איך לתרגם מאמר מאנגלית לעברית לצורך קידום אתר באינטרנט?

תרגום מאמרים מאנגלית לעברית הוא מלאכה פשוטה יחסית, עבור מי שיש לו את הידע המספיק לצורך תרגום איכותי ולמען האמת, גוגל טרנסלייט עושה עבודה מספיק טובה, כך שכל מה שנותר לכם לעשות הוא לשכתב את החומר המתורגם ולהפוך אותו למאמר שיביא לכם טראפיק לאתר ולעסק. אז איך עושים את זה?

 

כלל ראשון – ביטויי מפתח

כמו שאתם בטח יודעים, לכל תחום יש מילות חיפוש נפוצות בגוגל, אותן אפשר לאתר באמצעות כלים קיימים במערכת של גוגל.

לאחר איתור הביטויים הללו, חשוב לשלב אותן במאמר באופן חכם, להשתמש בהן מספר פעמים, אך לא מספר גדול מדי ולשלב אותן גם בכותרת, או בכותרות המשנה של המאמר.

לדוגמה, אם המאמר עוסק בקטיף תפוחים ואתם רוצים לשלב אותו באתר שלכם, המפרסם את המסעדה שלכם, תמצאו ביטויי חיפוש הקשורים לתחום העסקי שלכם, כמו למשל: "מסעדה טבעונית בטבעון".

 

כלל שני – שימו לב לאיכות התוכן!

גם אם מאוד קשה לכם לשלב את מילות המפתח בתוכן המאמר (אם זה קשה מדי עדיף שתחפשו כותב תוכן מקצועי, או תחליפו נושא למאמר) חשוב שתקפידו על ניסוחים איכותיים, תוכן מעניין ובעל ערך.

אם למשל האתר שלכם עוסק בראיית חשבון ואתם יודעים שאחד מביטויי החיפוש הנפוצים בתקופה הנוכחית הוא IRS למשל, חשוב שתכתבו מנקודת מבט מעניינת, שתביא ערך מוסף לקוראים שלכם, כמו למשל, איך לא להסתבך עם ה IRS אם יש לך אזרחות אמריקאית.

אם האתר שלכם מציע תוכן איכותי, הגולשים ישארו בתוכו זמן רב יותר, מה שיעלה את הדירוג שלו במנועי החיפוש של גוגל.

מנגד, אם גולשים נכנסו למאמר במחשבה שהם ימצאו שם מאמר מעניין ויגלו שאין שם שום דבר בעל ערך, הם כנראה יעזבו את האתר במהירות ויחפשו את האינפורמציה במקום אחר ואז הדירוג של האתר עלול לרדת.

 

כלל שלישי – תרגום איכותי

כאשר מתרגמים מאמר, אמנם קטן הסיכוי שמישהו יבין שהעתקתם ממנו, אבל עדיין חשוב לציין את המאמר והכותב המקורי בסוף התרגום שלכם, או לפחות לשנות את המאמר שלכם מספיק, כדי שהוא לא יהיה זהה למאמר המקורי.

כך או כך, חשוב שהתרגום שלכם יהיה איכותי ומדויק, גם אם אתם משתמשים בגוגל טרנסלייט, כדי שהגולשים יבינו שאתם יודעים על מה אתם מדברים ולא יקבלו רושם שאתם חובבנים שמנסים להיראות כמו מקצוענים.

 

לסיכום

תרגום מאמרים מאנגלית לעברית לצורך קידום אתרים יכול להיות מוצלח ביותר ולהביא את התוצאה המבוקשת, בתנאי שהוא נעשה לפי כל הכללים הנכונים של תוכן המיועד לקידום, לפי כללי המשחק של גוגל.

אם אתם לא בטוחים שיש לכם את הכלים הדרושים לביצוע המשימה, תמיד תוכלו לפנות לכותבי תוכן מקצועיים ומוכשרים שישמחו לעזור.

בהצלחה!

 

מתרגמן

תוכן עניינים

רוצים לפרסם אצלנו באתר? השאירו פרטים ונחזור אליכם

אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
כתבות אחרונות באתר
ESIM  - שאלות ותשובות
ESIM – שאלות ותשובות

eSIM או Embedded SIM הוא כרטיס SIM דיגיטלי המובנה במכשיר הטלפון הנייד שלכם. בניגוד

כתבות נוספות שאולי תאהבו
ESIM  - שאלות ותשובות
ESIM – שאלות ותשובות

eSIM או Embedded SIM הוא כרטיס SIM דיגיטלי המובנה במכשיר הטלפון הנייד שלכם. בניגוד

.elementor-post__title { height: 8px!important; overflow: hidden!important; } .span.elementor-post__title { display: block; height: 20px; overflow: hidden; }