איך לשפר את אחוזי ההמרה של דף נחיתה

מטרתו המרכזית והבלעדית של דך נחיתה איכותי לאתר העק שלכם הוא למשוך אליו לקוחות.

פעמים מעטות מדי עולה הנושא הזה של אחוזי המרה ומי בכלל המשמעות של המונח "המרה" בכל הנוגע לקידום אתרים.

במאמר הקרוב תתבהר לכם משמעותו של מונח זה, כמה הוא חיוני לקידום האתר ואיך משפרים את הנתונים שלו.

 

מה זה אחוז המרה

"המרה" היא מנוח שמתייחס לגולשים באתר שלכם בצורה הסטטיסטית ביותר בכל הנוגע לאינטראקציה שלהם עם האתר. מרגע הגלישה ועד רגע התשלום, המרה היא האופן בו מתקשר הלקוח עם דף הנחיתה שלכם מרגע הכניס לאתר ועד לסוף הדרך שלו במשפך השיווקי, שזו נקודת התשלום עבור השירות שלכם.

היום יותר מתמיד, בניית דף נחיתה מחייבת התבוננות מקצועית הכוללת בתוכה נקודות המרה מגוונות ונגישות  ופלטפורמה נוחה לעיבוד הנתונים. כעת, נתרכז במספר דרכים שישפרו את אחוזי ההמרה בדף הנחיתה.

 

שקיפות מקצועית

דף הנחיתה הוא נקודת הממשק הראשונה שך הלקוח עם האתר שלכם. כדי לחזק את הרצון שלו להיכנס לאתר שלכם או להירשם בכל צורה שהיא עם הפרטים שלו, מחקרים מוכיחים שחיזוק התדמית של העסק בדף הנחיתה תורמת לחיזוק תחות הביטחון. לוגו מקצועי, פרסום מגוון הלקוחות שלכם ועיצוב גרפי נגיש חושפים אתכם ומייצרים סקרנות לגבי סל המוצרים שלכם.

 

ריבוי קודי המרה

קודי המרה בדף הנחיתה הם למעשה קישורים לדפי אינטרנט חיצוניים של העסק, כמו פייסבוק ואינסטגרם; וכמובן גם אפשרות יצירת קשר דרך דף הנחיתה, מספר טלפון וכל היוצא בזאת. ככל שיהיו יותר דרכי התקשרות אל מול האתר ולגלישה וניווט בין דפי האתר, כך יעלו אחוזי ההמרה בכל השלבים.

 

אחסון האתר

הסיבה היחידה שאנו מציינים את סוגית אחסון האתר על גבי השרת היא כדי לשפר את ביצועיו. אתר אינטרנט שביצועיו מהירים וכמעט מידיים ימשוך הרבה יותר את הגולשים, כי מכך משתמע שהאתר עובד ביעילות ובמהירות. הלך רוח זה תואם מאוד את תרבות הצריכה של ימינו, בה הכל קורה באופן מידי דרך הרשת.

 

אופטימיזציה לעיצוב הדף

הכוונה היא, שלאחר השקת דף הנחיתה נכנסים לפרק זמן לימודי לגבי יעילות העיצוב של דף הנחיתה וכמה הוא באמת מושך אליו לקוחות. במסגרת זמן זו אפשר לבצע שינויים בעיצוב הדף מבחינת שדות המילוי, מיקום לחצני ההמרה השונים וגם את הגרפיקה. התאמה לקהל היעד בטח ובטח תסייע בהגדלת אחוזי ההמרה.

 

בניית דף נחיתה מקצועי

הדרך הטובה ביותר לעבוד באתר האינטרנט שלכם עם דף נחיתה מקצועי ומותאם היא לפנות לאנשי מקצוע שמתמחים בבניית דפי נחיתה וקידום אתרים. ניסוי וטעיה עצמיים בוודאי יסייעו לצמיחה ולגדילה האישית שלכם, אך כשזה מגיע לפרנסה שלכם – השקעה באיש מקצוע תוכיח את עצמה למשתלמת בטווח הארוך.

מסך

 

תוכן עניינים

רוצים לפרסם אצלנו באתר? השאירו פרטים ונחזור אליכם

אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
כתבות אחרונות באתר
ESIM  - שאלות ותשובות
ESIM – שאלות ותשובות

eSIM או Embedded SIM הוא כרטיס SIM דיגיטלי המובנה במכשיר הטלפון הנייד שלכם. בניגוד

כתבות נוספות שאולי תאהבו
ESIM  - שאלות ותשובות
ESIM – שאלות ותשובות

eSIM או Embedded SIM הוא כרטיס SIM דיגיטלי המובנה במכשיר הטלפון הנייד שלכם. בניגוד

.elementor-post__title { height: 8px!important; overflow: hidden!important; } .span.elementor-post__title { display: block; height: 20px; overflow: hidden; }