר זה דבר מאוד חשוב שקיים כבר לא מעט שנים.

יש המון נזקים ותקלות בעולם הדיגיטלי, לעיתים מדובר בדברים שקשה מאוד לפתור או למנוע.

עסקים וחברות חשופים היום יותר מאי פעם למתקפות וקשיים כאלו, לכן קיים ביטוח סייבר שנועד להגן ולסייע בדיו3 במקרים כאלו.

 

חשוב מאוד

ביטוח נזקי סייבר זה לא משהו שצריך לקחת בקלות, ולשכוח ממנו עלול לעלות לכם בגדול. ביטוח סייבר קיים כבר שנים, אך עדיין המון בעלי עסקים ומומחים באבטחת מידע לא שמעו עליו, אך אין ספק שהוא חשוב והכרחי בכדי להגן על עסקים וחברות מנזקי סייבר שעלולים לקרות, היום אנו חיים בעידן שמתקיים המון ברשת האינטרנט, ומחייב ביטוחים בהתאם.

 

איך נוצרים נזקי סייבר?

נזקים אלו קורים כתוצאה מפריצות למחשבים וגניבת מידע פיננסי בדרך כלל תמורת כופר ולעיתים בכדי לפגוע בתדמית ובמוניטין של החברה או העסק. בעולם כה טכנולוגי נוצר סוג חדש של סכנות חמורות ומפחידות, חשוב להכיר את העולם הזה בכדי לדעת שיש מה לעשות כדי להגן על העסק שלכם, זאת על ידי ביטוח נזקי סייבר מפני מתקפות שכאלו.

 

נסיבות מחייבות

פשיעת סייבר הפכה כבר ממזמן לדבר מן השגרה, מתקפות אלו קורות הרבה יותר ממה שהיינו רוצים ומאיימות על חיינו. עם קצת תשומת לב תוכלו לראות את העניין בכתבות ומאמרים ברחבי הרשת והתקשורת בכלל. היו דרישות כופר קשות שהביאו להריסה של חברות רבות. המצב החמור מביא את הצורך המחייב לביטוח סייבר שיגן על העסק שלכם.

 

מה עלול לקרות

  • סחיטה – ישנן סחיטות סייבר בהן יש בני ערובה עקב מידע רגיש שמאיימים להפיץ ורבות מדובר בתוכנה זדונית בשליטה מרחוק שמקשה על מציאת פתרונות. האקרים שולחים אולטימטום לתשלום הכופר אחרת תהיה פגיעה קשה על ידי איבוד מידע או הפצת מידע שיכול לפגוע באנשי פרטיים או בחברה עצמה.
  • גניבה – ישנם מצבים של פריצה למחשבי חברה או ארגון פיננסי, ובכך לגנוב את פרטי האשראי של הלקוחות. את המידע הם יכולים להפיץ באינטרנט, לסחור באופן לא חוקי או לשימוש אישי וגניבת כספים. לעיתים זה מגיע לגניבת זהויות ומצבים חמורים אשר נמשכים תקופות ארוכות.
  • השבתה – יש סוג מתקפה שמשביתה את כל המחשבים בחברה, מה שמוביל הרבה פעמים להשבתת הפעילות העסקית מול הלקוחות במרחב האינטרנט. קריסת שירותי החברה עלול להוביל לתקלות רבות ולעלות מחיר יקר.

 

סוגי כיסוי רבים

היום ישנם המון אנשים מומחים באבטחת מידע, שעושים מאמצים גדולים בכדי להגן על מתקפות הסייבר המאיימות. אך אי אפשר להתעלם מהצורך בביטוח סייבר שיגן על העסק שלכם כלכלית, למזלנו, ביטוחי הסייבר מספקים מגוון סוגי הגנה למקרים שעלולים לקרות, ובנוסף, השילוב האולטימטיבי משלב גם אמצעים טכנולוגים למניעת או מזעור המתקפות.

מגן

 

תוכן עניינים

רוצים לפרסם אצלנו באתר? השאירו פרטים ונחזור אליכם

אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
כתבות אחרונות באתר
ESIM  - שאלות ותשובות
ESIM – שאלות ותשובות

eSIM או Embedded SIM הוא כרטיס SIM דיגיטלי המובנה במכשיר הטלפון הנייד שלכם. בניגוד

כתבות נוספות שאולי תאהבו
ESIM  - שאלות ותשובות
ESIM – שאלות ותשובות

eSIM או Embedded SIM הוא כרטיס SIM דיגיטלי המובנה במכשיר הטלפון הנייד שלכם. בניגוד

.elementor-post__title { height: 8px!important; overflow: hidden!important; } .span.elementor-post__title { display: block; height: 20px; overflow: hidden; }