4 שלבים לבניית חנות ווקומרס

עם מיליוני משתמשים מרוצים ואלפי ביקורות נלהבות, WooCommerce מפעילה כעת מעל 41% מכל החנויות המקוונות. זהו פיתרון המסחר האלקטרוני החופשי הפופולרי ביותר בעולם. 4 שלבים לבניית חנות ווקומרס מוצלחת:

 

שלב 1: הגדרות וצעדים ראשונים

הצעדים הראשונים האלה הם חיוניים, אבל תתפלאו מכמה אנשים שממהרים בתחילת דרכם בתהליך בניית אתרים ואז בסופו של דבר נתקעים בקירות בהמשך הדרך.

הגדרות ראשונות הם הבסיס להצלחת האתר והחנות שלך. הגדרת מעבדי תשלום תאפשר לך לקבוע כיצד ישלמו הלקוחות עבור המוצרים שירכשו. על מנת לעקוב אחר כל הנתונים שלך ולהקל על ניתוחם, מומלץ לעבוד עם גוגל אנליטיקס, הכלי הנפוץ בעולם לניתוח סטטיסטי של אתרי אינטרנט.

בצע הגדרות נוספות כמו מהירות האתר שישפיע כמה מהר יעלו הדפים באתרך או הגדרת אבטחה סטנדרטית.

 

שלב 2: יצירת עיצוב

עיצוב ותוכן הם היבטים חשובים מאוד בחנות שלך. זה יותר מסתם לגרום לדפים שלך להיראות מושכים. החנות המקוונת שלך צריכה להיות יותר מסתם פלטפורמה לייצור מכירות; עליו להציג את המותג הייחודי שלך, לשתף סיפור ולאפשר ללקוח להתחבר אליו.

חשבו על הלקוח האידיאלי שלכם – מה המניעים שלהם? מה נקודת הכאב שלהם? איזה נושא אתה פותר? מה ימשוך אותם? חשוב על כל הדברים האלה … ואז בנה אתר שידבר אל הלקוח האידיאלי שלך. אתר שיעסוק את אותו לקוח. חווית משתמש חשובה מכרעת, לכן זכרו זאת תמיד.

מתג את החנות שלך בסגנון ייחודי משלך, יאפשר להפוך את האתר שלכם לייחודי בפני עצמו ומושך אנשים. בנוסף, יצירת תוכן שימושי היא דרך נהדרת למשוך מבקרים חדשים ומעסיקים אותם.

בנה בלוג לאתר שלך, וצור תוכן שיעזור, להניע, ולהעניק השראה למבקרים באופן אידיאלי. פעולה זו תאפשר לך לפתח קשר עמוק יותר עם המבקרים שלך. זה מבדיל אותך מהמתחרים שלך.

עזור ללקוחות שלך על ידי מתן משאבים בחינם שאתה יכול. ככל שתשרת יותר את הלקוחות שלך, כך הם יבטחו בך. אמון = נאמנות, מה שמוביל ליותר מכירות!

 

שלב 3: הגדרת מוצרים

סוג ההגדרה האידיאלי ישתנה לפי אופי המוצר שלך. ודא שאתה מציג את המוצרים שלך באופן שהקהל שלך יעריך. מה הם היו רוצים לדעת על המוצר? מה הם היו רוצים לראות? האם צריך שיהיו לך תמונות, סרטוני הדגמה או כל סוג מסביר?

הצגת תמונות וסרטונים יאפשרו ללקוחות הפוטנציאלים שלך לדמות את המגע והתחושה של המוצר כאילו היה מולם. בצע תמחור ומיצוב מוצר על פי מחקר השוק האינטרנט ופתח את האסטרטגיה השיווקית שלך. צור מצגת מוצר משכנעת מאוד שתוצג באתר ותגרום ללקוחות שלך לרכוש אותו ולהוסיף עוד מוצרים לסל הקניות שלהם.

 

שלב 4: אוטומציה

העסק שלך תלוי במערכות עליהן אתה בונה. זו הסיבה שכל כך חשוב לבנות עסק כלשהו לניהול מבלי להיות תלוי בך. בנו את האתר שלך כאילו אתה מתכנן לזכות אותו. הצב את כל המערכות החשובות במקומן כך שתוכל לפעול בהצלחה מבלי שתסתמך עליך. הגדרת מערכת CRM, שירות אוטומציה בדוא"ל המזמין לקוחות לחזור לאתרך או תוספים אחרים יאפשרו לאתר שלך לקבל לקוחות בחזרה בכל פעם מחדש.

אתר מכירות בנוי

תוכן עניינים

רוצים לפרסם אצלנו באתר? השאירו פרטים ונחזור אליכם

אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
שיתוף ב print
כתבות אחרונות באתר
כתבות נוספות שאולי תאהבו
.elementor-post__title { height: 8px!important; overflow: hidden!important; }.span.elementor-post__title { display: block; height: 20px; overflow: hidden; }