העלייה המשמעותית בהתקפות כופר נגד ארגונים, ואיך חברות אבטחת מידע מגינות על הלקוחות?

העולם הווירטואלי הפך לעולם בו הזירה העסקית מתקיימת ברובה – הטפסים נשמרים שם, המידע על הלקוחות, המידע על העובדים, רישום שעות העבודה ואפילו הכסף כבר הופך בהדרגה לווירטואלי. עולם זה אולי טוב יותר מבחינה אקולוגית, אך יש לו לא למעט חסרונות, ואחד מהם הוא שהגניבה בו חמורה יותר מהגניבה הפיזית. גניבה של חפצים פיזיים לרוב קשה יותר והרסנית פחות מפלישה של התקפות סייבר. למה התקפות סייבר פוגעות בעסקים? ואיך מגנים על עצמכם? הכל בכתבה הבאה.

 

מהן התקפות הכופר?

התקפות סייבר הן פלישה של האקרים לתוך מרחב עסקי וירטואלי של חברה מסוימת, בו שמור חלק מהמידע שלה או כולו. פלישה זו מאפשרת להם גישה אל החומר של החברה – לבצע בו שינויים, לגנוב כסף, להפיץ שמועות, לפגוע בשם החברה ועוד, זה חלק מההשלכות של פריצות אלו. אך אל דאגה, רדאנטרי היא חברה שמתמחה באבטחת מידע, והיא תגן עליכם מהפלישות החמורות ביותר – התקפות הכופר בהן התוקפים מאיימים על בעל החברה בשימוש במידע הווירטואלי לרעה, במידה ולא יקבלו כופר.

 

חברת אבטחת מידע שומרת עליכם לאורך כל הדרך

אם יש לכם עסק או חברה ויש לכם מידע בענן, אתם חייבים לעבוד יחד עם חברת אבטחת מידע שתגן עליכם. התקפות הן לא דבר חריג, כשם שגניבות הן לא חריגות. חברות אבטחת המידע הופכות את המידע שלכם לשמור יותר, חוסמות אותו בסיסמאות קשות לפיצוח ובאמצעים נוספים. זה מוכח שחברות שעובדות יחד עם חברות אבטחת מידע מוגנות יותר וחוות פחות פריצות.

 

סיסמאות – הטעות הנפוצה

אחד הדברים שמקלים על האקרים לפרוץ אל המידע האישי שלכם הוא סיסמאות לא חזקות. סיסמא היא כמו שער – כשהיא לא קשה לפיצוח, האקרים מרגישים את מרחוק ומגיעים אליכם. כדאי לכם לעבוד יחד עם חברות אבטחת מידע שיתנו לכם סיסמאות קשות והגנות נוספות.

 

עם חברת אבטחה אתם לא לבד

יתרון נוסף של חברות אבטחת המידע הוא שאתם לא תמצאו לבד במידה ויהיה לכם התקפת כופר בעסק. התקפת כופר היא מצב לא פשוט משום שבדרך לכל אתם לא תרצו להפיץ את זה שהיא קרתה לכם, אבל אם חברת אבטחה תהיה אתכם יהא תדאג לכם בצורה הטובה ביותר וגם תוכל לוודא שהסיפור לא פורסם. חברת אבטחה כמו רדאנטרי יכולה לעזור לכם במקרים כאלו, אז חבל שתישארו לבד.

 

לסיכום

התקפות סייבר הן לא דבר נדיר, והן אפילו מחמירות לפי העדויות הרבות על התקפות כופר. חשוב שתזהרו מהן על ידי עבודה צמודה עם חברות אבטחה שידאגו למנוע התקפות וגם להתמודד איתן היטב בעת הצורך. אל תנסו להתמודד עם זה לבד כי זה יכול לגבות מכם מחיר כלכלי ואישי יקר.

אבטחת מידע

תוכן עניינים

רוצים לפרסם אצלנו באתר? השאירו פרטים ונחזור אליכם

אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
כתבות אחרונות באתר
כתבות נוספות שאולי תאהבו
.elementor-post__title { height: 8px!important; overflow: hidden!important; } .span.elementor-post__title { display: block; height: 20px; overflow: hidden; }