איך לייצר מדבקות מעוצבות אישית דרך האינטרנט

אנשי חינוך רבים שזקוקים למדבקות כצורך שוטף בגן הילדים או בבית הספר, לא תמיד מוצאים מה שהם מחפשים בחנויות כלי הכתיבה וזקוקים למדבקות מעוצבות לצרכים שלהם. המאמר יסביר איך לייצר את המדבקות בעיצוב אישי דרך האינטרנט.

 

למה צריך מדבקה בעיצוב אישי?

ישנם מספר תחומי מקצוע שבהם עובדים עם מדבקות באופן קבוע. למשל, אמנים שעושים תערוכות משתמשים במדבקות ומדפיסים עליהן את שם העבודה והשנה בה היא נעשתה. לעומתם, ישנם אמנים שירצו ליצור מדבקות מעוצבות עם הציור בקטן, עם מספר קטלוגי ואופציות אחרות המשרתות את הצרכים שלהם. בדומה, מחנכים ומחנכות בגני הילדים ובבתי הספר משתמשים במדבקות מעוצבות אישית כדי שהילדים יוכלו לזהות את שמם, חפצים שונים במוסד הלימודים, לצורך משחקים שהם יוצרים לכיתה, דפי עבודה, להבדיל בין ימין לשמאל, לשלב ספרות וכיוצא בזה. כך גם כשמדובר בבתי עסק שונים שרוצים לעשות שימוש במדבקות למיתוג העסק שלהם, לסימון מוצרים, לביגוד, כלי כתיבה, תבלינים, למכשיר הנייד או ללפטופ וכד'.

 

מה החשיבות של עיצוב מדבקה אישי?

כאשר אדם מעצב את המדבקות לצרכים האישיים או לצורך מיתוג העסק הוא צריך להיות מקורי כדי להיות צעד אחד מעל המתחרים שלו. כאשר מדובר על עיצוב אישי במוסד הלימודי, גם שם חשובה המקוריות על מנת להשיג את אהדתם של הקולגות וההורים. אך בראש ובראשונה המדבקות משרתות את המטרות שלנו בין אם מדובר על גודל, צורה, צבע, ציור, תמונה, לוגו או כיתוב. זו הסיבה שיש באינטרנט מספר אתרים בהם ניתן לעצב את המדבקות לבד ולקבל אותן במשלוח עד הבית.

 

איך לייצר מדבקה מעוצבת באינטרנט?

אם ניקח לדוגמה עיצוב של מדבקת שם או מדבקת יום הולדת לצורך חינוכי, כל שתצטרכו הוא לדעת באיזו צורה וגודל אתם רוצים אותה ומה תרצו לכתוב עליה. בוחרים במדבקה עגולה או מלבנית בגודל הרצוי, בוחרים את העיצוב הרצוי ומבצעים משלוח. ההזמנה כוללת לפחות סט של כמה עשרות מדבקות והמחיר הוא מצחיק.

ניתן לעצב כ-86 מדבקות רחבות, כ-80 מדבקות ליום הולדת, יותר מ-90 מדבקות עם שם ועוד. בחירת העיצוב כוללת את סגנון הגופן, הגודל שלו והצבע כשמדובר על טקסט, גופן ועיצוב ספרות כשרוצים מדבקות עם מספרים קטלוגים או מספרי טלפון, דמויות מצוירות או חפצים כשרוצים להפיק את המדבקות עבור ילדים וכד'.

 

היתרונות של מדבקה בעיצוב אישי

היתרון הבולט ביותר הוא היכולת ליצור את המדבקות בצורה מהירה ונוחה מבלי לשבור את הראש יותר מדי. בצורה כזו גם חוסכים זמן על עבודה וגם זמן על התרוצצות בין חנויות כלי הכתיבה. כאשר המדבקות מגיעות ארוזות במשלוח מהיר כל שנותר הוא להדביק אותן במקומות המתאימים ולהשתמש בהן בצורה בטוחה ויעילה גם אם הן באות במגע עם נוזלים או כתמים.

מדבקות בצורת ציפורים

תוכן עניינים

רוצים לפרסם אצלנו באתר? השאירו פרטים ונחזור אליכם

אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
כתבות אחרונות באתר
ESIM  - שאלות ותשובות
ESIM – שאלות ותשובות

eSIM או Embedded SIM הוא כרטיס SIM דיגיטלי המובנה במכשיר הטלפון הנייד שלכם. בניגוד

כתבות נוספות שאולי תאהבו
ESIM  - שאלות ותשובות
ESIM – שאלות ותשובות

eSIM או Embedded SIM הוא כרטיס SIM דיגיטלי המובנה במכשיר הטלפון הנייד שלכם. בניגוד

.elementor-post__title { height: 8px!important; overflow: hidden!important; } .span.elementor-post__title { display: block; height: 20px; overflow: hidden; }