איך חוויית משתמש קשורה לקידום האתר

קידום אתרים כיום הוא דבר קריטי לכל בעלים של אתר אינטרנט המעוניין שהאתר ימריא ושתהיה בו תנועה.

אתר ללא תנועה דומה לחנות אליה לא נכנסים לקוחות – ולא משנה כמה המוצרים המשווקים באתר טובים, אם משתמשים לא נכנסים לאתר האתר לא שווה הרבה.

קידום אתרים איכותי דורש התמחות בתחומים מגוונים: החל מתחומים טכניים וטכנולוגיים וכלה בשיווק ויצירת תוכן איכותי.

אחד מהפרמטרים המרכזיים בקידום אתרים הוא שיפור חוויית המשתמש כאשר ללא השקעה בשדה זה האתר יתקשה להתקדם.

 

מהי חוויית משתמש?

חוויית משתמש היא מה שהגולש מקבל כאשר הוא נכנס לאתר. חוויית משתמש משקללת את נוחות ההתניידות באתר, את מהירותו, את הקלות למצוא מוצר או שירות מסוים בו, הוא הרושם הראשוני מהאתר, הנוחות לבצע רכישה ועוד.

למעשה, בניית אתר באופן הממוקד בחוויית המשתמש ייעשה תוך התמקדות בגולש הנכנס לאתר. כל אלמנט עיצובי, שיווקי וטכני צריך להיעשות תוך לקיחה בחשבון את נוחות המשתמש.

 

מדוע חוויית המשתמש כה חשובה?

כמעט בכל תחום השוק כיום הוא תחרותי וכדי לשרוד יש גם להציע שירות ברמה שתאפשר להתחרות באחרים וגם לדאוג שלקוחות פוטנציאליים ישמעו על השירות שאנחנו מציעים וישתכנעו לצרוך אותו דווקא מאיתנו. מסיבה זו, כאשר גולש נכנס לאתר שלנו נעשה כל שביכולתנו שיישאר באתר ושיקנה ממנו את מה שאנחנו מוכרים, או שיצרוך את התוכן אותו אנחנו מציעים. כדי שזה יקרה על האתר לעשות רושם ראשוני טוב ולהיות נוח לשימוש. כל זה משוקלל תוך חווית משתמש.

 

מה הקשר בין חוויית משתמש לקידום אתרים?

לחוויית משתמש ישנה השפעה ניכרת על משך הזמן שהגולש הממוצע נמצא באתר. ככל שחוויית המשתמש טובה יותר כך גולשים יישארו זמן רב יותר באתר. מנועי חיפוש ובראשם גוגל לוקחים בחשבון את משך השהות באתרי אינטרנט ומשקללים נתון זה בקביעת דירוג האתר בתוצאות חיפוש. חוויית משתמש טובה תביא לידי כך שהגולשים יישארו באתר זמן רב, ודבר זה יסייע לכך שדירוג האתר בגוגל יעלה.

מקדם אתרים מבינים בשיפור חוויית משתמש, וכך מסוגלים לשפר את דירוג האתר בגוגל.

 

דרכים לשיפור מהירות האתר

אנחנו חיים בדור שאוהב שדברים מגיעים אליו במהירות, כאשר כל דקה שווה כסף. לכן חשוב להשקיע במהירות האתר, וכך ניתן לעשות זאת:

  1. להשתמש בכלים לכיווץ משקל תמונות ללא פגיעה באיכותן.
  2. כתיבת קוד עדכני ונקי הכולל את החידושים הנוכחיים ונעדר שורות מיותרות.
  3. להשתמש בשרת ייעודי שיאיץ את מהירות האתר.

 

היעזרו בשירותו של מקדם אתרים לשיפור האתר שלכם

יש דברים שקשה לעשות לבד כאשר אתם לא מתמחים בתחום וקידום אתרים הוא אחד מהם. בדרך כלל בעלי אתרים הם בעלי עסקים ומתמחים בתחום של העסק שלהם אך לא בקידום אתרים באינטרנט. לכן מומלץ להיעזר בשירותו של מקדם אתרים מקצועי שייקח את האתר שלכם קדימה.

אחד ממקדמי האתרים המומלצים כיום בשוק הוא ניר אזולאי. לניר אזולאי ניסיון של מעל 7 שנים בקידום אתרים, והוא מתמחה בקידום אורגני בגוגל, התאמה של האתר למנועי חיפוש וכן שיפור של חוויית המשתמש.

 

אותיות קידום

תוכן עניינים

רוצים לפרסם אצלנו באתר? השאירו פרטים ונחזור אליכם

אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
כתבות אחרונות באתר
ESIM  - שאלות ותשובות
ESIM – שאלות ותשובות

eSIM או Embedded SIM הוא כרטיס SIM דיגיטלי המובנה במכשיר הטלפון הנייד שלכם. בניגוד

כתבות נוספות שאולי תאהבו
ESIM  - שאלות ותשובות
ESIM – שאלות ותשובות

eSIM או Embedded SIM הוא כרטיס SIM דיגיטלי המובנה במכשיר הטלפון הנייד שלכם. בניגוד

.elementor-post__title { height: 8px!important; overflow: hidden!important; } .span.elementor-post__title { display: block; height: 20px; overflow: hidden; }