בעל עסק? אתה חייב לרכוש שירותי תמיכה וניהול רשתות!

שירותי תמיכה וניהול רשתות הם חלק חשוב מאוד ממערך פתרונות המחשוב של עסק או חברה. שירותי תמיכה וניהול רשתות כוללים בדרך כלל: אבטחת מידע, התקנה של תוכנות, גיבוי ענן, אופטימיזציה של תהליכי עיבוד, תחזוקת מחשבים והגנה מפני מתקפות סייבר.

בהבטחה – במידה ותשכילו להשתמש בשירותיה של חברה המציעה שירותי תמיכה וניהול רשתות – לא תבינו איך הסתדרתם לפני כן. במאמר זה, נשטח את היתרונות של השירותים הללו וכיצד אלו יכולים לעזור לחברה שלכם לפרוח.

 

חיסכון כספי

נגלה לכם סוד: העסקת איש IT (איש סיסטם) בעל ניסיון מקצועי לעסק שלכם בלבד היא עניין יקר מאוד. איש IT מרוויח כ-15 אלף ש"ח בממוצע, וזה עוד לפני ההטבות, קרנות למיניהן וביטוח לאומי. במידה ואתם חברה קטנה עד בינונית (ולא תאגיד, לדוגמא) – עדיף שתשלמו על שירותי חברה הנותנת את שירותי IT מרחוק. זה הרבה יותר משתלם לטווח הארוך, ומדובר בפחות התעסקות (משכורות וכו').

כמו כן, איש IT יכול לעזוב במפתיע, לחלות – לא עלינו, לעבור לחברה המתחרה, לא להסתדר חברתית בין העובדים, לברוח למקסיקו… חברה חיצונית חייבת לתת שירות מושלם בכל עת, על מנת להצדיק את קיומה. תמיד יהיה מי שיעבוד ומי שיהיה בכוננות, ולא צריך לדאוג מעניינים אלו.

חיסכון כספי

ייעול תהליכי העבודה

אחד היתרונות המשמעותיים של השכרת שירותיה של חברה המתמחה בתמיכה וניהול רשתות הוא סיוע במקרה של תקלות – בכל שעה ובכל יום. בצורה הזו, לא תצטרכו לחכות לטכנאי, לחכות שעות לשירות לקוחות טלפוני או להעסיק איש IT בחברה.

כמו כן, חברות הנותנות שירותי תמיכה וניהול רשתות בדרך כלל מנהלות את כל הקשור לאנטי וירוסים, תחזוקת הרשת, רישוי אדמינים, אבטחה, ניהול משתמשים ועוד. כי, אם נאמר את האמת – למי יש זמן להתעסק בכל אלו כשעסוקים בעסק עד מעל הראש?!

ייעול תהליכי העבודה

רמה גבוהה של שירות וידע

שירותי IT מקצועיים מספקים ידע ושירות ברמה הכי גבוהה שיש. כשבוחרים בחברה שחרטה על דגלה התמקצעות בתמיכה וניהול רשתות, בוחרים בחברה שמאחוריה ניסיון רב (גם חברה חדשה יחסית – יש לשער כי מנהליה עבדו פעם בתור אנשי IT עצמאיים או בחברות גדולות).

כמו כן, אם מדובר בהשכרת שירותי IT לחברה חדשה, החברה החיצונית אותה תשכירו יכולה לעזור להקים את מערך המחשוב כולו, מה שיזרז את הקמת העסק. כמו כן, מדובר בתחום תחרותי ביותר – בשלמ מספר היזמים והעסקים הגבוה בישראל, ולכן חברות ה-IT בארץ מקפידות מאוד על מתן שירות מושלם, הפועל 24/7 וכולל גם ביקורים פיזיים של טכנאיים במידה ולא ניתן לפתור את הבעיה מרחוק.

לסיכום, זה לא משנה אם הרשת המשרדית שלכם פשוטה וקטנה, או מורכבת וגדולה. אתם פשוט זקוקים לחברת המספקת שירותי תמיכה וניהול רשתות – מפני שהעבודה ברשת היא חלק בלתי נפרד מכל בית עסק בימינו. נקודה.

בעל עסק אתה חייב לרכוש שירותי תמיכה וניהול רשתות!

תוכן עניינים

רוצים לפרסם אצלנו באתר? השאירו פרטים ונחזור אליכם

אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
כתבות אחרונות באתר
ESIM  - שאלות ותשובות
ESIM – שאלות ותשובות

eSIM או Embedded SIM הוא כרטיס SIM דיגיטלי המובנה במכשיר הטלפון הנייד שלכם. בניגוד

כתבות נוספות שאולי תאהבו
ESIM  - שאלות ותשובות
ESIM – שאלות ותשובות

eSIM או Embedded SIM הוא כרטיס SIM דיגיטלי המובנה במכשיר הטלפון הנייד שלכם. בניגוד

.elementor-post__title { height: 8px!important; overflow: hidden!important; } .span.elementor-post__title { display: block; height: 20px; overflow: hidden; }