פרסום ברשתות חברתיות

העולם הפך לכפר גלובלי אחד, אין אדם על כדור הארץ שלא מכיר רשת חברתית אחת לפחות.

הרשתות החברתיות הן צוהר דרכו ניתן להגיע לכל אדם בעולם, לכן יש להם כוח פרסומי רב.

היום פרסום ברשתות חברתיות הוא כבר לא בגדר המלצה, כל חברה שרוצה להצליח צריכה לפרסם את עצמה ברשתות חברתיות. רוצים לדעת איך עושים את זה ?

 

מהו דף נחיתה

אחד מכלי הפרסום ברשתות הוא דף נחיתה. דף נחיתה הוא דף אינטרנטי שיווקי שמגיעים אליו מקישור כלשהו ברשת – מבאנר באתר אחר, מודעה ממומנת, פופ אפ ועוד. הוא מאופיין בכך שיש לו מטרה ברורה וממוקדת – להביא את הגולש לבצע את הפעולה אותה הדף מספק, למשל – קנייה, הצטרפות לאתר ועוד. כיוון שמטרתו של דף הנחיתה להביא את הלקוח לבחור בשירות המוצע, עליו להיות שיווקי, מושך, ברור ומדויק.

 

לכל רשת חברתית יש שפה משלה

חשוב להבין שלכל רשת חברתית ייחודיות משלה, לכן דרך הפרסום משתנה מרשת לרשת. למשל בפייסבוק ניתן להגיע להגדרה מדויקת של קהל היעד על ידי סינון הגולשים – לפי מגדר, לפי גיל ועוד. באינסטגרם הפרסום יעשה על ידי סרטונים או תמונות בעיקר, ואילו בטוויטר בעיקר על ידי מלל ועדיף מסרים קצרים וקליטים. יש להבין מהי הדרך הנכונה לפרסום המוצר שלכם ובאיזה רשת חברתית כדאי לפרסם אותו. כמו כן, ניתן לשנות את דרך הפרסום מרשת לרשת וכך ליהנות משיווק איכותי.

 

העברה מאחד לאחד

קישורים לדפי חניתה בגוגל מתמקדים בעיקר בגולש הפרטי. לעומת זאת, היתרון הבולט של הרשתות החברתיות הוא היכולת של הגולש הפרטי להעביר את המודעה לאחרים. אם תבנו מודעה מושכת ומעניינת הגולש יעביר אותה לחבריו ובכך תזכו בפרסום אדיר. בשל יכולת ההעברה עליכם ליצור קישור מושך לדף הנחיתה שלכם במיוחד כשמדובר בפרסום ברשת חברתיות, למשל – מאמר קצר ומעניין, סרטון ייחודי ועוד.

 

להביא אנשים לאתר שלכם

דפי נחיתה בגוגל הם מאוד ישירים ומטרתם ברורה – להביא את הלקוח לרכישה. ואילו בניית דפי נחיתה ברשתות חברתיות מסקרנים את הלקוח בהדרגתיות, ואף מומלץ לשלוח את הלקוח להציץ באתר שלכם ולקבל מידע רלוונטי. אם אתם בונים דף נחיתה לרשת חברתית, נסו להביא לכך שהלקוח ירצה לבקר באתר כך תכינו אותו למצב של קנייה.

 

לסיום

מכירה ברשתות החברתיות היא מאוד פופולרית היום אך גם מאוד מאתגרת. לא כל אתר שצץ ברשת יצליח למכור מוצרים, בדרך כלל מה שייקבע את הצלחתו היא איכות הפרסום שלו. השקיעו בשיווק שלכם וכך תגיעו להצלחה, זו השקעה משתלמת. כדאי לדעת שישנם אנשי מקצוע רבים שמציעים את שירותם בבניית דף נחיתה מוצלח או ביעוץ לבניית דף נחיתה. רוצים לבנות דף נחיתה איכותי ? היכנסו לאתר של מרב שטרן.

 

אפליקציות

תוכן עניינים

רוצים לפרסם אצלנו באתר? השאירו פרטים ונחזור אליכם

אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
כתבות אחרונות באתר
כתבות נוספות שאולי תאהבו
.elementor-post__title { height: 8px!important; overflow: hidden!important; } .span.elementor-post__title { display: block; height: 20px; overflow: hidden; }