הכירו את פתרונות הסינון השונים לתכנים באינטרנט

תשכחו מהימים שבהם היה פתרון סינון אחיד שמנע כניסה מאתרים מסוימים מאוד.

אנחנו מזמינים אתכם להכיר את הטכנולוגיה הנוכחית שמאפשרת לקיים פתרונות סינון שונים שמתאימים לכל אדם באשר הוא.

כדי שתוכלו להכיר בטכנולוגיה זו, אתם צריכים לקרוא את השורות הבאות לעומק, בהן יופיעו כל הפרטים שאתם צריכים לדעת בנושא.

 

מה זה בעצם אומר סינון תכנים באינטרנט?

רגע לפני שנעמיק בנושא, ראוי שנציין את ההגדרה של סינון תכנים באינטרנט. אנחנו שומעים על ההגדרה הזו לא פעם ומגלים שלא כולם יודעים במה בדיוק מדובר. סינון של תכנים באינטרנט זו אפשרות שבאה לידי ביטוי באמצעות התקנה של תוכנה למחשב או אפליקציה ייעודית לטלפון הנייד. האפליקציה מאפשרת לסנן תכנים שאינם הולמים, כך שאין צורך יותר להימנע מכניסה לאתרים הללו או לחשוש מכך שהילדים שלכם יגלשו בהם בשעות שאתם לא נמצאים בסביבה.

 

פתרונות הסינון השונים

עד לפני כמה שנים היה פתרון סינון אינטרנט אחיד לכלל המשתמשים שהיה מגיע עם קו האינטרנט. אך עם השנים, חברות כמו סייפטק פיתחו פתרונות חדשים שנוגעים לכל גולש וגולשת בפני עצמם. מה הכוונה בעצם? שיש כל מיני פתרונות סינון מותאמים אישית. אם למשל אתם רוצים להימנע מגלישה באתרים מסוימים, עליכם להיכנס אל האפליקציה או התוכנה ולהגדיר את האתרים שנוגעים לתחומי העניין שלכם. ברוב המקרים אתם גם תצטרכו למלא את התכנים שאינכם מעוניינים בהם, למשל:

  • רשתות חברתיות
  • אתרי הלבשה תחתונה
  • אתרי פורנוגרפיה וכו'

הפתרונות החדשים מאפשרים לכל אדם להגדיר את האתרים המתאימים לו ובכך, הם מאפשרים גלישה נוחה לכל גולש בהתאם לאורח החיים שלו. הנה 2 אפשרויות של פתרונות סינון לתכנים באינטרנט:

 

  1. פתרון סינון באמצעות סמארטפון מוגן

פתרון סינון זה מאפשר לכם בעצם לרכוש מכשיר נייד שמגיע עם פיקוח רבני. מכשיר זה משלב טכנולוגיה ושמירה על סינון של תכנים שאינם ראויים. מכשיר מסוג זה מגיע עם רמות סינון שונות והוא מתאים ברוב המקרים לחרדים שזקוקים למכשיר נייד חכם לצורכי פרנסה, גלישה בחדשות או לצורך צריכת תוכן חרדי.

 

  1. מכשיר ווייז

עד לפני כמה שנים היה ניתן להשתמש במכשיר GPS לצורך נסיעות בכבישים. אך היום, אפליקציות הניווט הן חלק בלתי נפרד מהמכשירים הניידים, כך שעולה צורך לעשות שימוש במכשיר הנייד כדי לנווט. אלו המעוניינים במכשיר נייד מסונן יכולים ליהנות ממכשיר שמספק שירותי ווייז בלבד או ווייז ומייל מוגן.

 

לסיום

רגע לפני סיום, חשוב לנו לציין בפניכם שאתם צריכים להיות בטוחים שאתם אכן בוחרים בפתרון סינון איכותי. כדי להגיע למצב שכזה, עליכם להתייעץ עם מכרים, חברים או קרובי משפחה שעושים שימוש לאורך תקופה ארוכה בסינון מסוג זה. בדקו מולם שהם מרוצים מהחברה שמעניקה להם את השירות, ואם כן, תירשמו לקבלת שירות ממנה.

רשת

 

תוכן עניינים

רוצים לפרסם אצלנו באתר? השאירו פרטים ונחזור אליכם

אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
כתבות אחרונות באתר
ESIM  - שאלות ותשובות
ESIM – שאלות ותשובות

eSIM או Embedded SIM הוא כרטיס SIM דיגיטלי המובנה במכשיר הטלפון הנייד שלכם. בניגוד

כתבות נוספות שאולי תאהבו
ESIM  - שאלות ותשובות
ESIM – שאלות ותשובות

eSIM או Embedded SIM הוא כרטיס SIM דיגיטלי המובנה במכשיר הטלפון הנייד שלכם. בניגוד

.elementor-post__title { height: 8px!important; overflow: hidden!important; } .span.elementor-post__title { display: block; height: 20px; overflow: hidden; }