שיטות לבניית פרופיל קישורים

בניית פרופיל קישורים איכותי היא אחת הפעולות החשובות ביותר בכל תהליך קידום אורגני של אתר אינטרנט. מנועי החיפוש עושים שימוש בקישורים על מנת להעריך את מידת הרלוונטיות והפופולריות של אתרי אינטרנט בתחומים מסויימים ובנישות שבהן הם פועלים. זאת הסיבה, שבכל תהליך קידום אורגני של אתר, מושקעים מאמצים לא מעטים בניסיון לבנות פרופיל קישורים איכותי ככל הניתן לאתר שמבקשים לקדם. אז איך בכלל משיגים קישורים חדשים, ומה חשוב לבדוק כאשר בונים פרופיל קישורים? המשיכו לקרוא.

 

רכישה של קישורים

אם יש לכם תקציב פנוי, ולעומת זאת אין לכם זמן ומשאבים להשקיע בתהליך הבניה של פרופיל הקישורים הנכנסים לאתר, רכישה של קישורים יכולה להיות פתרון מצויין עבורכם. ברכישה של קישורים, למעט התשלום אותו תעבירו למנהל האתר שיארח את הקישור שלכם או למתווך איתו סגרתם את העסקה, לא תצטרכו לתת כל תמורה נוספת, כמו קישור יוצא מן האתר שלכם לאתר שלישי.

ישנם לא מעט שירותים באינטרנט המציעים קישורים תמורת תשלום כספי. לפני שאתם מתקשרים מול חברה או פרילנסר לצורך רכישה של קישורים, ודאו כי אתם למעשה רוכשים את הקישור ולא רק שוכרים אותו לתקופה זמנית, ודאו כי האתר ממנו אתם צפויים לקבל את הקישור הוא אתר סמכותי ואיכותי, ולא מכיל קישורי ספאם, וכן בידקו גם את מידת הרלוונטיות של הקישור, אל העמוד באתר שלכם שאליו יפנה הקישור.

איש קידום מקצועי

 

החלפה של קישורים

לצד רכישה של קישורים מפורטלים וממגזינים שונים, עומדת לכם האפשרות לבצע החלפה של קישורים. בדרך כלל, החלפה כזאת מתבצעת באמצעות מתווך (שנקרא גם מקדם אתרים), שכן החלפה קישורים הדדית בהיקף נרחב (אני מוציא לאתר שלך קישור, ואתה מוציא מאותו אתר קישור לאתר שלי) היא אסורה על פי מנוע החיפוש של גוגל. קבוצות להחלפה של קישורים תוכלו למצוא כפטריות אחרי הגשם ברשת החברתית פייסבוק וגם באתרי אינטרנט ייעודיים שונים.

 

לפני שאתם מבצעים החלפה של קישור, ודאו כי אתם מסכימים עם הצד הנגדי על הפרמטרים האלה: כמה מילים תכתבנה במאמרים שתחליפו, איזה צד כותב איזה מאמר, מהו טקסט העוגן ממנו יצא הקישור, האם נדרשת גם תמונה בעלת זכויות יוצרים, כמה קישורים ניתן יהיה להוציא מן המאמר, היכן ימוקם המאמר באתר שבו יוטמע, כיצד יש לארגן את התגיות במאמר ועוד.

 

מציאת הזדמנויות לקבלת קישורים

דרך נוספת להרחיב את פרופיל הקישורים הנכנסים לאתר שלכם, היא באמצעות ניצול הזדמנויות. למה הכוונה? ישנן מספר דרכים שבהן תוכלו לשכנע בעל אתר שלישי להוציא קישור אל האתר שלכם. מתי זה יקרה? למשל, כאשר תמצאו קישור שבור באתר שלו. כלומר, במהלך שיטוט באתר של צד שלישי, תבינו שלחיצה על קישור מסויים מובילה לדף שהוסר מן הרשת. קישור שבור כזה יוצר חווית משתמש לא מיטבית עבור גולשים באתר של הצד השלישי, ואם תנהלו נכון משא ומתן עם הגורם הזה, תוכלו להציע לו להחליף את הקישור השבור בקישור שעובד, לאתר שלכם כמובן. בעל האתר, במקרה כזה, יוקיר לכם תודה על כך שפתרתם עבורו בעיה באתר.

דרך נוספת שבה תוכלו לנצל הזדמנות לצורך קבלת קישור היא באמצעות מציאת אזכורים, אותם מקומות ברשת האינטרנט שבהם מוזכר שם בית העסק שלכם, ללא קישור. במקרה כזה, תוכלו לפנות אל בעל האתר, לציין כי הבחנתם בכך שאזכר אתכם בכתבה שערך או מאמר שהעלה לאתר, ולשאול אם יהיה מוכן, בנוסף לאזכור, להוציא לאתר שלכם גם קישור.

 

תוכן עניינים

רוצים לפרסם אצלנו באתר? השאירו פרטים ונחזור אליכם

אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
כתבות אחרונות באתר
ESIM  - שאלות ותשובות
ESIM – שאלות ותשובות

eSIM או Embedded SIM הוא כרטיס SIM דיגיטלי המובנה במכשיר הטלפון הנייד שלכם. בניגוד

כתבות נוספות שאולי תאהבו
ESIM  - שאלות ותשובות
ESIM – שאלות ותשובות

eSIM או Embedded SIM הוא כרטיס SIM דיגיטלי המובנה במכשיר הטלפון הנייד שלכם. בניגוד

.elementor-post__title { height: 8px!important; overflow: hidden!important; } .span.elementor-post__title { display: block; height: 20px; overflow: hidden; }