איך למצוא ולגייס את המתכנת הכי טוב בשבילך?

השוק היום מפוצץ בשצף רב של מתכנים חדשים ומהנדסי תוכנה.

המון אנשים הבינו את הפוטנציאל הכלכלי של המקצוע הזה ולכן נוצרה בעיה אחרת על בעלי העסקים.

מרוב קורות החיים וההצעות, קשה לדעת איך לבחור את המתכנתים הטובים ביותר בשביל העסק.

ישנם לא מעט דרכים ליצור את תהליך המינון בצורה טובה, אך רצינו לעזור לכם עם בניה של תהליך המינון.

  הינה כמה עצות וטיפים שיעזרו לכם למצוא את המתכנת המתאים ביותר לחברה שלכם.

 

ניסוח צרכים ספציפיים לחברה

לא סתם רשמנו מקודם "המתכנת המתאים ביותר" ולא המתכנת הטוב ביותר. בשביל שתוכלו לעשות תהליך יעיל של גיוס מתכנים אתם חייבים להבין איך תראה העבודה של אותו המתכנת ומה בדיוק אתם צריכים שהוא יעשה. כל מתכנת מתמחה לאורך הזמן בדברים שונים ובמערכות שונות לכן חשוב שתגדירו לעצמכם מה תהיה המשימה שלו ושתציפו אותה לאורך שלבי הראיונות. כך תוכלו לשמוע מהמרואיינים איך הם יתמודדו עם אותה משימה.

 

מכפילי כוח

אחרי שהגדרתם לעצמכם מה תהיה משימת התכנות, חשוב לנו שתחשבו בנוסף אילו תכונות אופי אתם מחפשים. מעבר ליכולות תכנות, אתם הולכים לגייס שותף לעבודה והדבר הכי חשוב בחברה הוא הדינמיקה שבין עובדי החברה. נסו להבין אילו תכונות אתם מחפשים ולאחר שהגדרתם אותם חישבו טוב אילו שאלות תוכלו לשאול בראיון כדי שתבינו האם יש לאותו מרואיין את תכונות האופי האלה או שלא.

 

כנסים מקצועיים – ריגול תעשייתי

דרך די יעילה למצוא מתכנתים טובים היא ללכת לכנסים ואירועים של חברות גדולות או של חוגי תכנות בעולמות האקדמיה. כנסים של חברות דיגיטל שונות למשל יימשכו אליהם מתכנים שונים שכמוכם, יבואו לשם בשביל למצוא עבודה ולהתחכך עם כל המי ומי. אל תתביישו ללכת לכנסים כאלה ולדוג לעצמכם איזה מתכנת נחמד.

 

חבר מביא חבר- העזרו בהמלצות

מי מאיתנו לא מכיר איזה מתכנת אחד או שניים? אין ספק שימוש בסביבה שלכם יעזור לכם לאתר מתכנתים טובים שבדיוק מסיימים את עבודתם או שרוצים פשוט להחליף סביבת עבודה. מחקר סוציולוגי הראה שהמשרות הכי טובות מגיעות מפה לאוזן דרך מעגל החברים שלכם ולא דרך פרסומים רשמיים. זה נכון גם כשמגייסים עובדים. חשוב לפנות למעגלי חברים שהם לה מהסביבה הקרובה ביותר שלכם כי זה ירחיב את טווח החיפוש שאליו תוכלו להגיע.

בסופו של דבר עבודת הגיוס היא עבודה לא קלה ואנחנו גם מציעים לכם לבדוק עם החברה שלנו על אופציות האחרות בהם תוכלו להיעזר במתכנתים מקצועיים שלא בהכרח יעבדו תחת החברה שלכם אלא יעזרו מרחוק. אם אתם רוצים עוד טיפים וליווי, אתם מוזמנים לפנות לחברה שלנו ואנו נעזור לכם בכל מה שתצטרכו. בהצלחה!

מחשב

 

תוכן עניינים

רוצים לפרסם אצלנו באתר? השאירו פרטים ונחזור אליכם

אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
כתבות אחרונות באתר
ESIM  - שאלות ותשובות
ESIM – שאלות ותשובות

eSIM או Embedded SIM הוא כרטיס SIM דיגיטלי המובנה במכשיר הטלפון הנייד שלכם. בניגוד

כתבות נוספות שאולי תאהבו
ESIM  - שאלות ותשובות
ESIM – שאלות ותשובות

eSIM או Embedded SIM הוא כרטיס SIM דיגיטלי המובנה במכשיר הטלפון הנייד שלכם. בניגוד

.elementor-post__title { height: 8px!important; overflow: hidden!important; } .span.elementor-post__title { display: block; height: 20px; overflow: hidden; }