שיטות קידום אתרים שכדאי לכם להכיר:

למי זה טוב ולמה זה טוב

מילה וחצי לפני שניגש לחלק המלמד של המאמר, חשוב להדגיש את עוצמת הקידום שקיימת כיום בזכות אותם כלים וירטואליים שנוספו למשק. השיווק שינה את פניו ופתח שער אל קהל רחב, גלובאלי ורלוונטי לכל עסק ולכל תחום בצורה ספציפית.

 

שיטות קידום אתרים:

  • קידום אתרים ממומן בגוגל – מדובר באחד הכלים החזקים הקיימים בשוק. גוגל הינו מנוע החיפוש הגדול בעולם בו משתמשת כמעט כל האנושות למציאת תשובות ומידע. קידום במנוע החיפוש יעיל ביותר ומציג את האתר שלנו בשאיפה במקום הגבוה ביותר בסדר התשובות שישלחו בחזרה אל לקוחות פוטנציאליים אשר מחפשים תחומים אשר קשורים אלינו.
  • קידום ממומן ברשתות החברתיות – פייסבוק, אינסטגרם, טיקטוק וכל טוב. למי מכם שיש אינסטגרם מוזמן לפתוח אותו כעת ולהעביר סטורים בראש העמוד הראשי, בכל סטורי שלישי תופתעו לגלות פרסומת למוצר שבמידה כזו או אחרת רלוונטי אליכם. למי מכם שאין אינסטגרם אך יש פייסבוק בוודאי מכיר את התופעה המטרידה כאשר אנו מדברים בשיחת סלון על נושא מסוים ותוך מספר רגעים – ממש בגלילה הבאה שלנו ברשת החברתית אנו כבר מוצפים בפרסומות באותו הנושא. זוהי העוצמה של איסוף המידע של הרשתות וזוהי העוצמה שאנו יכולים לנצל לטובתנו.
  • קידום בצורה טבעית – ניתן לבנות אתר אשר יקדם את עצמו בצורה פאסיבית וישלח מאדם אחד לשני. האפשרות הזו היא ללא ספק חיובית ותורמת אך מצריכה יצירתיות,יכולת ביצוע והבאת ערך אמיתי למשתמש שירצה לחלוק עם המעגלים החברתיים שלו. כמו שיר אשר יצא לאור ומוצא עצמו בראש מצעד הפזמונים ללא סיוע של שיווק.
  • עקביות ולינקים – אחד המנגנונים החזקים של כל מנוע חיפוש ורשת חברתית הוא מנגנון שבגדול "בודק חיות" של אתר. אתר אשר ימולא בתוכן בצורה עיקבית (עדיפות רבה לתוכן איכותי בעל ערך) וימולא בלינקים אשר מקשרים את האתר לדברים רלוונטיים – זוהי דרך נוספת וחינמית (בתנאי שאתם מוסיפים תוכן בצורה עצמאית) להתקדם בביטחה ברחבי הרשת למחקום טוב יותר.

 

האם מומלץ לשלב כמה שיטות? וכיצד?

ישנן שיטות רבות לפעול בזירה הוירטואלית. כמובן שמומלץ לשלב בין האפשרויות השונות הרי אינן עולות אחת כנגד השניה אלא מסייעות האחת לשניה. חשוב לראות שטרם משקיעים כסף בקמפיינים, בניית אתר, הפקת תוכן וכל מה שמסביב – שאנו יודעים מהי האסטרטגיה שלנו לפעולה. הגדרת מטרות, יעדים, תקציב ומציאת בעל מקצוע שיכול ללוות אותנו וגם בזמן אמת לתחקר את הקמפיין ולשפרו. "משרד פרסום ירדן דיגיטל" יהיה מקום מעולה להתחיל בו את הדרך. מדובר במשרד ישראלי שכבר הראה הוכחות בשטח איך בתקציבים שונים מגיעים ליעדים היעילים ביותר.

 

לסיכום

הקידום ברחבי הרשת הינו מגוון ועשיר – הכלים לרשותכם, אנשי המקצוע במרחק של שניים שלושה קליקים, נצלו את המשאבים הקיימים.

 

בונה אתרים

תוכן עניינים

רוצים לפרסם אצלנו באתר? השאירו פרטים ונחזור אליכם

אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
כתבות אחרונות באתר
כתבות נוספות שאולי תאהבו
.elementor-post__title { height: 8px!important; overflow: hidden!important; } .span.elementor-post__title { display: block; height: 20px; overflow: hidden; }