איך להעביר קבצים ולהגן על העסק מפריצה אינטרנטית

עסקים קטנים לא יודעים הכל, וזה בסדר. הסיבה לכך היא שהם לא חוו הכל, בייחוד אם הם בתחילת דרכם או שהיו מספר "הקפות" שטרם יצא להם להשלים. ועם זאת, באם יש מידע רב שבית עסק עושה בו שימוש, מידע אישי הקשור ללקוחותיו – יש ערך בהצפנתו ובהשקעה ברמת אבטחתו. ישנם שירותי סייבר ואבטחת מידע שניתן ליישם ולשלב לתוך מערך המידע של העסק עוד היום כדי להעלות ברמה את מערך הגנת המידע של העסק.

 

מדוע להגן על המידע העסקי

כשאנחנו אומרים עסקים קטנים, אנחנו לא בהכרח מתכוונים למחזור הכנסות. אם כי אפשר שתהיה לו התאמה למידת הוותק של בית עסק. אם בית עסק מקל ראש בסכנות הכרוכות באחזקת המידע של לקוחותיו, יכול להיות שהוא פשוט לא מודע להן. אנחנו לא אומרים שיש סכנות ושיש האקרים שרוצים את המידע שהוא מחזיק. אלא שאם יש אפשרות פשוטה וקלה להצפין את המידע האישי ויהיה בכך ערך ותועלת, הרי זה משובח.

 

על שירותי סייבר לעסקים

שירות שכזה יכול להתאים לעסקים המחזיקים ומתחזקים מידע אישי הקשור ללקוחותיהם. בין אם מדובר על חברת הייטק, חברה תעשייתית, או משרדים של נותני שירותים כמו פסיכולוגים, מטפלים, רואי חשבון, קוסמטיקאים, עורכי דין וכן הלאה. לא צריך לעשות תואר בסייבר ואבטחת מידע כדי להצפין את המידע, ניתן פשוט להיעזר בשירותיה של חברה שעוזרת בכך.

 

העברות מידע רשתי כעניין שבשגרה

רבים מאיתנו מעבירים כמויות לא קטנות של מידע (תלוי איך מודדים את זה ובהשוואה למה), בלי שבהכרח נדע שאנחנו עושים זאת או שמה שאנחנו עושים אכן נחשב כהעברת מידע. למעשה, כל פעם שאנחנו משתפים תמונה בפייסבוק, או שולחים קובץ וורד באימייל, אנחנו עוסקים בפעילות מסוימת הקשור להעברת מידע.

בכל פעם שאנחנו ממלאים טופס ברשת, מזינים סיסמא לעמוד התחברות, מחפשים פריט ביוטיוב ושלל פעולות אחרות מאפשרת לנו לשלוח ולקבל מידע ברשת. והנפח עוד בגדל בעסק שיש לו מספר מרובה של עובדים. מדובר בפעולות העברת מידע שיכולות להיות חשופות לעיניים חיצוניות. אמנם, לא סביר שמישהו ישקיע זמן, לחינם, לדעת מה אנשים מחפשים ביוטיוב. אך אם יש מידע אישי יותר רלוונטי, שיותר מתבקש לשמור אותו מפני עיניים שאינן מורשות להסתכל ולעיין בו, יש ערך בהסתרתו מעיני רבים ולא מורשים.

 

הוספת שכבת הגנת סייבר על העברת קבצים בעסק

יש אינספור דרכים להוסיף שכבות הגנה ואבטחה למערך המידע של העסק, ואחת מהן היא כדרך יצירת כספות וירטואליות. תפקידן הוא למנוע מהאקרים (או פצחנים) לגשת ולדלות מידע או אפילו לפגום במאפיינים מסוימים במערכות המידע של העסק. כדרך יישום הכספת, ניתן ליישם מערך של הגנת סייבר מניעתי שיגן על מערכות מחשוב שונות וכן גם תהליכי העברת קבצים שאולי מתרחשת בהן. הכספות הווירטואליות מאפשרות להעביר ולשתף את הקבצים בעסק עם לקוחות, עובדים ושותפים באופן השואף להעניק מידה נוספת של הגנת סייבר על המידע המועבר.

פריצה לאינטרנט

תוכן עניינים

רוצים לפרסם אצלנו באתר? השאירו פרטים ונחזור אליכם

אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
כתבות אחרונות באתר
ESIM  - שאלות ותשובות
ESIM – שאלות ותשובות

eSIM או Embedded SIM הוא כרטיס SIM דיגיטלי המובנה במכשיר הטלפון הנייד שלכם. בניגוד

כתבות נוספות שאולי תאהבו
ESIM  - שאלות ותשובות
ESIM – שאלות ותשובות

eSIM או Embedded SIM הוא כרטיס SIM דיגיטלי המובנה במכשיר הטלפון הנייד שלכם. בניגוד

.elementor-post__title { height: 8px!important; overflow: hidden!important; } .span.elementor-post__title { display: block; height: 20px; overflow: hidden; }