איך לקדם נכס דיגיטלי באינטרנט להשקעות בארה"ב?

רשת האינטרנט הפכה את העולם לקטן יותר. היום בלחיצת כפתור יכולים גולשים מכל העולם להגיע לבעלי עסקים מקומיים ולרכוש מוצרים בקלות ובמהירות. עם זאת, יחד עם השוק הענק של קהל פוטנציאלי, נוצר גם צורך במומחיות ובהבנה כיצד לגשת לאותו קהל. אז איך מקדמים נכסים דיגיטליים להשקעות בארה״ב? על כך בכתבה הבאה.

 

קידום נכסים דיגיטליים באינטרנט – מאיפה מתחילים?

ראשית, יש צורך בהקמת הנכס עצמו. לרוב כאשר מתייחסים לנכסים דיגיטליים הכוונה היא לאתרי אינטרנט, אך במקרים רבים אפשר גם להתייחס לעמודי פייסבוק, חשבונות יוטיוב או אפילו קבוצות וואטסאפ כאל נכסים דיגיטליים. הרעיון הוא שכל דף, אתר או פרופיל המושך אליו גולשים ומייצר תנועה (Traffic) סביב נושא מסוים, הוא בעצם נכס אשר ערכו נמדד על פי כמות הגולשים אשר הוא מושך. כך לדוגמה, אם ברשותכם אתר או אפילו עמוד עסקי בפייסבוק עבור השקעות נדלן בארצות הברית, אתם מחזיקים בנכס דיגיטלי אותו ניתן לקדם ובכך להעלות את ערכו. בין אם עבורכם כבעלי העסק עצמו ובין אם כשירות קידום אשר בסיומו תוכלו להשכיר את הנכס או למכור אותו למרבה במחיר.

 

עקרונות הקידום הבסיסיים – אורגני מול ממומן

ניתן לומר כי עולם הקידום של נכסים דיגיטליים באינטרנט מתחלק לשניים – קידום אורגני מול קידום ממומן. כל אפיק כזה כולל מגוון רחב של פעולות שניתן לבצע על מנת למשוך גולשים אל הנכס, אך הם נבדלים אחד מהשני באופן בו פעולות אלו מתבצעות. קידום ממומן מתבסס בעצם על תשלום לפלטפורמה אשר ״תדחוף״ את האתר לגולשים שונים. קידום ממומן בגוגל למשל יציג את האתר בראש רשימת התוצאות עבור מילות חיפוש מסוימות, וקידום ממומן בפייסבוק יציג אותו כפוסט בפיד של אנשים עם מאפיינים מסוימים. הדגש לגבי קידום ממומן הוא שהקידום מתבצע כל עוד הלקוח משלם. כלומר, אם לאחר חודש של קמפיין הופסק התשלום לגוגל, האתר לא יוצג עוד בראש רשימת התוצאות ויחזור למקומו הטבעי, לעיתים אפילו מחוץ לעמוד התוצאות הראשון. קידום אורגני מבוסס על משיכה של גולשים באמצעות מאמרים ופוסטים, אשר יפנו גולשים אל האתר מפלטפורמות שונות על ידי שימוש בתוכן רלוונטי. מדובר בתהליך ארוך הרבה יותר מקידום ממומן, אך ברגע שמושגת התוצאה הרצויה, האתר יכול להישאר בולט למשך תקופה ארוכה הרבה יותר.

 

איך כדאי לקדם נכנס דיגיטלי להשקעות?

ברוב המקרים אין תשובה ״נכונה״ לשאלה זו והדבר תלוי במאפיינים רבים ומגוונים. קידום אורגני יכול ליצור בסיס גולשים יציב, אשר יוביל ללא מעט ״לידים״ עבור עסקאות, אך בניית אותו בסיס עשויה לארוך זמן רב. עבור קידום אורגני נדרשת השקעה רבה בכתיבת תוכן איכותי אשר ימשוך גולשים לאתר, והדבר לא מתאים תמיד לכל עסק. קידום ממומן מספק תנועת גולשים גדולה אך מוגבלת בזמן, ויכול להתאים במקרים בהם למשל יש עסקת השקעות שקרובה להיסגר, ונדרשים עוד מספר משקיעים בודדים על מנת להשלים את העסקה.

 

השקעה פיננסית

תוכן עניינים

רוצים לפרסם אצלנו באתר? השאירו פרטים ונחזור אליכם

אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
כתבות אחרונות באתר
ESIM  - שאלות ותשובות
ESIM – שאלות ותשובות

eSIM או Embedded SIM הוא כרטיס SIM דיגיטלי המובנה במכשיר הטלפון הנייד שלכם. בניגוד

כתבות נוספות שאולי תאהבו
ESIM  - שאלות ותשובות
ESIM – שאלות ותשובות

eSIM או Embedded SIM הוא כרטיס SIM דיגיטלי המובנה במכשיר הטלפון הנייד שלכם. בניגוד

.elementor-post__title { height: 8px!important; overflow: hidden!important; } .span.elementor-post__title { display: block; height: 20px; overflow: hidden; }