איך להגדיל את העסק בעזרת שיווק נכון

המטרה – הגדלת חשיפת העסק לקהל יעד רחב היקפים וספציפי ככל הניתן.

הדרך – שיווק דיגיטלי בעזרת שימוש בכלים המוצעים וזמינים לנו כיום שלא היו לנו בעבר. במאמר הבא נבין את יכולות השיווק הדיגיטלי בזמנינו וכיצד לנצל אותן לטובתינו ולטובת העסק או השירות שאנו מציעים לעולם.

 

שיווק בדיגיטל זוהי הדרך האפקטיבית ביותר?

תארו לכם פרסומת טלויזיונית בתקציב עתק, כזאת שמופיעה רגע לפני תוצאות סוף העונה של תוכנית הריאליטי הכי נצפית באותה התקופה. לכמה זוגות עיניים הייתם מעריכים שהגיעה הפרסומת? מליון? שניים? ומתוך אותה כמות גדולה יחסית של זוגות עיניים, כמה מתוכן רלוונטיים בכלל לתוכן השיווקי? התשובה היא שאחוז לא גדול. בעזרת הטכנולוגיות הקיימות היום ניתן להרים קמפיין שיגיע למספר ענק של אנשים ובנוסף לכך לטארגט (target) שהאנשים אשר יחשפו לתוכן יהיו אנשים שככל הנראה יש להם זיקה מלכתחילה לשירות.

  1. שיווק דיגיטלי ברשת נבנה על אתר או עמוד נחיתה אותו נחשוף לקהל הלקוחות העתידיים שלנו. מטרת האתר היא ליצור תנועה וחשיפה רחבה למוצר אותו אנו מספקים ובסופו של דבר להגדיל את הרווחים בסוף מחזור.
  2. עמוד הנחיתה צריך להיבנות בצורה אפקטיבית כדי לייצר חווית שימוש נעימה למשתמש ומתוך הבנה שהעולם כיום מייצר המון הסחות דעת ולכן אנו חייבים לתפוס את תשומת ליבם של הלקוחות הפוטנציאליים עם ערך איכותי ונעים למראה.
  3. מכאן אנו מגיעים אל העסק האמיתי – לב השיווק הדיגיטלי: קמפיין ממומן בענקיות הטכנולוגיה. זהו שירות שמומלץ יהיה להיעזר בשירותים של משרד פרסום כדי למקסם את יעילותו. מדובר בשירות עוצמתי בו אנו מגדירים תקציב, משך זמן וקריטריונים ליעד הלקוחות שלנו(כמו גיל,מקצוע,מקום מגורים….) ועל פי כל המידע שהזנו ענקיות הטכנולוגיה ייעדו את הפרסום אל האנשים שהן יאתרו עבורנו. מדובר בעבודה על פי תקציב ועל כן מומלץ יהיה להיוועץ עם משרדי פרסום לעסקים קטנים או גדולים כדי לראות שהציפיות שלנו אינן מופרכות או שמא נמוכות.
  4. את הקמפיין ניתן לבחון תוך כדי תנועה ומומלץ לבקש מהחברה אשר אנו נעזרים בה שתשתף אותנו בהארות אליהן היא מגיעה תוך כדי שהקמפיין באויר. בעודו באויר ניתן לשנות את האלגוריתם ולמקסם את יעילותו ולהנות מההתאמה האישית המתאפשרת בתחום.

 

דרכים נוספות להגדיל את העסק?

הגדלת העסק יכולה להיעשות במגוון צורות וזויות – משינויים בכוח אדם, עד לחקירת המודל העיסקי ושיפורו. מתוך כל הדרכים הדרך המהירה ביותר הינה שיווק יעיל בתקציב מתאים, זו תהיה פעולה אפקטיבית ביותר להגדלת העסק ורווחיותו.

 

לסיכום

עולם השיווק הדיגיטלי הינו רחב היקפים ומאפשר לנו להינות מתוצאות מהירות שניתן למפות בזמן אמת. כאשר אנו חושבים על הגדלת העסק בצורה נכונה שווה יהיה לבחון את הנושא מקרוב ולפחות להיוועץ עם חברה אשר עוסקת בנושא.

דיגיטל

תוכן עניינים

רוצים לפרסם אצלנו באתר? השאירו פרטים ונחזור אליכם

אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
כתבות אחרונות באתר
כתבות נוספות שאולי תאהבו
.elementor-post__title { height: 8px!important; overflow: hidden!important; } .span.elementor-post__title { display: block; height: 20px; overflow: hidden; }