כמה עולה חבילת קידום אתרים בסיסית?

קידום אתרים הוא אחד מהדברים החשובים ביותר כאשר יש לכם אתר ואתם רוצים לקדם אותו. אם השקעתם, הקמתם אתר, שילמתם לא מעט כסף, אתם ודאי ובצדק מחכים לתוצאות שלו. יש לא מעט מקדמים אתרים ברמות שונות, אך לא כולם יניבו את אותם התוצאות, כמו כל דבר, לפעמים איכות ומוניטין יכולים להיות דבר לא זול.

למרות שלעיתים יש מקדמי אתרים שיכולים לעשות עבודה נהדרת והם לא יבקשו סכום מטורף. אז מה הם מחירי קידום האתרים? ואיך בוחרים את החבילה המתאימה לכם?

 

איך נקבע המחיר

מחיר קידום אתרים מתחלק לנושאים שונים, חלק מהנושאים קשורים לבנייה של האתר והסדרתו וחלקם קשורות לפעילויות קידום שוטפות וחלקם ליציאה לקמפיינים ממומנים בתשלום נוסף. מחירון של הכנת אתר על כל רבדיו יכלול את בניית האתר, רישום האתר ואחסון האתר. התשלום הראשוני יהיה עבור בניית האתר שלכם, דבר זה בדרך כלל לא נחשב יקר במיוחד.

במסגרת תשלום זו משלמים על עמודי ראשיים של האתר, דך הבית, אודות וקטגוריות שונות הקשורות לעסק שלכם. רישום של האתר יכלול את רישום הדומיין של האתר שלכם ורישום במרשם דומיינים של החברה אשר מכרה אותו. זה הוא תשלום חד פעמי ולא יקר מאוד, שמאפשר לכם להחזיק בדומיין ברישיון. אחסון האתר הוא התשלום העיקרי, מאחר ומדובר בתשלום חודשי עבור חברת שרתים.

 

מחירון של קמפיין שונים

מחירון קידום אתרים משנה בהתאם לקמפיינים שונים המוציאים לרשת האינטרנט. נוכל למצוא את הקידום האורגני ואת הקידום הממומן. קידום אורגני נגרש תשלום לכותב מאמרים מטעם של חברת קידום, או תשלום קבוע על קידום אשר יופרש לאנשים שונים הקשורים בכתיבת התוכן. קידום ממומן נעשה על ידי חברה שאין לה קשר לחברת הכתיבה. את הקידום הממומן מתקדמים באמצעות פייסבוק, אינסטגרם או מודעות בגוגל.

על המודעות האלה נדרש תשלום, שגובה התשלום נקבע לפי הרשתות החברתיות התוספת של עמלת מכירה עבור חברת הקידום המסדירה עבורכם את המודעות. תשלום נוסף הוא עבור ספקים חיצוניים לפי צורך, כך שגם מומלץ להשקיע מעבר לחברת קידום, כמו ספקים חיצוניים אשר יוסיפו תכנים גרפיים לאתר ולערוצי מדיה שונים.

 

מחירים של חבילות בסיסיות

מחיר של חבילה בסיסית יכלול את כל מה שקשור אל הקמת האתר, כמו בניית האתר, קנייה של דומיין וגם אחסון האתר. חלק מהמחירים יהיו חד פעמיים וינועו בסכומים של כמה אלפי שקלים, חלק מקידום האתר יהיה בעלות חודשית וגם יכול להגיע למחירים שנעים בין כמה אלפי שקלים. אם תשתמשו בקידום ממומן, גם זה יעלה לכם בכמה מאות שקלים עבור רשתות כמו גוגל למשל.

 

לסיכום

קידום אתרים בנוי מכמה פרמטרים שונים, חלקם בסיסיים וחלקם תוספות. חשוב להשקיע בקידום אתרים יעיל ולא להיות מונעים משיקול כלכלי, כי אתר מוצלח שמתוחזק כראוי, יחזיר לכם את ההשקעה ויותר ממנה. בהצלחה!

קידום אתרים

תוכן עניינים

רוצים לפרסם אצלנו באתר? השאירו פרטים ונחזור אליכם

אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
כתבות אחרונות באתר
ESIM  - שאלות ותשובות
ESIM – שאלות ותשובות

eSIM או Embedded SIM הוא כרטיס SIM דיגיטלי המובנה במכשיר הטלפון הנייד שלכם. בניגוד

כתבות נוספות שאולי תאהבו
ESIM  - שאלות ותשובות
ESIM – שאלות ותשובות

eSIM או Embedded SIM הוא כרטיס SIM דיגיטלי המובנה במכשיר הטלפון הנייד שלכם. בניגוד

.elementor-post__title { height: 8px!important; overflow: hidden!important; } .span.elementor-post__title { display: block; height: 20px; overflow: hidden; }