קידום אתרים באינטרנט עבור בעלי מקצוע – המדריך המקוצר

בעבר, בעלי מקצוע היו בעלי שליטה אזורית במאגר לקוחות מוגדר. תושבים חדשים היו שומעים עליהם מהשכנים או מחברים, וכך הייתה תעסוקה יציבה. היום, רוב הישראלים מחפשים בעלי מקצוע דרך האינטרנט, שמאפשר להם השוואה של מחירים והגעה לבעלי מקצוע רחוקים. לכן, כל בעל מקצוע חייב להשקיע בקידום אינטרנטי לשירותיו. מאמר זה יציג מדריך מקוצר לנושא.

 

שלב ראשון, הקמה של אתר אינטרנט מזמין

לפני שמתחילים לדבר על קידום אתר אינטרנט, יש לבנות את האתר. בניית האתר היא אחד מהשלבים החשובים ביותר בתהליך המיתוג הדיגיטלי שלכם. חשוב שהאתר ישדר מקצועיות, ושלא ייראה כאתר שנבנה באופן חובבני. עבור בעלי מקצוע שאין ברצונם להשקיע סכומים גדולים בבנייה מקצועית, קיימות אופציות חינמיות כמו WIX לבניית אתר פשוט במהירות גדולה. כדאי מאוד לשלב באתר פרטי התקשרות אתכם, מידע על ניסיון תעסוקתי והכשרות אותן עברתם, כמו גם אזורי פעילות עיקריים. ככל שתפרטו יותר באתר, ותשלבו תמונות וסרטונים, כך התעבורה אליו תהיה גדולה יותר, וההזמנות יזרמו במהירות רבה יותר.

 

שלב שני, קידום האתר לראש רשימת תוצאות החיפושים

בין אם מדובר על אינסטלטור, גנן, או מנעולן, אין דבר חשוב יותר מאשר להופיע בראש רשימת תוצאות החיפוש בגוגל לאיתור לקוחות חדשים. התחרות על הופעה גבוהה במנוע החיפוש היא רבה, ובעלי עסקים שונים משקיעים סכומי עתק כדי לנצח את מתחריהם. יש למעשה שתי אפשרויות עיקריות לקידום אתרים בגוגל, קידום ממומן מול קידום אתרים אורגני.

 

קידום ממומן

במסגרת קידום ממומן תאלצו לבדוק מהם מילות החיפוש הרלוונטיות עבור השירות אותו אתם מספקים, ולאחר מכן תוכלו להציע תשלום לגוגל כדי שתופיע לזמן מסוים מודעה ממומנת המפרסמת את האתר שלכם. חשוב לזכור, שבשיטה זו יופיע תחת המודעה סימון שמדובר בתוכן ממומן, מה שעלול להרתיע חלק מהלקוחות.

 

קידום אורגני

אפשרות נוספת היא קידום אורגני. קידום אורגני נעשה תוך התאמה לצורה בה פועל מנוע החיפוש, ולמעשה מעלה את האתר שלכם למעלה בתוצאות בצורה "טבעית". הדרך לעשות זאת היא באמצעות קישוריות האתר לאתרים אחרים, והוספת תכנים המכילים מילות חיפוש רלוונטיות לאתר שלכם. מדובר בעבודה קשה, הדורשת מומחיות וכדאי לתת למקדמי אתרים מקצועיים לבצע זאת עבורכם. קידום אורגני יאפשר לאתר שלכם להישאר זמן ממושך יותר בראש רשימת תוצאות החיפוש, אך כדי שהמצב יימשך זמן רב, יהיה עליכם להמשיך להשקיע ולהוסיף תכנים רלוונטיים.

 

אפשרות נוספת היא פשוט לפנות לאתר שיפוצים פלוס

אם אין לכם את הרצון או המשאבים הדרושים לייצר אתר חדש מאפס ולהתעסק עם קידומו, תוכלו להצטרף לשירותי האתר שיפוצים פלוס. מדובר בכתובת החדשה והיעילה ביותר לחיפוש בעלי מקצוע בישראל. כמות הלקוחות באתר רק גדלה, מאחר והוא שומר על סטנדרט גבוהה של בעלי מקצוע אותם הוא מפרסם.

אותיות קידום

תוכן עניינים

רוצים לפרסם אצלנו באתר? השאירו פרטים ונחזור אליכם

אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
כתבות אחרונות באתר
ESIM  - שאלות ותשובות
ESIM – שאלות ותשובות

eSIM או Embedded SIM הוא כרטיס SIM דיגיטלי המובנה במכשיר הטלפון הנייד שלכם. בניגוד

כתבות נוספות שאולי תאהבו
ESIM  - שאלות ותשובות
ESIM – שאלות ותשובות

eSIM או Embedded SIM הוא כרטיס SIM דיגיטלי המובנה במכשיר הטלפון הנייד שלכם. בניגוד

.elementor-post__title { height: 8px!important; overflow: hidden!important; } .span.elementor-post__title { display: block; height: 20px; overflow: hidden; }