אילו ערוצי שיווק דיגיטלי קיימים היום לעסקים

בתקופה האחרונה ישנה עלייה מתמדת במספר העסקים שמתעניינים בפרסום ושיווק דיגיטלי.

אפשר להבין את הסיבה לכך – שיווק במדיות האחרות שאינן נוגעות לאינטרנט נחשב למיושן וממוקד פחות מאשר השיווק הדיגיטלי.

יצאנו לשטח כדי לבדוק אילו ערוצי שיווק דיגיטלי קיימים היום עבור עסקים וחזרנו עם התשובות הבאות:

 

רקע אודות שיווק דיגיטלי

למקרה שעדיין לא שמעתם על המושג "שיווק דיגיטלי", אנחנו נתעכב לרגע ונציג בפניכם הסבר קצר אודותיו. שיווק דיגיטלי הוא בעצם שימוש במכלול של כל הפלטפורמות והאפשרויות שעומדות בפנינו ברחבי האינטרנט כדי לפרסם או לקדם תוכן. ההצלחה של השיווק  תלויה קודם כל במטרות שמוגדרות על ידי כל עסק מראש ועל ידי הכנה מדויקת של קהל היעד, מילות המפתח המתאימות וכו'. כעת, כשאתם יודעים מה עומד מאחורי המושג המדובר ביותר בתעשיית הפרסום, אפשר להמשיך ולהציג בפניכם את ערוצי השיווק הדיגיטלי שקיימים כיום. להלן התחומים:

 

  1. פייסבוק

האפליקציה שכבשה את העולם מאפשרת לבעלי עסקים רבים למכור את מרכולתם ושירותיהם אל הגולשים שלא מצליחים להוריד את העיניים והאצבעות מהמסכים. הפרסום בפייסבוק מתאפשר באמצעות 2 המצבים הבאים:

  • פרסום ממומן

מדובר בפרסומות שכל גולש מכיר, הן מופיעות בפיד וממש משתלבות בו כדרך אגב. לעיתים, כשמדובר בפרסומת ממש טובה, היא יכולה להיטמע בפיד ולהיראות כמו פוסט רגיל. לפרסומות אלו יש יתרון משמעותי עבור המפרסמים, שכן, הן מופיעות אך ורק בפני קהל היעד שנבחר בקפידה מראש. כך שאם למשל, קהל היעד הוא אנשים שעוברים דירה, תקפוץ להם פרסומת שמוכרת מטבחים מעוצבים וכו'.

 

  • פרסום חינמי

אפשרות פרסום זו מוכרת לרבים. הכוונה לפרסום באמצעות פתיחת דף שיווקי ובו ניתן להעלות את הפרטים הבאים:

  • תכנים
  • סרטונים
  • תמונות
  • מיקום של העסק וכו'

 

  1. גוגל

ערוץ השיווק הדיגיטלי הגדול ביותר הוא כמובן גוגל. חברות גדולות שעוסקות בתחום השיווק הדיגיטלי עובדות מול גוגל במטרה לקדם אתרי אינטרנט. משיחה קצרה שערכנו עם נציג מחברת Ezcraft שיווק דיגיטלי ,נאמר לנו שלמעלה מ-90% מהחיפושים שמבוצעים ברשת בחרבי הארץ מתבצעים בתוך מנוע החיפוש של גוגל.

 

  1. אינסטגרם

הרשת החברתית שכבשה את הצעירים היא ערוץ שיווק דיגיטלי במסווה בדיוק כמו הפייסבוק. אפשר למצוא בה מגוון רחב של פרסומות שמוצגות לגולשים מבלי שהם בכלל שמים לב. האינסטגרם נחשב לכלי פרסומי חזק ביותר שמאפשר למגוון בעלי עסקים מתחומים שונים להציע את שירותיהם או מוצריהם בפני הצעירים שגולשים באפליקציה שעות רבות במהלך היום.

 

סיכום

אלו היו 3 ערוצי השיווק הדיגיטלי הבולטים ביותר שקיימים כיום לעסקים. בעלי עסקים שרוצים להיות בטוחים שהעסק שלהם נמצא על המפה הדיגיטלית, צריכים לעשות כל שביכולתם כדי לשווק עצמם בתוך אחד או יותר מערוצים אלו. אם יש לכם עסק, זה הזמן להיכנס אל עולם השיווק הדיגיטלי.

מחשב נייד

 

תוכן עניינים

רוצים לפרסם אצלנו באתר? השאירו פרטים ונחזור אליכם

אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
כתבות אחרונות באתר
ESIM  - שאלות ותשובות
ESIM – שאלות ותשובות

eSIM או Embedded SIM הוא כרטיס SIM דיגיטלי המובנה במכשיר הטלפון הנייד שלכם. בניגוד

כתבות נוספות שאולי תאהבו
ESIM  - שאלות ותשובות
ESIM – שאלות ותשובות

eSIM או Embedded SIM הוא כרטיס SIM דיגיטלי המובנה במכשיר הטלפון הנייד שלכם. בניגוד

.elementor-post__title { height: 8px!important; overflow: hidden!important; } .span.elementor-post__title { display: block; height: 20px; overflow: hidden; }